پلیس تورنتو گفت هشت دختر نوجوان که یک مرد ۵۹ ساله را کشته‌اند به قتل درجه دوم متهم شده‌اند که برای پلیس علامت‌های سوال بسیار زیادی دارد
پلیس تورنتو امروز سه‌شنبه گفت هشت دختر نوجوان در ارتباط با قتل یک مرد ۵۹ ساله به قتل درجه دوم متهم کرده، اما این قتل برای پلیس علامت‌های سوال بسیار زیادی دارد.
پلیس نام این مرد را اعلام نکرده است زیرا نزدیکان او هنوز در جریان نیستند، بعلاوه اینکه نام دختران متهم نیز قابل افشا شدن نیست، زیرا آنها زیر سن قانونی هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
قتل‌های عجیب افسانه‌ای در تورنتو: ۸ دختر ۱۳ تا ۱۶ ساله از سراسر شهر متهم به قتل مردی که نمی‌شناختند شدند
به گفته گروهبان "تری براون" از واحد قتل پلیس تورنتو ۳ نفر از این ۸ دختر ۱۳ ساله، ۳ نفر ۱۴ساله و ۲ دختر دیگر نیز ۱۶ ساله هستند. پلیس معتقد است که این دختران در شبکه‌های اجتماعی با هم آشنا شده‌اند. بر اساس قانون عدالت کیفری جوانان، هویت هیچ یک از آنها قابل افشا نیست. این دختران روز یکشنبه گذشته در دادگاه قدیمی شهر تورنتو حاضر و بازداشت شدند و قرار است دوباره در ۲۹ دسامبر در دادگاه دیگر حاضر گردند. پلیس هیچ مدرکی ندارد که نشان دهد این دختران قربانی خود را قبلا می‌شناخته‌اند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

براون گفت که پلیس در حال حاضر این دختران را به عنوان یک باند توصیف نمی‌کند، اما بازرسان این حادثه را حمله "جمعی" می‌نامند که به گفته او معمولا به عنوان انتخاب جمعی برای تعیین قربانی‌ست. وی در یک کنفرانس خبری در امروز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت که روز یکشنبه حدود ساعت ۱۲:۱۵ پس از نیمه شب گروهی از مردم در خیابان "یورک" و منطقه "دانشگاه" (در مرکز شهر درست در شمال ایستگاه یونیون) به اورژانس اطلاع دادند که حادثه‌ای برای یک مرد رخ داده است. در پی این گزارش، اکنون پلیس معتقد است که این گروه از دختران نوجوان با چاقو به این مرد حمله کرده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
براون گفت که این مرد در حال صحبت با فرد دیگری بود که این گروه هشت نفره به او نزدیک شده و سپس حمله کردند. وی افزود که پلیس هنوز نمی‌داند چرا دختران این کار را کردند یا چرا اوضاع تشدید شده، و ادامه داد که کل این حادثه در مدت سه دقیقه رخ داده است. به گفته پلیس، امدادگران این مرد را با جراحات بسیار شدید به بیمارستان منتقل کردند اما او مدتی بعد جان باخت. براون می‌گوید که افسران پلیس بخش ۵۲ دختران را در همان نزدیکی دستگیر کردند و از آنها تعدادی اسلحه کشف کردند. پلیس نگفته که این سلاح‌ها چه بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
سوالات بدون پاسخ
براون بعدازظهر سه‌شنبه گفت: "ما واقعا در تلاش هستیم تا بفهمیم چرا این خانم‌های جوان چنین کاری انجام دادند. مشخص نیست چرا این دختران که هر یک از یک گوشه شهر آمده‌اند، در آن شب با هم آشنا شدند". او گفت که دختران قبل از چاقو زدن نیز در حال ایجاد درگیری در شهر بودند و رفتار آنها را مجرمانه توصیف کرد. او افزود که تصور می‌شود این حادثه "از نظر سبک، شبیه به حمله گروهی" است. پلیس معتقد است که این گروه حداقل از ساعت ۱۰:۳۰ شب در منطقه بوده است.
پلیس معتقد است این دختران از مناطق مختلف شهر آمده‌اند و نمی‌دانند از چه زمانی یکدیگر را می‌شناخته‌اند. براون می‌گوید: "ما واقعا نمی‌توانیم در حال حاضر [ارتباط] این هشت دختر با یکدیگر را درک کنیم اما حس ما در حال حاضر این است که احتمالا در نوعی از رسانه‌های اجتماعی با هم در ارتباط بوده‌اند. ما نمی‌دانیم چگونه و چرا آن‌ها عصر آن روز یکدیگر را ملاقات کردند و چرا مقصد آنها مرکز شهر تورنتو بوده است".
 
مقتول کیست؟
مرد مقتول یک فرد بی‌خانمان است که در اواخر پاییز به سیستم پناهگاه‌های بی‌خانمان‌های تورنتو مراجعه کرده بود تا یک خانواده برای حمایت از خود بیابد. پلیس می‌گوید او هرگز فردی بی‌خانمان به مدت طولانی نبوده است. این مرگ، شصت و هشتمین قتل امسال در شهر تورنتوست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

به‌روز رسانی: پلیس نام مقتول را "کن لی" ۵۹ ساله اعلان کرد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, December 20, 2022 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به