الناز حاج تمیری ۳۷ ساله ۱۶۰ سانتیمتر قد دارد، لاغر می‌باشد و موی‌های مشکی وی تا روی شانه‌هایش بوده است
وضعیت ربوده شدن الناز حاج تمیری، ۳۷ ساله از منزلی در ساحل معروف "واساگابیچ در شمال غرب تورنتو، امروز پیچیده‌تر شد زیرا پلیس اعلان کرد، مظنونینی که هنوز دنبالش است لباس پلیس پوشیده بودند.
این در حالی‌ست که پلیس یک روز پس از دزدیده شدن وی در ۱۲ ژانویه می‌گوید که سه نفر الناز را در ساعت ۸:۳۰ شب چهارشنبه از خانه‌اش خارج، سوار خودرو کرده و سپس از محل گریخته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
مظنون‌های دزدیدن الناز حاج تمیری در ساحل واساگابیچ، لباس پلیس به تن داشتند
پلیس استانی انتاریو امروز اعلان کرد که الناز شامگاه چهارشنبه توسط سه مردی که پلیس نبودند اما لباسی دقیقا مانند پلیس پوشیده بودند از خانه‌ای دزدیده شده است. پلیس در یک اطلاعیه گفت که مظنونان با ادعای پلیس بودند و همراه با یک حکم غیرواقعی برای دستگیری الناز به منزل مراجعه کرده‌اند اما وقتی صاحب خانه مشکوک می‌شود و سعی می‌کند با تلفن اضطراری ۹۱۱ تماس بگیرد، سه نفر به زور بر صاحبخانه غلبه کردند و الناز را ربودند. پلیس می‌گوید مظنونان با خودرویی که آنرا یک شاسی بلند سفید توصیف کرده و گمان می‌رود یک لکسوس RX باشد، فرار کردند. این نیرو یک خط تلفن اختصاصی به این پرونده نسبت داده و از مردم می‌خواهد هر گونه اطلاعاتی را که بتواند به یافتن وی منجر شود ارائه دهند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پلیس می‌گوید الناز حاج تمیری ۳۷ ساله که به نام تمیری نیز شناخته می‌شود، ۱۶۰ سانتیمتر (پنج فوت و سه اینچ) قد دارد، لاغر است و در زمان دزدیده شدن موی‌های مشکی وی تا روی شانه‌هایش بوده است. محل دزدی خانه‌ای در خیابان "تریل پلیس" در شهرک کوچک توریستی واساگابیچ که سواحل معروفی در حدود دو ساعتی تورنتو با تابستان‌های بسیار شلوغ دارد بوده است. پلیس احتمال می‌دهد که ربایندگان سه مرد سیاهپوست مسلح و خطرناک باشند و توصیه کرده در صورت شناسایی ربایندگان هیچ کسی به آنها نزدیک نشود و فقط بلافاصله به ۹۱۱ زنگ بزند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پلیس توضیحی درباره دلایل احتمالی این دزدی و نیز شناخته بودن احتمالی این افراد در این منطقه بسیار کوچک نداده ولی گفته که نگران جان الناز است. پلیس هنوز نگفته است که وی ایرانی‌تبار است اما چندین پُست اینترنتی به فارسی در اینباره در گروه‌های فارسی‌زبان تورنتو منتشر کرده است. اطلاعیه ارسالی پلیس به ایمیل ایران استار را در عکس فوق مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, January 18, 2022 - 18:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به