با رسیدن فصل زمستان و بارش برف در انتاریو، پلیس استانی انتاریو به مردم یادآوری می‌کند که قبل از رانندگی باید برف‌های روی ماشین خود را پاک کنند
با رسیدن فصل زمستان و بارش برف در انتاریو، پلیس استانی انتاریو به مردم یادآوری می‌کند که قبل از رانندگی باید برف‌های روی ماشین خود را پاک کنند.
از سوی دیگر در همین فصل رانندگان زیادی در حال رانندگی در حال خوردن و آشامیدن {به خصوص قهوه} و و کار با تلفن همراه دیده می‌شوند. پلیس می‌گوید این حرکات در حین رانندگی جرم است و جریمه سنگین بدنبال دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
هشدار پلیس انتاریو: برف روی خودرو خود را پاک نکنید، پشت فرمان غذا میل کنید، با تلفن همراه صحبت یا تکست کنید جریمه هنگفت می‌شوید
در حالیکه همه ما می‌دانیم در طول سال اگر پشت فرمان غذا بخوریم یا تلفن همراه در دست داشته باشیم می‌توانیم تا صدها دلار جریمه شویم؛ اکنون پلیس یادآوری می‌کند که باید به این جمع، پاک کردن برف از روی خود رو را نیز افزود. مهمترین تاکید پلیس به کسانی‌ست که حتی برف را از روی شیشه جلو خودرو خود نیز پاک نمی‌کنند. بر اساس توییتی از ناحیه غربی پلیس انتاریو، اگر روی شیشه جلوی خودروی شما برف باشد شوید، طبق قانون ترافیک بزرگراه‌ها جریمه ۱۱۰ دلاری منتظر شماست.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این توئیت می‌گوید: "لطفاً به یاد داشته باشید که پنجره‌ها و چراغ‌ها را نیز باید از برف پاک کنید و با خودروی جلوی خود فاصله زیادتری در زمان توقف بگیرید. اگرچه هنوز در این فصل کسی بابت این موضوع جریمه نشده اما به رانندگان یادآوری می‌شود که جریمه تعیین شده برای پاک نکردن برف طبق قانون ۱۱۰ دلار است". این اعلان هم در هفته گذشته در سراسر انتاریو و هم امروز در ناحیه بزرگشهر تورنتو که اخیرا شاهد حدود ۱۰ سانتی‌متر برف بوده، برای مردم منتشر شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پلیس انتاریو به این اعلان عکس یک راننده را نیز ضمیمه کرده که نشان می‌دهد شیشه عقب خودرو وی صبح در ساعت ۹:۲۲ صبح و در حال حرکت با برف پوشیده شده بود. به گفته پلیس، راننده شانس آورد که جریمه‌ای دریافت نکرد اگرچه به وی تذکر جدی داده شد. پلیس نوشته: "هنوز کسی جریمه نشده اما ما با تاکید یادآوری می‌کنیم که جریمه تعیین شده پاک نکردن برف ۱۱۰ دلار است". اکنون برف تقریبا کلیه نواحی انتاریو را سفید کرده و با ادامه بارش برف در این هفته ممکن است وقت آن رسیده باشد که برف‌روب روی ماشین خود را از کمد بیرون آورید و داخل ماشین بگذارید و حتما پیش از حرکت برف‌های روی خودرو خود را پاک کنید!
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پیش‌بینی‌ها نشان از بارش تا حدود ۲۰ سانتی‌متر برف در منطقه دارند و برخی از مناطق مانند "پری ساند"، "نورث بی"، شرق "الکوئین" و "تیمینز" احتمالا شاهد ۳۰ سانتی‌متر برف خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, November 29, 2021 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به