پلیس می‌گوید هنوز پرونده این حادثه را نبسته و در حال پاسخگویی به برخی از سوالات در این زمینه است
طبق ایمیل پلیس که به دفتر ایران استار رسیده، این نیرو از مردم خواسته تا اطلاعات بیشتری در مورد حادثه چتربازی "تانیا پردازی مقدم" که در "اینیسفیل" در شمال تورنتو کشته شده بدست آورد.
تانیا که یک اینفلوئنسر در "تیک‌تاک" بود، بعلت دیر باز کردن چتر و برخورد با زمین در ماه گذشته کشته شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
پلیس از مردم برای کشف برخی مسائل درباره مرگ تانیا پردازی مقدم اینفلوئنسر کشته شده در چتربازی کمک خواست
پلیس گفت: تانیا پردازی مقدم ۲۱ساله، ساکن ریچموندهیل در ۲۷ اوت درگذشت. دوستان و مردم در شبکه‌های اجتماعی او را با نام تانیاپردازی می‌شناختند. پلیس می‌گوید که تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد و به همین دلیل درخواست دریافت اطلاعات بیشتر را "صادر" کرده است، اگرچه می‌گوید مرگ او "مشکوک" تلقی نمی‌شود. سخنگوی پلیس در توضیح می‌افزاید: "ما اغلب در تحقیقات به عنوان بخشی از بررسی‌های لازم درخواست تجدید نظر صادر می‌کنیم. ما هرگز نمی‌توانیم فرض کنیم که با یک درخواست تجدید نظر (مانند این درخواست)، بتوانیم به همه پاسخ‌هایمان برسیم و یا بتوانیم با همه کسانی که ممکن است نیاز داشته باشیم با آنها صحبت کنیم دسترسی یابیم".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پلیس در ادامه آورده: "به دلیل شهرت بالای تانیا، بحث‌های زیادی پیرامون این حادثه در رسانه‌های اجتماعی صورت گرفته و ما می‌خواهیم مستقیما از مردم بشنویم که اطلاعاتی دارند که می‌تواند به تحقیقات کمک کند. این تحقیقات پزشکی قانونی است که پلیس در حال کمک به آن است و پزشکی قانونی نیازها و نتایجش را «طبقه‌بندی و تعیین می‌کند»". این سخنگو افزوده: "مالک بیزینس چتربازی از نزدیک در حال همکاری با پلیس و پزشکی قانونی‌ست".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
از سوی دیگر شرکت "چتربازی تورنتو" قبلا بیانیه‌ای صادر کرده و گفته بود قربانی "اخیرا به این جامعه چتربازان اضافه شده" است. در بیانیه شرکت آمده است: "چترباز یک چتر اصلی که به سرعت در حال چرخش بود را در ارتفاع کم بدون زمان / ارتفاع لازم برای باد کردن چتر نجات باز کرده است. این چترباز اخیرا به جامعه ما پیوسته و مورد استقبال جامعه ما قرار گرفته بود و در میان دوستان جدید دانش‌آموز و همکلاسی‌هایش قرار داشت. تیم ما عمیقا تحت تأثیر این حادثه قرار گرفته زیرا برنامه آموزشی دانش‌آموزان خود را که برای بیش از ۵۰ سال اجرا می‌کردیم، پس از این حادثه اصلاح کرده‌ایم". این شرکت گفت که در حال همکاری با پلیس سیمکو جنوبی در تحقیقات است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
دوستان تانیا در آنلاین چه می‌گویند؟
دوستان تانیا گفتند که او فردی "واقعا ماجراجو" بود که دلشان برایش تنگ می‌شود. "کیمیا سپانلو" یکی از دوستان نزدیکش گفت: "او همیشه در جستجوی پاسخی برای کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین مشکلات زندگی بود و تا زمانی که آنها را به‌دست نمی‌آورد، متوقف نمی‌شد". به گفته دوستانش، او در کنار تحصیل در دانشگاه تورنتو، یک حساب کاربری موفق در تیک‌تاک داشت بطوریکه در آن او یک اینفلوئنسر یا تاثیرگذار نامیده می‌شد. پس از مرگ وی برخی از کاربران خواستار بررسی بیشتر پلیس در این زمینه شده‌اند که بنظر می‌رسد پلیس به همین علت در حال بررسی است.
مرگ تانیا پردازی مقدم اینفلوئنسر کشته شده در چتربازی
 
مرگ تانیا
پلیس منطقه "سیمکوی جنوبی" گفت که تانیا پس از پریدن از یک هواپیما که از یک باشگاه چتربازی محلی در حال عملیات بود، به شدت مجروح شد. خدمه اورژانس منطقه می‌گویند . برای گزارش یک حادثه چتربازی حوالی ساعت ۱۷:۴۰ به تقاطع خیابان فرعی ۱۰ و خط ۴ در اینسفیل اعزام شدند که با تانیای مجروح مواجه شدند که او پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. این اولین پریدن تانیا با چتر بدون همراهی راهبر بود. در موارد ابتدایی چتربازان به راهبر بصورت یک بسته، بسته می‌شوند و هر دو با هم می‌پرند. هر چترباز دو چتر دارد که یکی از آنها کمکی بوده و در صورت عدم عملکرد چتر اصلی قابل باز کردن است.
 
تماس با پلیس
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

پلیس از هر کسی که اطلاعات یا فیلم ویدیویی در این زمینه در اختیار دارد می‌خواهد که به تحقیقات کمک کند و گروه پلیس و یا با افسر پلیس "دن ریمون" با شماره زیر تماس بگیرند: 705-436-2141 ext. 1027
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, September 23, 2022 - 07:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به