افسران لباس شخصی پلیس در خودروهای بدون علامت در حال بررسی یک خودروی سفید رنگ در منطقه بودند که "درگیری" میان سرنشینان خودرو و پلیس رخ داده است
پلیس می‌گوید موفق شده که یک گروه از دزدان مسلح که به خانه‌های مردم در منطقه "مارکهام" در شمال شرق تورنتو دستبرد می‌زدند را دستگیر نماید.
برای خواندن گزارش کامل این دزدی‌ها با "عنوان کانادا جهان سوم می‌شود؟ ۶ دزدی در ۶ هفته از خانه‌های شمال تورنتو پلیس را مبهوت کرد" در ایران استار اینجا را کلیک کنید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
پلیس یورک دزدان مسلح خانه‌ها را غافلگیر کرد: یک کشته، یک زخمی و یک زن و یک مرد دیگر نیز دستگیر شدند
پلیس می‌گوید این مهاجمان را غافلگیر کرده است. در خبر پلیس منطقه‌ای یورک در بعدازظهر جمعه آمده که افسران این نیرو در منطقه "ای‌ری" که یک منطقه عمدتا مسکونی در نزدیکی تقاطع دو خیابان "رادیک" با خیابان "شانزدهم" است، به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد شش دزدی اخیر مسلحانه در این منطقه مشغول کار بودند که درگیری رخ داده است. از آنجایی که این حادثه کشته داشته، از این پس اخبار در این زمینه به عهده واحد ویژه نظارت بر پلیس خواهد بود. اکنون واحد ویژه نظارت کننده بر پلیس (ملقب به اس‌آی‌یو SIU) وارد تحقیقات شده است. این واحد در صورت کشته شدن یا صدمه دیدن جدی هر فردی در هر عملیات پلیس به تحقیق پیرامون آن می‌پردازد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این واحد امروز گفت که در حال تحقیق در مورد چگونگی مرگ یک نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر در حمله پلیس در منطقه مارکهام است و در توئیتر نوشت حوالی ساعت ۱۱:۱۵ صبح، تقریبا چهار ساعت پس از وقوع درگیری بازرسانش به منطقه رسیده و شروع به تحقیقات کرده‌اند. "مونیکا هودون" سخنگوی این واحد به خبرنگاران گفت که افسران لباس شخصی پلیس در خودروهای بدون علامت در حال بررسی یک خودروی سفید رنگ در منطقه بودند که "درگیری" میان سرنشینان خودرو و پلیس رخ داده است. او افزود که گمان می‌رود یکی از سرنشینان مسلح بوده و علاوه بر وی دو افسر پلیس نیز اقدام به تیراندازی کرده‌اند. بنا به گفته این واحد، مرگ یکی از دزدان در صحنه اعلام شد، یک نفر مجروح شده به بیمارستان منتقل گشت که حال وی مساعد است و نفر سوم و چهارم نیز بازداشت شده است. مونیکا می‌گوید که هفت بازپرس و چهار بازرس پزشکی قانونی برای این پرونده تعیین شده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi
پلیس می‌گوید دزدان زنده مانده دو مرد و یک زن هستند که هر سه ۲۶ ساله هستند اما توضیح نداد که چرا پلیس مخفی آنجا بوده، چرا تیراندازی شروع شده و یا اکنون این نیرو چه اتهاماتی را به آنها منتسب خواهد کرد. پلیس پیشتر گفته بود که معتقد است عده‌ای دزد از ۲۶ سپتامبر تا ۲۱ نوامبر اقدام به دزدی مسلحانه از خانه‌های منطقه مارکهام کرده‌اند و این دزدی‌ها با هم مرتبط هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
به گفته پلیس، در همه دزدی‌ها، حداقل یکی از دزدان مسلح بوده و کلیه دزدی‌ها بین ساعت ۳ صبح تا ۴ صبح با ورود دزدان از پشت خانه انجام شده که دزدان تقاضای پول نقد کرده‌اند. پلیس قبلا و نیز اکنون به ساکنان توصیه می‌کند که درهای خود را قفل نگه دارند، از نگهداری مقادیر زیادی پول نقد یا اشیاء قیمتی در خانه خودداری کنند و به فکر نصب سیستم هشدار دهنده باشند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این تهاجمات به خانه‌ها دارد می‌خواهد که سریعا با پلیس منطقه‌ای یورک تماس بگیرد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, November 25, 2022 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به