سه بخش مراقبت‌های ویژه در سه بیمارستان با ظرفیت کاملا پُر در حال بسته شدن بعلت کمبود پرستار است و ده‌ها بخش دیگر تعطیل شده‌اند
وزیر بهداشت انتاریو سه‌شنبه شب گفت انتاریو به دنبال راهی است تا پرستاران آموزش دیده بین‌المللی بیشتری ‌‌در این استان کار کنند تا‌ کمبود نیروی انسانی که منجر به تعطیلی موقت اورژانس شده را کم کند، اما او اشاره‌ای به‌ رسیدگی و جبران خسارت ‌به پرستاران نکرد.
این در حالی‌ست که شبکه بیمارستان‌های انتاریو می‌گوید سه بخش مراقبت‌های ویژه در سه بیمارستان با ظرفیت کاملا پُر در حال بسته شدن بعلت کمبود پرستار است و ده‌ها بخش دیگر تعطیل شده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
کمبود پرستار بخش‌های ۲۵ بیمارستان انتاریو را بست، تلاش وزیر بهداشت برای جذب پرستاران دیگر کشورها
"سیلویا جونز" در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها گفت که وزارتخانه تابعش بوروکراسی سیستم بهداشت و بیمارستان‌ها را کنار می‌گذارد و "هر کاری را که ممکن است" انجام می‌دهد تا بتوانند شیفت‌های تعطیل شده را تحت پوشش قرار دهد و بخش‌های اورژانس از کار افتاده را بتواند فعال نماید. . او افزود که برنامه‌هایی برای اجتناب از این موقعیت‌ها دارند که‌ اولین قدم آن شامل استخدام کارکنان مراقبت‌های بهداشتی بیشتر است و ادامه داد که هنوز هم گاهی اوقات تعطیلی‌ها اتفاق می‌افتد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

جونز گفت از زمان شروع کرونا بیش از ۱۰,۰۰۰ کارمند مراقبت‌های بهداشتی اضافه شده که شامل ۷,۰۰۰ پرستار و ۲,۴۰۰ کارگر پشتیبانی شخصی است. او گفت که دولت برای افزایش ظرفیت "اقدامات جدیدی" از جمله سرعت و تسهیل گواهینامه لازمه کارکنان بهداشتی آموزش دیده بین‌المللی را نام برد و افزود: "ما می‌دانیم که تعداد زیادی از افراد در انتظار این گواهینامه‌ها هستند". گزارش ۲۰۲۰ کمیسیون عدالت انتاریو نشان داد که ۱۴,۶۳۳ پرستار تحصیل کرده بین‌المللی به طور فعال از طریق کالج پرستاران انتاریو مجوز دریافت می‌کنند. در همان سال، کمی بیش از ۲,۰۰۰ متقاضی بین‌المللی با عضویت کامل ثبت نام شدند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
یکی از مشکلات اصلی پرستاران حقوق آنهاست. راه‌حل اصلی که پرستاران از آن حمایت کرده‌اند لغو قانون محدودیت دستمزد معروف به لایحه ۱۲۴ است. اما جونز در مصاحبه درباره آن صحبت نکرد و آنرا به روز دیگری حواله داد. وزیر می‌گوید انتاریو طبق طرحی به پرستاران چندین کمک مالی در طی سال می‌کند تا آنها همچنان سر کار بمانند و معتقد است راه حل عبور از بحران، علاوه بر نگاه داشتن پرستاران کنونی، ورود پرستاران جدید از سیستم آموزشی کنونی و به ویژه بین‌المللی‌ست.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
چرا بخش‌های بیمارستان‌ها تعطیل می‌شوند
به گفته انجمن پرستاران انتاریو حدود ۲۵ بیمارستان در انتاریو مجبور شدند بخش‌هایی از امکانات خود را در تعطیلات آخر هفته گذشته به دلیل کمبود کارکنان کاهش دهند. "کاترین هوی" رئیس این انجمن گفت علاوه بر بسته شدن بخش‌ها با کاهش تعداد تخت‌ها و انتقال بیماران به دیگر بیمارستان‌های نیز مواجه خواهیم شد. او این وضعیت را "فاجعه" خواند و هشدار داد که کمبود نیروی انسانی بدتر خواهد شد.
گروه‌های پرستاری، مدیران بیمارستان‌ها و دیگر متخصصان و حامیان مراقبت‌های بهداشتی گفته‌اند که فرسودگی شغلی پس از بیش از دو سال حضور در خط مقدم مبارزه با کووید ۱۹ و عدم جبران (قدردانی) مناسب باعث شده است که افراد دسته‌جمعی این حرفه را ترک کنند و این امر منجر به کمبود تعداد مناسب پرسنل بخش اورژانس برخی از بیمارستان‌ها شده است. برخی از پرستاران فشار زیاد روحی - روانی - فیزیکی کار بلند مدت را برای دست کشیدن از کار اعلان کرده‌اند، گروهی می‌گویند کار زندگی خانوادگی آنها را به مرز فروپاشی کشانده و عده‌ای نیز معتقدند حقوقشان عادلانه نیست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

کاترین هوی، رئیس انجمن پرستاران انتاریو در واکنش به سخنان امروز وزیر گفت که دولت به پرستاران ۵,۰۰۰ دلار "پاداش بر سر کار ماندن" پیشنهاد داده بود، اما این برای حفظ پرستاران کافی نیست. او افزود: آن‌ها افزایش دستمزد می‌خواهند نه یک بار پاداش. هوی گفت که از شنیدن سخنان جونز که می‌گوید برنامه همان چیزی است که دولت در چهار سال گذشته انجام داده است، خوشحال نیست.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 3, 2022 - 07:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به