پلیس می‌گوید پرت شدن این فرد پس از یک دعوا در شلوغ‌ترین ایستگاه متروی شهر تورنتو و درست در زمان شلوغی عصر روز سه‌شنبه رخ داده است
پلیس تورنتو گفت امروز عصر یک مرد، مرد دیگری را در ایستگاه مترو "بلور – یونگ" به روی ریل هل داده است.
از سوی دیگر شهرداری تورنتو در حال افزایش قیمت بلیت‌هاست تا هم چندین پلیس جدید استخدام کند و هم به بی‌خانمان‌های داخل مترو رسیدگی نماید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
یک مرد در حین عجله کردن، یک مرد دیگر را به روی ریل مترو تورنتو پرت کرد؛ هر بلیت مترو امسال ۱۰ سنت گران می‌شود
پلیس می‌گوید پرت شدن این فرد پس از یک دعوا در شلوغ‌ترین ایستگاه متروی شهر تورنتو و درست در زمان شلوغی عصر روز سه‌شنبه رخ داده و افزود: "دو مرد حوالی ساعت ۶:۱۵ بعدازظهر روی سکوی ایستگاه بلور و یانگ با هم درگیر شدند که به درگیری فیزیکی انجامید. گفته می‌شود در جریان درگیری، یک مرد، دیگری را به روی سطح ریل که پایین‌تر از سطح پلتفرم است هل داد". ماموران ویژه "تی‌تی‌سی" یا همان حمل و نقل عمومی شهر تورنتو که در صحنه حضور داشتند مظنون را دستگیر کردند که در نهایت به پلیس تورنتو تحویل داده شد. او به ضرب و شتم متهم شده است. در مورد وضعیت قربانی یا آسیب دیدگی وی اطلاعی در دست نیست. پلیس می‌گوید تحقیقات همچنان ادامه دارد تا علت این درگیری روشن گردد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

حادثه روز سه‌شنبه آخرین مورد از یک رشته خشونت در تی‌تی‌سی می‌باشد که مسافران را به نگرانی‌های امنیتی فرو برده است. پیشتر، زنی در ماه آوریل در همین ایستگاه بلور - یانگ به روی ریل و مقابل قطار هل داده شد که توانست با چابکی غلت بزند و خود را در فضای کوچک بین قطار و پلتفرم قرار دهد تا از مرگ نجات یابد اما جراحات سختی دید. ماه گذشته نیز یک زن ۳۱ ساله پس از ضربات چاقو در ایستگاه مترو "‌های پارک" کشته شد که بعدا پلیس گفت این حادثه یک حمله تصادفی بوده است. پس از این اتفاق، یک زن دیگر نیز که به شش نفر در مترو حمله کرده بود در ایستگاه "سنت کلر" دستگیر شد. در امسال نیز یک زن در اتوبوس در ایستگاه "کیپلینگ" توسط یک مرد که او را نمی‌شناخت به آتش کشیده شد و جان خود را از دست داد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پس از این جریانات، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد ۱۱۳ نوع حمله در امسال در تی‌تی‌سی رخ داده و ۷۳% از مسافران شاهد خشونت در آن بوده‌اند که ۵۰% آنها خشونت را گزارش کرده‌اند. به همین علت تی‌تی‌سی اعلان کرد که قصد دارد اقدامات امنیتی خود را افزایش دهد و "پاسبان‌های ویژه و کارکنان یونیفرم‌پوش" استخدام کند. "جان توری" شهرداری تورنتو امروز چهارشنبه گفت که در حال برنامه‌ریزی برای استخدام ۵۰ پاسبان ویژه دیگر برای تی‌تی‌سی می‌باشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
هر بلیت مترو امسال ۱۰ سنت گران می‌شود
از سوی دیگر با افزایش هزینه‌های حمل و نقل، جان توری شهردار تورنتو امروز چهارشنبه در اعلامیه‌ای جداگانه گفت که قصد دارد کرایه‌های تی‌تی‌سی را به عنوان بخشی از طرح افزایش دادن ۵۳ میلیون دلاری به درآمدهای این سازمان در سال جاری، ۱۰ سنت در هر بلیت افزایش دهد. این اولین افزایش تعرفه‌های بلیت‌های تی‌تی‌سی پس از دو سال بالا نرفتن کرایه‌هاست. تعداد مسافران تی‌تی‌سی در تابستان امسال حداکثر به ۵۷% سطح قبل از کرونا رسیده، در حالیکه شهر تورنتو امسال ۹۵۸.۷ میلیون دلار برای تی‌تی‌سی هزینه کرده است. هر بلیت تی‌تی‌سی اکنون ۳.۲۵ دلار است.
قرار است شهرداری در ۹ ژانویه درباره بودجه پیشنهادی بحث کند. در صورت تایید شورای شهر، توری گفت که بودجه جدید برای استخدام ۱۰ کارمند در برنامه "از خیابان به خانه" که در آن بی‌خانمان‌هایی که در تی‌تی‌سی زندگی می‌کنند را اسکان می‌دهد، خرج خواهد شد. اخیرا تعداد بی‌خانمان‌های تورنتو به شدت افزایش یافته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

طبق بودجه جدید ۵۰,۰۰۰ نفر دیگر از شهروندان کم‌درآمد تورنتو خواهند توانست با تخفیف از مترو استفاده کنند. در حال حاضر مسافران با هر بلیت می‌توانند تا دو ساعته بطور رایگان از تی‌تی‌سی استفاده کنند و خدمات برای کودکان زیر ۱۲ سال نیز رایگان است. کرایه‌های سالمندان و تمامی کارت‌های پیش‌پرداخت شده ماهانه شامل این افزایش نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 4, 2023 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به