دو عکس از عکس‌های این کوهنوردان بعنوان واضح‌ترین عکس بشقاب‌پرنده در جهان شناخته می‌شود
این عکس، گرفته شده در ۴ اوت ۱۹۹۰ در حدود ۳۵ مایلی شمال غربی "پرث" و نزدیک "کلوین" که در اسناد وزارت دفاع انگلیس به نام "عکس کلوین" شناخته می‌شود در ابتدا به روزنامه "دیلی رکورد" اسکاتلند داده شد و سپس سر از وزارت دفاع انگلیس درآورد.
از آن زمان تاکنون هرگز این عکس برای مردم منتشر نشده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
این واضح‌ترین عکس بشقاب‌پرنده در جهان پس از ۳۰ سال مخفی‌کاری وزارت دفاع انگلیس، درز رفت
نکته جالب در مورد عکس‌های بشقاب پرنده‌ها این است که تقریبا هیچیک از آنها هرگز واضح نبوده‌اند و کارشناسان و علاقه مندان دهه‌هاست که از عکس‌ها و فیلم‌های بی‌کیفیت از این اشیاء پرنده ناشناس ناامید شده‌اند. عکس‌ها یا ویدیوهایی که بیشتر اوقات از این اجسام در اینترنت ظاهر می‌شوند یا خیلی تیره هستند یا خیلی تار بطوریکه کسی نمی‌تواند چیزی از آن کسب کند و به همین دلیل، ادعاهای مربوط به مشاهده بشقاب‌پرنده (یا یوفو) را نمی‌توان به طور کامل تأیید کرد. اما اخیرا این عکس که "واضح‌ترین عکس از بشقاب‌پرنده" در جهان نام دارد پس از ۳۰ سال مخفی بودن سرانجام منتشر شده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این عکس گفته می‌شود توسط دو کوهنورد در ارتفاعات اسکاتلند گرفته شده و به نام منطقه‌ای که در آن ثبت شده با نام عکس کلوین نامگذاری گشته است. هویت کوهنوردانی که این شی پرنده را مشاهده کرده و از آن عکس گرفته‌اند تا به امروز مخفی نگاه داشته شده است ولی گفته می‌شود آنها در یک هتلی در اطراف کلوین "شیفت کاری" در آشپزخانه داشتند که پس از اتمام کارشان تصمیم به کوهنوردی می‌گیرند. این عکس، یک شی بزرگ الماسی شکل را نشان می‌دهد که در آسمان خاکستری معلق است و یک هواپیما نیز در حال پرواز در پشت آن قرار دارد. گفته می‌شود که کوهنوردان این یوفو را در حالی که حدود ده دقیقه در هوا معلق بود، تماشا کرده و از آن عکس گرفتند و سپس این بشقاب‌پرنده با سرعت خیره کننده‌ای به سمت بالا اوج گرفته و از نظر ناپدید گشته است. طبق گفته ناشر این عکس یعنی روزنامه "سان"، طول این بشقاب‌پرنده ۱۰۰ فوت برآورد می‌شود و کوهنوردان گفته‌اند که بشقاب‌پرنده معلق در هوا هیچ صدایی نداشته و این دو نفر در میان بوته‌ها مخفی می‌شوند. کوهنوردان پس از مدتی صدای آمدن یک جت را می‌شنوند که در این زمان ۶ عکس از یوفو می‌گیرند که در یک لحظه این جسم بسرعت شتاب می‌گیرد. این دو کوهنورد "نگاتیو" عکس‌هایشان را به روزنامه دیلی رکورد برده‌اند اما روزنامه نه داستان را چاپ می‌کند و نه عکس‌ها را بلکه بلافاصله آنها را به وزارت دفاع انگلیس می‌سپارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"دکتر دیوید کلارک" روزنامه‌نگار دانشگاهی که برای "دیلی میل" کار می‌کند، این عکس را پس از دهه‌ها تحقیق کشف کرد. یک کپی از این عکس در اختیار "کریگ لیندسی"، افسر ۸۳ ساله مطبوعاتی سابق نیروی هوایی انگلیس بوده است. دکتر کلارک می‌گوید که اکنون اطمینان دارد این عکس در آرشیو دانشگاه "شفیلد هالام" وجود دارد و افزوده: "پس از ۳۲ سال و یک تحقیق فشرده، احساس خوبی است که بتوانیم این عکس دست نیافتنی را به دنیا نشان دهیم". هنوز در میان مردم درباره باور یا عدم باور به بشقاب‌پرنده‌ها کشمکش عجیبی وجود دارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
بهترین عکس از یک بشقاب‌پرنده
اما باید بگوئیم که این تنها عکس واضح یوفو نیست که امسال کشف شده، در ماه مه نیز عکسی با وضوح بالا از آنچه "بهترین عکس از یک بشقاب‌پرنده" نامیده شد برای عموم منتشر گشته بود. به گفته گزارش‌ها، بهترین عکس از بشقاب‌پرنده ۵۰ سال پیش توسط "سرجیو لوایزا" یک نقشه‌بردار که در ارتفاع ۱۰,۰۰۰ فوتی بالای جنگل‌های کاستاریکا پرواز می‌کرر گرفته شده که با دوربین ۱۰۰ پوندی خود آنرا گرفته است.
او در طول نقشه‌برداری خود، صدها عکس سیاه و سفید از دریاچه کوت و جنگل‌های بارانی اطراف آن در ارتفاع ۳,۰۰۰ متری گرفته است. زمانیکه وی در حال تجزیه تحلیل و بررسی تمام عکس‌هایش بود تازه متوجه جزئیات عجیبی در سمت چپ یکی از عکس‌هایش شد. با این حال، این جسم در عکس آن زمان خیلی واضح نبود تا اینکه اخیرا و پس از به کارگیری تکنیک بهبود تصاویر کاملا واضح شده است. عکس سرجیو را در زیر می‌بینید:
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

خبر-جهان-این-بهترین-عکس-بشقاب-پرنده-پس-از-۵۰-سال-کاستاریکا
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, August 16, 2022 - 18:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به