علاوه بر وی، مدیر عامل شرکت به همراه شرکت بزرگ "جی‌پی مورگان" و چند شرکت دیگر متهم به اجرای تکنیک پمپ کن و بعد تخلیه کن در سهام این شرکت هستند
مرگ غیرمنتظره مدیر اجرایی و مدیر ارشد مالی سابق شرکت "تخت و حمام و دیگر چیزها" در میان اتهامات کلاهبرداری علیه او، سؤالات بیشتری را در مورد وضعیت بد این شرکت زنجیره‌ای ایجاد می‌کند.
"گوستاوو آرنال" روز جمعه پس از پریدن از یک آسمان‌خراش مجلل در مرکز منهتن نیویورک درگذشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
خودکشی مدیر اجرایی شرکت "تخت و حمام و دیگر چیزها" با پریدن بیرون از پنجره آپارتمان مقابل چشمان همسرش پس از اجرای تکنیک دستکاری سهام
گوستاوو پس از پریدن از بالکن آپارتمانش در طبقه هجدهم جان خود را از دست داد. پلیس نیویورک گفت که در حوالی ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر جمعه او را در خارج از آسمان‌خراش ۵۷ طبقه مجلل خود در محله "ترایبکا" بیهوش و بدون واکنش پیدا کرد و به بیمارستان منتقل کرد اما وی قبلا مرده بود. دفتر پزشکی قانونی شهر نیویورک مرگ او را خودکشی اعلام کرد. همسر او شاهد پریدنش بوده و پلیس گفت در حالی که هیچ یادداشت خودکشی و یا وصیت‌نامه‌ای نیافته، هیچ جرم مشکوکی هم رخ نداده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مرگ این مدیر ۵۲ ساله در حالی اتفاق افتاد که فروش و قیمت سهام این فروشگاه‌های زنجیره‌ای خُرده‌فروشی از سال گذشته کاهش یافته است. گوستاوو همچنین به عنوان یک متهم در دعوی سهام این شرکت مطرح است که در آن او، کارفرما و کارآفرین میلیاردرش "رایان کوهن" متهم به دستکاری سهام در طی روندی که در بازار به نام "پمپ کن و بعد تخلیه کن"، برای افزایش سهام شرکت و خروج دارایی‌ها، متهم می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
این شرکت حاضر نشده به درخواست‌های رسانه‌ها برای اظهار نظر پاسخی دهد ولی در وب‌سایت خود، مرگ گوستاوو را "ضایعه‌ای تکان‌دهنده" نامید. "هریت ادلمن"، رئیس این شرکت در بیانیه‌ای گفت: "از اینکه او را می‌شناختم لذت می‌بردم. تمام کسانی که گوستاوو با آنها کار کرده، او را به خاطر رهبری، استعداد و سرپرستی‌اش در شرکت، به یاد خواهند داشت. من افتخار می‌کنم که همکار او بودم و همه ما در شرکت دلمان برایش تنگ خواهد شد". رایان کوهن که هم رئیس شرکت تخت و حمام و دیگر چیزهاست و هم رئیس شرکت معروف "گیم اسپات" نیز به درخواست اظهار نظر در اینباره پاسخی نداد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
چگونگی تکنیک کلاهبرداری پمپ کن و بعد تخلیه کن در سهام شرکت
سهام "تخت و حمام و دیگر چیزها" دچار آنچنان نوساناتی‌ست که گویی در یک ترن هوایی قرار دارد که در دوران جنون‌آمیز "سهام مم" در سال ۲۰۲۰ پیش از محو شدن در سال گذشته، سهامش بسیار افزایش یافته بود. در گیر و دار افت سهام دو سال پیش بود که کوهن، بنیانگذار شرکت آنلاین محصولات حیوانات خانگی "چویی دات کام" اعلان کرد نزدیک به ۱۰ درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد و پس از این افشا، ارزش سهام شرکت دوباره اوج گرفت. کوهن که با مهندسی سهام و به شهرت رساندن توانسته بود "گیم اسپات" را بالا بکشد و اعتبار زیادی بدست آورد باعث رشد مجدد شرکت شد و به‌سرعت نیز به مدیر عاملی این شرکت رسید و سریعا با انتصاب دو مدیر ارشد بازاریابی، ورق را برگرداند.
او در ۱۶ آگوست سهام بیشتری از این شرکت را به بورس و اوراق بهادار فرستاد و مالکیت خود را در شرکت افزایش داد و این باعث شد که سهام بار دیگر افزایش یابد. اما در همان روز، کوهن بلافاصله شروع به فروش سهام خود کرد، که این فروش سهام باعث شد که طی یک هفته سهام شرکت به یک سوم قیمت اولیه خود تقلیل یابد. این مساله باعث شد که برخی از سهامداران درخواست بررسی وضعیت شرکت را بدهند بطوریکه در ۲۳ آگوست یک شکایت از سهامداران در دادگاه منطقه "واشنگتن دی‌سی"، به اتهام تقلب در اوراق بهادار ثبت شد. این دادخواست ادعا می‌کند که علاوه بر کوهن و آرنال، شرکت بزرگ "جی‌پی مورگان" و چند شرکت دیگر، برای افزایش مصنوعی قیمت سهام "تخت و حمام و دیگر چیزها" که به صورت عمومی معامله می‌شود، در یک طرح کلاهبرداری شرکت کرده‌اند و برای فریب سرمایه گذاران خُرد خود برای خرید سهام، آشکارا ارزش و سودآوری شرکت را به طور اشتباه و نادرست ارائه کرده‌اند.
آرنال بطور رسمی در ۱۶ آگوست ۵۵,۰۰۰ سهم از سهامی که در اختیار داشت را فروخت، اگرچه افشای اطلاعات وی بیان می‌کند که برنامه فروش در آوریل آغاز شده است. این شرکت در هفته گذشته ۵۰۰ میلیون دلار تامین مالی جدید را تضمین کرد و طرح چرخشی دیگری را ارائه کرد که شامل بستن ۱۵۰ فروشگاه، کاهش یک پنجم کارکنان (۲۰%) و کاهش محصولاتی فروشش می‌شود و البته هنوز در جستجوی مدیر عامل و مدیر ارشد بازاریابی جدید است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

قیمت سهام شرکت «تخت و حمام و همه چیز دیگر» نسبت به سال گذشته ۶۸% کاهش یافته و در جمعه گذشته سهامش ۸.۶۳ دلار معامله شد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, September 6, 2022 - 07:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به