شرکت‌های هواپیمایی کانادایی و آمریکایی نیز با مشکلات مشابهی در زمینه کمبود کارکنان و منابع روبرو هستند
با تشدید شدن وضعیت خراب فرودگاه‌ها و مسافران در سراسر دنیا، وضعیت بار مسافران روزبروز پیچیده‌تر می‌شود.
اکنون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا بطور واضح به مسافرش می‌گوید که مجبور است "یک یا دو ماه" صبر کند تا چمدان دستی خودش را که به قسمت بار سپرده را تحویل بگیرد، حتی اگر خود مسافر و یا شرکت هواپیمایی بداند که چمدان دقیبا کجاست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
مسافران محترم اگر با این هواپیما پرواز می‌کنید، چمدان شما یک یا دو ماه بعد می‌رسد حتی اگر بدانید که کجاست
شرکت هواپیمایی "لوفت‌هانزا" امروز بطور رسمی به یکی از مسافرانش گفت که مجبور است تا دو ماه دیگر صبر کند تا چمدانش را دریافت کند. این در حالی‌ست او مجبور شد چمدان دستی قابل حمل خود را هم به قسمت بار تحویل دهد و درست پس از تحویل دادنش، پرواز هواپیمایش لغو شد! "دونیا ایویچ" که در برلین بسر می‌برد قرار بود در ۲ جولای (ژوئیه) از طریق "فرانکفورت" آلمان و با پرواز لوفت‌هانزا به خانه‌اش در "زاگرب" در کرواسی برود که درست پیش از ورود به هواپیما این اتفاق برایش افتاد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دونیا که مدیر تجارت الکترونیک یک شرکت است می‌گوید در حال بردن چمدان دستی قابل حملش به هواپیما بود که مسئولین پرواز او را مجبور کردند آنرا به بخش بار بسپارد و الخ... رفت تا دو ماه بعد! دونیا می‌گوید: "من عینک طبی خودم را در چمدان دستی گذاشت بودم و حالا ماندم حتی بدون عینک بطوریکه نمی‌توانم چیزی را ببینم و بخوانم. مجبور شدم لنز سفارش بدهم که آنها هم چند روز طول می‌کشند تا حاضر شوند. این وضعیت واقعا اسفناک است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
او توضیح می‌دهد پس از لغو پرواز سراغ چمدان دستی خودش در فرودگاه فرانکفورت به دنبال مرکز خدمات و اطلاعات رفته، اما یک ساعت و نیم معطل شد تا بتواند سرانجام یک کارمند شرکت لوفت‌هانزا را بیابد. در نهایت این شرکت هواپیمایی به دونیا گفته که یک هتل سه ستاره بگیرد تا بعدا هزینه‌هایش را لوفت‌هانزا پرداخت کند و البته او سعی کرده که فردا شب لااقل با پرواز دیگری به مقصدش برود. او می‌گوید: "هیچ اتاقی در هتل‌های محلی وجود نداشت، فقط اتاق‌هایی که بیش از ۳,۰۰۰ یورو برای یک شب می‌خواستند موجود بودند که نه من می‌توانستم این ارقام را پرداخت کنم و نه مطمئن بودم شرکت هواپیمایی پولش را می‌دهد. پس به ناچار حدود نیمه شب سرانجام یک اتاق از "ایربی‌اندبی" گرفتم.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
دونیا می‌گوید فردای آن روز ۶ ساعت قبل از پروازش به فرودگاه رفته تا چمدان دستی خودش را بگیرد اما سرانجام یک نماینده خدمات مشتری لوفت‌هانزا به او تلفنی گفت که شرکت هواپیمایی می‌داند که چمدان دستی در همین فرودگاه فرانکفورت است اما هیچ کارمندی ندارند که بتواند آن را ردیابی کند و بیاورد. دونیا می‌افزاید: "آنها به من گفتند که بیش از ۲۰,۰۰۰ چمدان در فرودگاه انباشته شده و من باید یک یا دو ماه صبر کنم تا چمدان دستی خودم را که می‌توانستم با خودم به داخل پرواز ببرم را پس بگیرم. بسیار عصبانی شدم و البته احساس می‌کردم که بیشتر ماندن در آن شرایط نیز برایم بسیار خطرناک بود، اگر برای چمدانم می‌ماندم و پولم کفاف هزینه‌های اقامتم را نمی‌داد چه بلایی سرم می‌آمد؟".
لوفت هانزا در ماه جون (ژوئن) اعلام کرد که تقریباً ۱,۰۰۰ پروازش را به دلیل کمبود کارکنان حذف کرده است. رویترز گزارش داد که این هفته ۲,۰۰۰ پرواز دیگر این شرکت از فرانکفورت و مونیخ در تابستان به دلیل کمبود کارکنان و منابع لغو شده‌اند. لوفت‌هانزا به درخواست‌های رسانه‌ها برای اظهار نظر پاسخی نداده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

شرکت‌های هواپیمایی کانادایی و آمریکایی نیز با مشکلات مشابهی در زمینه کمبود کارکنان و منابع روبرو هستند این شرکت‌ها با ورود کرونا بلافاصله کارکنان خود را اخراج کردند و حتی با کمک گرفتن از دولت فقط تعداد اندکی از آنها را مجددا استخدام کردند و اکنون با کمبود شدید کارمندانی مواجه هستند که پیشتر به واسطه بی‌پولی تغییر شغل داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, July 16, 2022 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به