هادسون همریک، از شارلوت در ایالت کارولینای شمالی آمریکا در دادگاه منطقه‌ای این کشور به جرایمش اعتراف کرده است
دادستان گفت یک مشتری آمازونی که به مدت پنج سال اقلام گران‌قیمت می‌خرید و سپس اقلام ارزان‌تر را بجایش به این شرکت پس می‌فرستاد، به دلیل کلاهبرداری اینترنتی شاید به ۲۰ سال زندان محکوم شود.
"هادسون همریک"، از شارلوت در ایالت کارولینای شمالی آمریکا در دادگاه منطقه‌ای این کشور به جرایمش اعتراف کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
این مشتری آمازون با خریدهایش سر شرکت را ۲۹۰,۰۰۰ دلار کلاه گذاشت
وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که همریک حداکثر به ۲۰ سال زندان و ۲۵۰,۰۰۰ دلار جریمه محکوم می‌شود. وکیل مدافع عمومی همریک فورا به درخواست مصاحبه با رسانه‌ها پاسخی نداده است. دادستان‌ها در ماه سپتامبر علیه هامریک اتهاماتی را مطرح کردند و گفتند او حدود ۳۰۰ خرید از آمازون کرده که نتیجه آن کلاهبرداری بوده است. در اسناد اتهامات او آمده است که وی پس از خرید حدود ۲۷۰ محصول، حدود ۲۵۰ مورد از آنها را که از نظر مادی بالغ بر ۲۹۰,۰۰۰ دلار می‌شد را با اجناس دیگر ارزانی جایگزین کرده، برگشت داده و پول خود را گرفته است. دادستان‌ها این کار وی را کلاهبرداری نامیده‌اند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بسیاری از خریدهای همریک با روش بسیار ساده‌ای از سفارش دادن و خریدن طبیعی یک کالای گران‌قیمت شروع می‌شد که در آن وی پس از دریافت کالای گران، یک کالای مشابه اما کم ارزش‌تر را بجایش به آمازون پس می‌فرستاد. در برخی از موارد او کالای گران‌قیمت دریافتی خود را نیز می‌فروخت و بدین شکل سود دو جانبه‌ای را بدست می‌آورد. به عنوان مثال، در آگوست ۲۰۱۹، وی یک دستگاه "اپل آی‌مک پرو" را با قیمت ۴,۲۵۶.۸۵ دلار سفارش داد. پس از حدود دو هفته، همریک روند پس فرستادن آنرا را با آمازون آغاز کرد و طی چند روز کل پولش را پس گرفت اما سند دادگاه که توسط "ماریا کی ونتو" تهیه شده می‌گوید: "آمازون به جای آی‌مک پرو پیشرفته، یک مدل خیلی قدیمی‌تری که غیر پرو بود و بسیار کمتر نیز می‌ارزید را با یک شماره سریال کاملا متفاوتی دریافت کرده است" و البته وی همان آی‌مک دریافتی‌اش را یک هفته پیشتر در "ای‌بی" فروخته بود!
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دادستان‌ها گفتند اقلامی که همریک سفارش داده شامل دستگاه قهوه "جورا گیگا دبلیو ۳ پروفشنال" به قیمت ۳,۵۳۶.۴۶ دلار، یک "لپ‌تاپ گیم‌اینگ ایسوس ریگزفیروس" به قیمت ۲,۷۷۶.۵۲ دلار، یک سیستم اسپری کننده فوجی به قیمت ۱,۲۲۷.۳۱ دلار نیز بوده است. به گفته دادستان‌ها، هر بار او یک کالای دیگری با ارزش کمتر، یا مدل قدیمی‌تر آنرا برمی‌گردانیده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
سخنگوی آمازون می‌گوید که این شرکت غول فناوری توانسته سرانجام متقلب را کشف کند و پرونده وی را به نیروی انتظامی ارجاع دهد. این کار با همکاری اف‌بی‌آی و دفتر دادستانی ایالات متحده در کارولینای شمالی انجام شده است. سخنگوی آمازون افزود: "آمازون دارای سیستم‌هایی برای تشخیص رفتارهای مشکوک، و تیم‌هایی برای بررسی و توقف فعالیت‌های ممنوعه می‌باشد. در آمازون جایی برای تقلب وجود ندارد و ما به دنبال تمام اقدامات برای پاسخگویی به افراد بد خواهیم بود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, October 10, 2021 - 08:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به