فدریکو شهادت داد که به دلیل تهدیدهای یک کارتل مواد مخدر علیه خانواده‌اش در مکزیک، مواد مخدر در داخل آمریکا قاچاق می‌کرده است
یک شهروند مکزیکی توسط یک قاضی در شهر "ویندزور" به دلیل داشتن ۱۸ کیلوگرم کوکائین به ارزش نزدیک به ۲ میلیون دلار دادگاهی شد.
قاضی "کرک مونرو" در حکم ۲۸ فوریه ۲۰۲۳ خود علیه "فدریکو خیمنز مارتینز" ۳۶ ساله، متهم به یک فقره نگهداری مواد مخدر و یک مورد واردات غیر قانونی مواد مخدر، گفت: "حقایق اساسی این پرونده غیرقابل انکار است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
داستان عجیب: این مکزیکی بطور تصادفی با ۱۸ کیلوگرم کوکائین از مرز آمریکا گذشت و دستگیر شد، در ۲ مورد گناهکار و از ۴ مورد اصلی تبرئه گشت
افسران آژانس خدمات مرزی کانادا می‌گویند در ۲۹ آگوست ۲۰۲۱، ۱۸ بسته شبیه "آجر" را که در یک لاستیک یدکی در صندوق عقب یک خودرو سیاه رنگ که توسط فدریکو رانده می‌شد، یافتند. بر اساس اسناد دادگاه، ارزش این مواد مخدر بین ۸۵۰,۰۰۰ دلار تا نزدیک به ۲ میلیون دلار برآورد شده است. فدریکو شهادت داد که به دلیل تهدیدهای یک کارتل مواد مخدر علیه خانواده‌اش در مکزیک، مواد مخدر را از شهر "توسان" در ایالت "آریزونا" به ایالت "میشیگان" منتقل می‌کرده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بر اساس اسناد دادگاه، ورود وی به کانادا ظاهرا "یک اشتباه" بوده است. او می‌گوید: "باران بود. به روی پُل سفیر رسیدم نمی‌خواست به کانادا بیایم، اصلا متوجه نشدم که سر دیگر پل به کانادا منتهی می‌شود تا زمانی که علائم کانادا را روی لباس افسران در نقطه بازرسی مرزی دیدم". چگونگی خروج او از ایست مرزبانی آمریکا هنوز مبهم مانده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پس از یک محاکمه شش روزه در دسامبر ۲۰۲۲، دادستان پذیرفت که شواهد کافی برای اثبات قصد واردات مواد مخدر وی از مرز وجود ندارد، بنابراین وی از این جرم تبرئه شد. با این حال قاضی مونرو گفت: "اما جرم نگهداری کوکائین به منظور قاچاق، زمانی که فدریکو از مرز کانادا و ایالات متحده آمریکا عبور کرده، کامل شده است. در آن زمان، وی در خاک کانادا بوده و جرم او چنین مشخص است: او آگاهانه محموله‌ای از مواد مخدر غیرقانونی را برای تحویل حمل می‌کرده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
چگونگی ماجرا
فدریکو به دادگاه گفت که دو مرد بلافاصله پس از رسیدن به یک "کوین لاندری" که وی در آن بود به او نزدیک شدند، و در تعاملی که چهار تا پنج دقیقه به طول انجامید وی را تهدید کردند. وی می‌گوید در آن زمان مردان به او گفتند: "باید "یک بار را به میشیگان ببری؛ اگر نروی، خانواده‌ات را می‌کشیم". او شهادت داد که مردان قبل از اینکه مواد مخدر را در صندوق عقب او بگذارند، به وی گفتند: «موفق باشی، زندگی خانواده‌ات در دستان خودت است". قاضی از فدریکو پرسید که این دو مرد چگونه می‌دانستند که فدریکو در کوین لاندری‌ست و او و خانواده‌اش را چگونه می‌شناخته‌اند. او توضیح داد که این کاملا تصادفی بوده است. وی
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

فدریکو شهادت داد پس از راه افتادنش به مدت سه روز چیزی از خانواده‌اش نشنیده بود، تا اینکه برادرش با وی تماس گرفت و گفت که "اشخاصی از مافیا با وی تماس گرفته‌اند تا بدانند فدریکو کجاست و چه می‌کند و در عین حال خانواده‌اش را تهدید کردند". قاضی می‌گوید که توضیحاتی که درباره تهدید برای وادار کردن جنایت و توانایی فدریکو در عدم مشارکت در توطئه مواد مخدر برایش قانع کننده نبوده است. قاضی گفت وی در این دو مورد از شش مورد گناهکار است و حکمش در ماه ژوئن اعلان خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, May 11, 2023 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به