هنوز هیچ عکسی از این دو خواهر یا مادر درگذشته، منتشر نشده است
طبق گزارش پلیس، دو خواهر در قتل مادر ۸۸ ساله خود در محله "سیرویل" اتاوا متهم شده‌اند.
گزارش اولیه پلیس در اینباره بسیار کوتاه بود که هنوز پلیس این خبر را تکمیل نکرده و می‌گوید در حال بررسی بیشتر این جنایت است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دو خواهر اتاوایی متهم به قتل مادر پیر ۸۸ ساله خود شدند
"چاو لام" ۵۶ ساله و "هو لام" ۵۹ ساله اواخر بعدازظهر دوشنبه در دادگاه حاضر گشته و متهم به قتل درجه یک مادرشان "کیو لام" شدند. این حضور آنلاینی به شکل ویدئو در دادگاه در حالی برگزار شد که دادگاه تلاش می‌کرد یک مترجم ویتنامی برای این دو خواهر کند. نهایتا در اواسط این جلسه، مترجمی برای خواهران پیدا شد. این دو خواهر هنوز هیچ وکیلی ندارند و همین موضوع به همراه مترجم، جلسه اول تفهیم اتهام را به دردسر انداخت. هنوز هیچ عکسی از این دو خواهر یا مادر درگذشته، منتشر نشده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"مالکوم ساویج" دادستان این جلسه به دنبال گرفتن حکمی بود که به واسطه آن بتواند از ارتباط داشتن دو خواهر با یکدیگر جلوگیری نماید تا احتمال تبانی میان آنها از بین برود، اما "بیاجیو دل گرکو" وکیل موقت تسخیری یک جلسه‌ای دادگاه گفت که نگران است چنین دستوری "در این مرحله آنها را بیش از حد منزوی کند". در نتیجه "سیلوی لاپونت" قاضی دادگاه در عوض به این دو خواهد دستور داد که بدون حضور وکیل در مورد اتهامات وارده به آنها صحبت نکنند. این دو خواهر پس از پایان جلسه دادگاه همچنان در بازداشت هستند و وثیقه‌ای برای آزادی مشروط ندارند. آنها تا هفته آینده که مجددا به دادگاه بازمی‌گردند، همچنان در بازداشت خواهند ماند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"چاو لام" پرسید که آیا می‌تواند از طریق مترجم از دادگاه سوال بپرسد، و سپس جملاتی را گفت که مترجم چنین ترجمه کرد: "ما ابزار یا منابعی برای درخواست وکیل خصوصی نداریم، بنابراین از یک وکیل حرفه‌ای درخواست می‌کنیم که به ما کمک کند". قاضی به متهم گفت که می‌تواند این موضوع را با وکیل موقت تسخیری خود در میان بگذارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پلیس اتاوا می‌گوید که این مرگ ابتدا ساعت ۰۰:۲۵ (بعد از نیمه شب) دوشنبه گزارش شد و توسط واحد بررسی قتل خود را به محل اعزام کرده است. ماموران پلیس به آدرسی در شماره ۱۲۰۰ خیابان "بومونت" در نزدیکی تقاطع بلوار "سنت لوران" و خیابان "دونالد" رفتند که در محل، جسد مرده مادر این دو خواهر را پیدا کردند. پلیس در توئیتر خود نوشته که به همین دلیل دو نفر (دو خواهر) را بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, November 4, 2022 - 18:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به