درگیری پلیس با مظنون به رگبار گلوله کشید و پلیس دو سری آژیر خطر هشدار اضطراری را نیز پخش کرد
پلیس استان "بریتیش کلمبیا" می‌گوید یک مظنون که گمان می‌رود مسئول تیراندازی به چندین نفر در "لنگلی" بوده صبح دوشنبه توسط نیروهایش کشته شد. لنگلی در جنوب شرقی ونکوور و بعد از شهر "سری" قرار دارد و به مرز آمریکا بسیار نزدیک است.
طبق گزارش پلیس حملات این مظنون ۴ کشته و مجروح در اوایل صبح در چندین مکان مختلف در سراسر لنگلی بجا گذاشته است. درگیری پلیس با مظنون به رگبار گلوله کشید و پلیس دو سری آژیر خطر هشدار اضطراری را نیز پخش کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
سحرگاه خونین چند ساعته ونکوور ۳ کشته بجا گذاشت و آژیر خطر کشیده شد
به گفته پلیس، اولین تیراندازی حدود نیمه شب، دیگری در ساعت ۳ بامداد، بعدی حدود ساعت ۵ صبح و تیراندازی چهارم در حدود ساعت ۵:۴۵ صبح رخ داده و به واسطه آنها جسد دو مرد یافت شده، یکی در نزدیکی "کریک استون پ‌لیس" و دیگری در ایستگاه اتوبوس این شهر در نزدیکی جاده‌های "لوگان" و "گلاور". علاوه بر این دو، یک زن مجروح نیز در نزدیکی "خیابان ۲۰۳آ" و بزرگراه "فریزر" پیدا شد که در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل گردید. قربانی چهارم در نزدیکی کنارگذر "لانگلی" و خیابان "دویست‌ام" پیدا شد که در ناحیه پا گلوله خورده است. پلیس می‌گوید تیراندازی‌های امروز صبح می‌تواند اثرات گلوله در جای‌جای شهر بجا گذاشته باشد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پلیس سلطنتی کانادا می‌گوید مظنون این حملات را در نزدیکی قربانی چهارم پیدا کرده است. پلیس در ابتدا اعلان کرد که "بازرسان معتقدند تنها مظنون این حادثه را بازداشت کرده است" اما پس از مدتی در یک به روز رسانی اعلام کرد که مظنون مورد نظر توسط ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در صحنه مُرده است. بعلت کشته شدن وی توسط پلیس، ناظران عملکرد پلیس بریتیش کلمبیا برای بررسی این حادثه، فراخوانده شده‌اند. قربانیان و مظنون این حادثه هنوز توسط پلیس به رسانه‌ها معرفی نشدند زیرا هنوز پلیس این موضوع را به بستگان آنها اعلان نکرده، با این حال بازرسان گفتند که مظنون برای آنها شناخته شده است. پلیس گفت که هنوز در حال کار برای درک انگیزه یا ارتباط احتمالی بین مظنون و قربانیان است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در یک کنفرانس خبری در بعدازظهر امروز دوشنبه، "وال ون دن بروک" شهردار شهر لنگلی، این رویداد را یک تراژدی خواند و گفت: "من با قلب بسیار اندوهگین و غمناکی اینجا هستم… همه در جامعه ما باید بدانند که تا آنجا که ما می‌دانیم این یک حادثه تکی بود و ما هر کاری که می‌توانیم برای کمک به مردم انجام می‌دهیم. من می‌خواهم به جامعه بگویم: ما قوی هستیم، از این هم عبور خواهیم کرد". این درحالی‌ست که چندین سری جای رگبار گلوله روی ساختمان‌ها و خودروها، از جمله خودروی پلیس دیده می‌شوند و صدای گلوله تعدادی از مردم ناحیه را از خواب بیدار کرده بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
آژیر خطر کشیده شد
در طی این حادثه در بامداد دوشنبه، دو بار آژیر خطر هشدار اضطراری کشیده شد. اولین هشدار در حدود ساعت ۶:۲۰ صبح ارسال شد و گفت که این حادثه در مرکز شهر لنگلی رخ داده که "قربانیان افراد عبوری" بوده‌اند و پلیس "با یک مظنون درگیر شده است". سپس، در هشدار دوم که حدود یک ساعت بعد ارسال شد، آمده بود که "مظنونی که پلیس با او درگیر شده بود، دیگر تهدیدی برای عموم نیست".
پلیس گفت این هشدارها در حالی صادر شده که متخصصانش تایید کردند مظنون به تنهایی عمل می‌کرده است. "غالب بهیانی" رئیس پشتیبانی نیروی پلیس توضیح داد که این هشدار به این دلیل ارسال شد که این حادثه "معیارهای اصلی لازم" را برای ارسال وضعیت خطر را برآورده کرده بود. این معیارها عبارتند از اعتقاد منطقی وجود یک تهدید فعال که خطر قابل توجهی از آسیب را برای مردم ایجاد می‌کند، وضعیت غیرقابل پیش‌بینی، و نیز اطلاعات کافی برای ارائه دستورالعمل روشن به مردم در مورد چگونگی ایمن ماندن. این دومین بار است که پلیس سلطنتی کانادا در این استان آژیر خطر هشدار اضطراری می‌دهد.
 
قربانیان نامشخص
علیرغم تمام توضیحات آمده در آژیر خطر پلیس می‌گوید که هنوز در حال بررسی و شناسایی قربانیان و ارتباطشان با مظنون است. گروهبان "دیوید لی" می‌گوید: "در حال حاضر ما در حال شناسایی دقیق این افراد هستیم و نمی‌توانیم تأیید کنیم که آنها بی‌خانمان هستند. ما خبر بی‌خانمان بودن این افراد را اکنون نمی‌توانیم تایید کنیم".
در حالی که تحقیقات در حال انجام است، چندین منطقه در شهر لنگلی هنوزو به روی عموم بسته است و از مردم خواسته می‌شود از منطقه نزدیک خیابان دویستم، کنارگذر لانگلی، پارکینگ "کسکید کازینو" در بزرگراه فریزر، خیابان ۲۰۴ و ایستگاه اتوبوس لانگلی در خیابان لوگان و جاده گلاور دور بمانند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

به روز رسانی: پلیس روز سه‌شنبه ۲۶ جولای اعلان کرد که مظنون کشته شده "جردن دانیال گوگین" ۲۸ ساله نام دارد که در بین قتل‌هایش یکبار لباسش را عوض کرده است. نام قربانیان به ترتیب کشته شدن نیز روز پنجشنبه ۲۸ جولای چنین اعلان شد: "پل دیوید وین" ۶۰ ساله در ساعت ۳ صبح و "استیون فرنس" ۴۳ ساله که بیخانمان بود در ساعت ۵ صبح به قتل رسیدند. فعلا یک زن ۲۶ ساله نیز که نزدیک ساعت ۶ صبح گلوله خورده در بیمارستان بستری‌ست.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, July 25, 2022 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به