آژانس خدمات مرزی کانادا امروز جمعه تایید کرد که دولت فدرال با احتیاط این تغییر را در ماه مه برای شهروندان کانادایی و مقیمان دائمی عوض کرده است
اتاوا امروز اعلان کرد که با احتیاط قوانین ورود به کشور در پُر کردن اپ "ورود به کانادا" (موسوم به "ارایو کن" یاArriveCan ) را تغییر داد تا به مسافران اجازه دهد یک بار معافیت بگیرند.
آژانس خدمات مرزی کانادا امروز جمعه تایید کرد که دولت فدرال با احتیاط این تغییر را در ماه مه برای شهروندان کانادایی و مقیمان دائمی و سپس به همه اتباع خارجی از جمله شهروندان آمریکایی در پایان ماه جولای تعمیم داده است اما گفت این موضوع با اعلان عمومی نبوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
مسافرین محترم توجه فرمایند؛ دولت کانادا مجددا قوانین سفر را بطور موقت عوض کرده است
"جودیث کادبوا" از آژانس مرزی کانادا گفت که این یک اقدامات "موقت" برای مسافران کاملا واکسینه شده به منظور "انعطاف بیشتر" برای کسانی که "ممکن است از الزام ارائه اطلاعات بهداشتی اجباری خود خبر نداشته باشند" در نظر گرفته شده است. وی افزود: "پس از این معافیت یک باری، شهروندان کانادایی کاملا واکسینه شده، مقیمان دائم و افرادی که تحت قانون ثبت شده‌اند و اطلاعات خود را از طریق ارایو کن ارسال نمی‌کنند، مشمول قرنطینه و آزمایش خواهند شد و همچنین ممکن است با جریمه روبرو گردند. اتباع خارجی که اطلاعات خود را در سفرهای بعدی در این نرم‌افزار ارسال نکنند، اجازه ورود به کانادا را نخواهند داشت".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

معافیت یک باره توسط حدود ۸% گذر کنندگان مرز زمینی مورد استفاده قرار گرفته بطوریکه از ۲۴ می تا ۴ آگوست، ۳۰۸,۸۰۰ نفر از ۵,۰۸۶,۱۸۷ مسافر عبوری مرز زمینی از آن بهره برده‌اند. "ریچارد ساویج" معاون اول اتحادیه گمرک و مهاجرت ملی گفت که آژانس در اوایل سال جاری به افسران مرزی در مورد این موضوع اطلاع‌رسانی کرد و این تغییر جزئی در قوانین منجر به تاخیر کمتر در مرز زمینی شده است. او گفت: «این معافیت اجازه داد تا تقریبا ۱۰۰% وقت افسران که در این رابطه صرف می‌شد، آزاد شود". وی افزود: "اگرچه افسران مرزی همچنان می‌توانند در صورت نیاز به مسافران در تکمیل اطلاعاتشان در این اپ کمک کنند، اما این کار «زمان می‌برد» و «باعث ایجاد معطلی» در مرز می‌شود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
او افزود که به مسافرانی که از این معافیت بهره‌مند می‌شوند یک بسته اطلاعاتی داده می‌شود که توضیح می‌دهد اپ ارایو کن چیست، چگونه می‌توان آن را پُر کرد و اینکه این معافیت فقط یک بار صادر شده در رکورد اطلاعاتی مسافر درج می‌گردد. این در حالی‌ست که بسیاری از مسافران گفته‌اند از چنین قانونی بی‌اطلاع بوده‌اند و افسران آنها را مجبور به پُر کردن این اپ در زمان ورود به مرز کرده‌اند. "باربارا برت" که خود از کارمندان فروشگاه‌های بدون گمرکی‌ست می‌گوید با اینکه هر روز در سر کارش با مسافران و آژانس روبرو بوده، هرگز تاکنون از این موضوع خبر نداشته و همین اپ تاکنون موجب آشفتگی بسیاری در مرز شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
اپ ارایو کن که در نوامبر ۲۰۲۰ راه اندازی شد، با هدف کاهش شیوع کرونا و برای اطمینان از اینکه مسافرا هر دو دوز واکسن خود را زده‌اند طراحی شد و بدنبال آن امکانات جدید افزودن دیگر مدارک مسافران را در خود جای داد از جمله تسهیل ردیابی تماس با مسافران پس از ورود به کانادا، زمان پردازش سریع‌تر بدون نیاز به چک کردن یک‌یک مدارک بصورت دستی در مرز و غیره. این اپ در ابتدا فقط برای مسافران هوایی که وارد کانادا می‌شدند اجباری بود، اما در فوریه ۲۰۲۱ برای همه مسافرانی که از مرز عبور می‌کردند، از جمله در گذرگاه‌های زمینی، الزامی شد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, August 12, 2022 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به