بسیاری از معترضان به جریمه پلیس می‌توانند به دادگاه مراجعه کنند و در زمینه جریمه خودروی خود با قاضی بحث کنند تا از میزان مبلغ جریمه و یا امتیازات منفی خود بکاهند
یک منشی سابق دادگاه تورنتو روز چهارشنبه به دلیل نقش داشتن در طرح به اصطلاح "درست کردن جریمه‌های ترافیکی" که باعث کلاهبرداری و ضرر هزاران دلاری شهرداری شده، اعتراف کرد.
بسیاری از معترضان به جریمه پلیس می‌توانند به دادگاه مراجعه کنند و در زمینه جریمه خودروی خود با قاضی بحث کنند تا از میزان مبلغ جریمه و یا امتیازات منفی خود بکاهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
منشی سابق دادگاه تورنتو به دلیل همدستی با وکلا و بخشیدن جریمه‌های خودروها دستگیر شد
"فرانچسکو ریزلو" که خود منشی دادگاه است، در جلسه دادگاه خودش در دادگاه عالی دادگستری، به کلاهبرداری بیش از ۵,۰۰۰ دلار، که ناشی از تغییر بیش از ۱۰۰ پرونده جریمه خودروها در حین کار در دادگاه خیابان "اگلینتون غربی" در نیمه اول سال ۲۰۱۸ بود، اقرار کرد. طبق یک بیانیه توافق شده بین دادگاه و وی، فرانچسکو اعتراف کرد که حداقل ۷,۰۰۰ دلار پول نقد از یک وکیل "پارالیگال" دادگستری به نام "بنیتو زاپیا" دریافت کرده تا محکومیت‌های پرونده‌ها را به تبرئه یا حذف کل پرونده تغییر دهد، و به این ترتیب به وکیل حقوقی اجازه داد تا به مشتریانش بگوید که پرونده آنها برنده شده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در دادگاه گفته شد که بنیتو زمان دادگاه را به وکلایش نمی‌گفت و به این ترتیب هیچ کسی برای تخفیف جریمه و بحث با قاضی به دادگاه نمی‌رفت و در نتیجه قاضی به احتمال زیاد وی را "غیابی" محکوم می‌کرد. اما از سوی دیگر فرانچسکو با دست بردن در پرونده آنرا طوری تغییر می‌داد تا نشان دهد که جریمه یا رد شده یا پلیس جریمه کننده از جریمه منصرف شده و بدین شکل مشتری بنیتو تبرئه گشته بود. فرانچسکو برای این تغییرات جزئی در هر پرونده ۵۰ دلار دریافت می‌کرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
این اتهامات همه مربوط به تخلفات قانون ترافیک بزرگراه‌ها می‌شد و شامل مواردی مانند رانندگی با بی‌احتیاطی، حواس‌پرتی و سرعت غیرمجاز نیز می‌گشت. به گفته دادگاه، این عمل فرانچسکور برای شهر تورنتو حدود ۱۵,۰۰۰ دلار ضرر و زیان بعلاوه هزاران دلار هزینه‌های دیگر مربوط به تحقیقات داخلی آن را در بر داشته است. تحقیقات در این زمینه از آوریل ۲۰۱۸ و پس از یک اطلاع دادن یک شخص ناشناس آغاز شده بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
دادستان خواهان ۲ سال زندان برای فرانچسکو
فرانچسکو در نوامبر ۲۰۱۸ توسط شهرداری اخراج شد. اکنون دادستان به دنبال یک مجازات دو سال زندان نیز برای وی است، در حالی که وکیل مدافع او درخواست کرده که فرانچسکو بجای زندان به خدمات اجتماعی اجباری در جامعه برود. جلسه صدور حکم فرانچسکو برای ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.
فرانچسکو با اعتیاد به قمار و اختلال سوء مصرف مواد دست و پنجه نرم می‌کرد و در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برای شرکت در یک برنامه توانبخشی نیز مرخصی گرفته بود، که بدهی قابل توجهی را برای او به همراه داشت.
در ضمن دادگاه به همه افرادی که محکومیت آنها به طور تقلبی تغییر کرده، اطلاع داده تا در تاریخ‌های جدیدی به دادگاه مراجعه نمایند.
 
وکیلی به نام بنیتو و ۳ وکیل دیگر
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

بنیتو، وکیل پارالیگال این پرونده، صاحب شرکتی به نام "ما برنده می‌شویم یا رایگان است" بود و از مشتریان با این قول که جریمه‌هایشان بخشوده می‌شود حق‌العمل‌های سنگینی می‌گرفت. در مجموع ۴ وکیل حقوقی، از جمله بنیتو در ابتدا در ماه می ‌۲۰۱۹ به دلیل نقش‌هایی که در این پرونده داشتند متهم به پول دادن به دادگاه شدند که اتهامات علیه همه به جز بنیتو در نهایت پس گرفته شد. بنیتو قرار است در ژانویه ۲۰۲۳ محاکمه شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, June 23, 2022 - 07:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به