شرکت لاتاری مردم را تشویق کرده که بلیت‌های خود را بررسی کنند تا ببینند کسی که در برای قرعه‌کشی ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ برنده این لاتاری بزرگ شده، کیست
صدها نفر با شرکت بازی‌سازی لاتاری انتاریو (OLG) تماس گرفته‌اند تا ادعا کنند که ممکن است صاحب جایزه ۷۰ میلیون دلاری "لوتومکس" (Lotto Max) باشند که هنوز برنده آن بلیتش را رو نکرده و حداکثر مهلت رو کردن بلیت اواخر این ماه است.
شرکت لاتاری مردم را تشویق کرده که بلیت‌های خود را بررسی کنند تا ببینند کسی که در برای قرعه‌کشی ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ برنده این لاتاری بزرگ شده، کیست. اگر شما برنده احتمالی هستید، همین الان پا پیش بگذارید که دارد دیر می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
با نزدیک شدن تاریخ انقضاء، برنده لاتاری ۷۰ میلیون دلاری کانادا هنوز جلو نیامده و صدها نفر ادعا می‌کنند که بلیت مال آنهاست
به گفته شرکت لاتاری این بلیت برنده جایزه بزرگ در منطقه "اسکاربورو" در شرق تورنتو فروخته شده، بلیت برنده ۷۰ میلیون دلاری هنوز رو نشده، و تاریخ انقضاء بلیت در ۲۸ ژوئن ۲۰۲۳ می‌باشد، مگر اینکه دارنده بلیط برنده پا پیش بگذارد و خودش و بلیتش را معرفی کند. "تونی بیتونتی" سخنگوی این شرکت، امروز جمعه در مصاحبه‌ای گفت که از ۲۳ ماه می، تا ۲ ماه جون، ۷۶۰ نفر تماس گرفته و اعلان کرده‌اند که بلیت برنده مال آنهاست ولی آنها بلیت برنده را گم کرده‌اند. او گفت که در این حالت شرکت وارد روند جدیدی می‌شود که در آن از فرد مدعی پُرس و جوهای کلی در مورد بلیط می‌کند تا بفهمد آیا فرد مدعی می‌تواند صاحب بلیت برنده باشد یا خیر.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

تونی گفت که در حالت عادی نیز، این شرکت از برنده‌ای که با بلیت برنده مراجعه می‌کند سوالاتی می‌پرسد تا مطمئن شود که بلیت برنده متعلق به این فرد است؛ ولی اگر مردم ادعا کنند بلیت خود را گم کرده‌اند، این شرکت این تحقیقات را بسیار بیشتر می‌کند و سوالات بیشتری را خواهد پرسید. او افزود: "اگر مدعی‌ها حداقل چند پاسخ درست داشته باشند، بررسی بیشتر ادامه می‌یابد و اگر با سوالات بیشتری مواجه نشوند به این معنی‌ست که از لیست مدعیان حذف شده‌اند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi
تونی گفت تا کنون هیچکس برنده اعلام نشده است. او در مصاحبه قبلی گفته بود که اگر برنده به زودی معرفی نشود، این لاتاری تبدیل به بزرگ‌ترین جایزه لاتاری در تاریخ بخت آزمایی کانادا تبدیل خواهد شد که شماره‌اش بیرون آمده اما دارنده‌اش مشخص نشده است. بزرگ‌ترین جایزه لاتاری که تاکنون دارنده‌اش در کل تاریخ مراجعه نکرده، لاتاری ۱۵ میلیون دلاری لوتو مکس از قرعه کشی اوت ۲۰۲۱ می‌باشد. به گفته بیتونتی، از زمان خرید بلیت، دارنده بلیت هرگز برنده یا بازنده بودن آن را چک نکرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
تونی می‌گوید معمولا برنده بلیت چندین بار بلیت خود را چک و اسکن می‌کند زیرا نمی‌تواند باور کند که برنده شده‌، اما در این مورد چنین اتفاقی نیافتاده و برنده پس از خرید بلیت هیچگونه فعالیتی نکرده است. او درباره دیر شدن می‌افزاید: "ما از طریق برندگان گذشته فهمیده‌ایم که برندگان بزرگ گاهی چند ماه طول می‌کشد تا جلو بیایند زیرا می‌خواهند با وکیل‌ها و مشاوران مالی خود صحبت کنند تا به امور خود نظم دهند".
 
اگر برنده جلو نیاید چه می‌شود؟
تونی می‌گوید: "اگر جایزه در مهلت مقرر توسط فردی اعلان نشود و کسی جلو نیاید، این پول برای جایزه‌های آینده، تبلیغات و جک‌پات‌های آینده به شرکت لوتو مکس برمی‌گردد. لوتو مکس یک بازی ملی است، بنابراین این مبلغ در سراسر کشور پخش می‌شود". او گفت شرکت لاتاری در تلاش است تا برنده را بیابد زیرا "کسی پول خود را برای خرید این بلیت خرج کرده تا برنده جکپات شود، پس این پول کسی است، این پول شرکت نیست، این پول برنده جکپات است. ما می‌خواهیم به صاحب واقعی این بلیت پول بدهیم، چه بلیت در دست داشته باشید و چه بلیتش گم شده باشد".
شرکت لاتاری پیشتر گفته بود که اعداد برنده این قرعه‌کشی ۷۰ میلیون دلاری لوتو مکس کانادا در ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ به ترتیب زیر است: ۸ ۱۹ ۲۲ ۴۱ ۴۲ ۴۶ ۴۷، با شماره پاداش ۱۰. اگر کسی معتقد است که بلیت برنده را خریده، پا پیش بگذارد و هر چه سریع‌تر با شرکت لاتاری تماس بگیرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

به‌روزرسانی: این بلیت برنده بدون پیدا شدن صاحب بلیت، منقضی شد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, June 3, 2023 - 06:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به