لاتاری‌های کوچک‌تر و محلی بازی کنید و اعداد متوالی را انتخاب نکنید
"جالن تیلور" لاتاری‌باز خوش‌شانس ویرجینیایی، ۲۶۴ بلیط بخت‌آزمایی خرید و همه بلیط‌هایش برنده شدند. او می‌گوید از احساسش پیروی کرده و ۲۶۴ بلیط بخت آزمایی متوالیش از دو لاتاری جداگانه با فاصله کمتر از دو ماه از هم برد.
جالن تنها برنده خوش‌شانس نیست، در این مطلب ۴ مورد دیگر از خوش‌شانسی و نیز چند راه برای افزایش شانس برنده شدن نیز آمده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
 
همه ۲۶۴ بلیت بخت آزمایی این مرد از دو لاتاری مختلف برد!
او گفت که با اعتماد به "احساسی" که قبل از بازی داشت، ۱۳۲,۰۰۰ دلار به دست آورده است. او می‌گوید: "وقتی احساسش به شما دست می‌دهد، بروید و بلیط بخرید". اولین برد تیلور برایش ۵۲,۰۰۰ دلار در قرعه‌کشی ۱۸ نوامبر در لاتاری "انتخاب ۳ تایی (Pick 3) به ارمغان آورد. سپس، در عرض دو ماه، او با همین استراتژی ۱۶۰ بلیط دیگر خرید. هر بلیط ۱ دلاری او دوباره برنده جایزه ۵۰۰ دلاری شد تا ۸۰,۰۰۰ دلار دیگر به حسابش ریخته شود. تیلور به مسئولین قرعه‌کشی گفت که قصد دارد جایزه‌های هر دو قرعه‌کشی را پس‌انداز و سرمایه‌گذاری کند. شانس برنده شدن در یک مسابقه ۱ در ۱,۰۰۰ است. با این حال، احتمال دو بار برنده شدن متوالی، تنها با فاصله هشت هفته، توسط مقامات لاتاری دولتی فاش نشد!
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
طبق وب‌سایت قرعه‌کشی این بازی‌ها، قرعه‌کشی ایالتی ویرجینیا در سال گذشته نزدیک به ۳.۲۶ بیلیون دلار فروش داشت که بیش از ۷۶۶ میلیون دلار آن صرف حمایت از آموزش عمومی شده است. در مجموع ۲.۲ بیلیون دلار بابت جوائز پرداخت شده، ۱۳۹ بیلیون دلار نیز به فروشگاه‌های فروشنده بلیط‌های لاتاری داده شده و ۱۴۷ میلیون دلار دیگر نیز صرف پوشش هزینه‌های عملیاتی گشته است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
نه ۵۰۰ دلار که ۵۰۰,۰۰۰ دلار برنده شد
یک برنده "لوتو مکس" از بریتیش کلمبیا که فکر می‌کرد ۵۰۰ دلار برنده شده، در واقع ۵۰۰,۰۰۰ دلار برنده شده بود. تا اینکه همسرش متوجه شد که مبلغ جایزه واقعی بسیار بالاتر است.
"بالبیندر پیوروال" وقتی به بلیط برنده شده‌اش نگاه کرد، چند صفر در انتهای مبلغ جایزه خود را ندید ولی خوشبختانه همسرش، متوجه شد که آن‌ها در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱، در واقع ۵۰۰,۰۰۰ دلار برنده شده‌اند. بلیط برنده، توسط این زوج بازنشسته، از یک پمپ بنزین "هاسکی" در برنابی، بریتیش‌کلمبیا خریداری شده بود. بالبیندر می‌گوید: "ما در خانه بودیم و همسرم به من گفت که بلیط را چک کنم. من به فروشگاه رفتم و فکر کردم که فقط ۵۰۰ دلار برنده شدیم. کمی بعد همسرم آن را بررسی کرد و متوجه شد که ما ۵۰۰ هزار دلار برنده شده‌ایم". آن‌ها گفتند که تاکنون این موضوع را فقط به پسرمان گفته‌ایم. این زوج قصد دارند زمانی که شرایط مساعدتر باشد جشن خانوادگی بزرگی بگیرند، همچنین می‌خواهند بخشی از آن را برای پرداخت وام مسکن خود استفاده کنند و نیز به تعطیلات دلچسبی بروند.
 
کوتاه و جالب از دیگر برندگان لاتاری
یک برنده دیگر از بریتیش کلمبیا به قدری از فهمیدن برنده شدن بلیط بخت آزمایی خود شوکه شد که وسط کوتاه کردن موی آرایشگاه را ترک کرد!
یک زن میشیگانی نیز به توصیه مادرش برای بازی در جک‌پات پول سریع (Fast Cash) گوش داد و با بلیط برنده خود بیش از ۱.۶ میلیون دلار به دست آورد.
یک جانباز معلول ارتش در کارولینای شمالی، ماه گذشته تصمیم گرفت شانسش را با اعداد یک کوکی شانسی، در رستورانی که هر هفته با همسرش به آنجا می‌رفتند آزمایش کند. این کوکی در واقع برای مرد خوش شانسی آورد و او برنده جک‌پات ۴ میلیون دلاری "مگا میلیونز" شد.
 
چگونه برنده شویم؟
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


به گزارش "سان"، راه‌هایی برای افزایش آماری شانس برنده شدن در لاتاری وجود دارد. برای به دست آوردن شانس بهتر موفقیت، پیشنهاد می‌شود هر بار اعداد را تصادفی کنید، پول بیشتری به خرید بلیط اختصاص دهید، لاتاری‌های کوچک‌تر و محلی بازی کنید و اعداد متوالی را انتخاب نکنید.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, February 10, 2022 - 07:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به