پلیس در ابتدا گفت که کلاهبرداری ۷.۵ میلیون دلار بوده اما امروز گفت که احتمالا بیش از ۱۰ میلیون دلار است
پلیس می‌گوید، یک وکیل اهل "می‌سی‌ساگا" در غرب تورنتو که به دلیل کلاهبرداری به ارزش میلیون‌ها دلار تحت تعقیب بود، روز چهارشنبه پس از ورود به بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین فرودگاه کانادا یعنی "پیرسون" تورنتو، دستگیر شد.
وی که وکیل خرید و فروش املاک است، در ژانویه امسال به دلیل اتهام بیش از ۷.۵ میلیون دلار کلاهبرداری، طی حکمی تحت تعقیب پلیس در سراسر کانادا بود و طی این مدت هیچگونه خبری از وی بدست نیامده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
این وکیل معتمد تورنتویی با ۱۰ میلیون دلار کلاهبرداری، لب پله‌های هواپیما دستگیر شد
پلیس منطقه‌ای "پیل" در بیانیه‌ای اعلام کرد که بین ژوئن تا دسامبر سال گذشته، "قربانیان متعددی" بابت خدمات این وکیل به نام "شهید ملیک" ۴۱ ساله در دفتر حقوقی وی به همین نام در می‌سی‌ساگا، به دادگاه شکایت کرده بودند. شاکیان می‌گویند ملیک در انجام وکالت در جابجایی مبالغ خرید و فروش کار غیرقانونی مرتکب شده است. پلیس گفت که وی میلیون‌ها دلار امانت برای انجام معاملات ملکی دریافت کرده تا قربانیانش وام‌های مسکن خود را در طی فروش خانه به بانک‌ها پرداخت کنند اما وی علیرغم دریافت پول و درخواست‌های متعدد قربانیان، هیچ کاری نکرده و به این ترتیب، هر قربانی، ضرر مالی قابل توجهی متحمل شده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
در ژانویه، پلیس اعلام کرد که حکمی برای این وکیل که به اتهام کلاهبرداری از مردم و نقض اعتماد تحت تعقیب بود، صادر شده است. در آن زمان، پلیس گفت که خسارت ادعایی به قربانیان بالغ بر ۷.۵ میلیون دلار بوده اما روز پنجشنبه گفت که گمان می‌رود این خسارات بیش از ۱۰ میلیون دلار باشد. به گفته پلیس، وی که ساکن "برامپتون" بوده روز چهارشنبه در فرودگاه پیرسون "پس از بازگشت به کانادا" بر اساس حکم قانونی بازداشت شده است. در حکم بازداشت وی، کلاهبرداری از مردم و خیانت در امانت دیده می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
ملیک پس از دستگیری، در دادگاه خود در برامپتون برای تفهیم اتهام حاضر شد و اکنون در انتظار جلسه وثیقه برای آزادی خود است که قرار بود امروز پنجشنبه برگزار شود اما به فردا جمعه موکول گشته است. پلیس می‌گوید: "آقای ملیک از موقعیت و اعتماد به خودش برای کلاهبرداری مقدار قابل توجهی پول از افراد سختکوش در جامعه استفاده کرده است. این تحقیقات و دستگیری تعهد ما به تعقیب مجرمان، جلوگیری از قربانی شدن بیشتر و ارزش همکاری با آژانس خدمات مرزی کانادا را نشان داد".
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
ملیک چهره‌اش در این مدت کوتاه و پس از بازگشت تغییر کرده و پلیس با انتشار دو عکس از وی گفت ممکن است قربانیان بیشتری وجود داشته باشند. پلیس از مردمی که قربانی وی شده‌اند و یا در این مورد اطلاعاتی دارند خواست تا سریعا با پلیس تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, August 25, 2022 - 21:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به