تصاویری که پلیس از دو مظنون در اختیار رسانه‌ها قرار داده است
پلیس تورنتو امروز از شاهدان خواست که اگر اطلاعاتی در مورد آنچه "شعارهایی با انگیزه نفرت" نوشته شده بر روی دیوارهای خارجی مسجد امام مهدی واقع در "تورن‌هیل" (تقاطع بی‌ویو و استیلز) نامیده دارند، به این نیرو اطلاع دهند.
پلیس می‌گوید این شعارها هفته گذشته روی دیوار این مرکز پیدا شده که شورای مسلمانان کانادا آنرا "اسلام هراسی و تهدید" می‌نامد. شعارهای "مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر آخوند و مرگ بر جمهوری اسلامی" روی دیوارهای ضلع شرقی و جنوبی این مرکز نگاشته شده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
پلیس به دنبال نویسنده شعارهای "مرگ بر" روی دیوار مسجد امام مهدی تورنتو و نقاشی کننده صلیب شکسته روی ۲۱ خودروست
شورای ملی مسلمانان کانادا (موسوم به ان‌سی‌سی‌ام) می‌گوید این آخرین مورد از موارد افزایش یافته و گسترده خرابکاری‌های ناشی از اسلام‌هراسی، تهدید و آزار و اذیت در کاناداست که این یکی برگرفته از اعتراضات ضد دولت ایران می‌باشد. پلیس منطقه‌ای یورک می‌گوید ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر جمعه گذشته (۱۳ اکتبر) در پاسخ به یک تماس تلفنی مبنی بر اعلان خسارت مالی در مرکز اسلامی امام مهدی در پلاک ۷۳۴۰ خیابان بی‌ویو در تورن‌هیل، نیروهایش را به محل اعزام کرده است. پلیس افزوده که "یک مظنون مرد" در سه بخش از دیوار مسجد "جملات تحقیرآمیز، ضد ایرانی، نوشته شده به فارسی، با هدف قرار دادن دولت ایران" را اسپری کرده و سپس آنجا را ترک کرده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
پلیس می‌گوید تصویر این شخص توسط دوربین مدار بسته امنیتی ثبت شده که نشان می‌دهد آن مرد ساعت ۱۱:۳۴ شب گذشته‌اش (پنجشنبه ساعت ۲۳:۳۴) در حالیکه تقریبا پنج فوتی ده قد دارد (حدود ۱۷۷ سانتی‌متر)، با اندامی لاغر تا متوسط که صورتش با چیزی پوشانده بود که می‌توانست یک ماسک باشد، این کار را انجام داده است. عکسی که پلیس در اختیار رسانه‌ها گذاشته او را با یک ژاکت کوتاه، کلاه بیسبالی، شلوار جین و کفش‌های رنگ روشن نشان می‌دهد. پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد خرابکاری گزارش شده در مرکز اسلامی امام مهدی (عج) دارد می‌خواهد با اداره تحقیقات جنایی منطقه شماره ۲ پلیس منطقه یورک تماس بگیرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
این مسجد امروز پنجشنبه در واکنش به این حادثه چنین بیانیه‌ای منتشر کرد: "وندالیسم نشان دهنده تشدید وحشتناک اسلام هراسی است که مرکز اسلامی امام مهدی (عج) در چند هفته اخیر به عنوان بخشی از واکنش شدید علیه مسلمانان پس از آن چه در ایران اتفاق می‌افتد، با آن مواجه شده است". شورای ملی مسلمانان کانادا نیز امروز صبح یک کنفرانس مطبوعاتی ترتیب داد تا "به خرابکاری‌ها و تهدیدهای اسلام‌هراسانه اخیر که متوجه جامعه آنهاست بپردازد". در ابتدا قرار بود این کنفرانس در همین مسجد برگزار شود اما به دلیل نگرانی‌های امنیتی به صورت آنلاین برگزار شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
نادیا حسن، مدیر اجرایی این شورا گفت: "یک بار دیگر، جامعه اسلامی به دلایل اشتباه در کانون توجه قرار گرفته است". نادیا با بیان اینکه مردم اتهامات بی‌اساسی را مطرح کرده‌اند که مرکز اسلامی تورن‌هیل عامل حکومت ایران است، گفت: "این مرکز تهدید به بمب‌گذاری شده و اعضای مسجد نیز مورد تهدید قرار گرفته‌اند".
"نیره اکبرزاده" یکی از اعضای قدیمی این مسجد گفت که می‌داند چرا مردم در ایران از دولت خود خشمگین هستند، اما معتقد است که باید گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز در کانادا وجود داشته باشد تا خرابکاری و تهدید به خشونت. او افزود: "ما باید مدارا کنیم. ما باید به فرزندان خود بیاموزیم که عدالت واقعی چگونه است". او همچنین گفت که سایر اعضای کانون این مسجد به‌طور خصوصی به او گفته‌اند که به دلیل مسائل ایمنی نباید به مسجد برود، اما نادیا می‌گوید که امنیت این مسجد را افزایش خواهند داد.

صلیب شکسته روی ۲۱ خودرو
این در حالی‌ست که در روز سه‌شنبه نیز گزارش‌هایی مبنی بر رنگ‌پاشی به شکل صلیب شکسته روی ۲۱ خودرو در تقاطع خیابان‌های "مارکهام" و "رابینسون"، به ثبت رسیده است. پلیس عکس‌های متهم به این حملات را نیز یک مرد با لباس تیره اعلان کرده و از مردم خواسته اگر در این ارتباط اطلاعی دارند، سریعا با این نیرو تماس بگیرند.

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


به روزرسانی: قد این فرد در ابتدا ۱۵۵ سانتی‌متر ذکر شده بود که به ۱۷۷ سانت تصحیح شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, October 20, 2022 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به