رِمال می‌گوید کی‌جی از وی اخاذی کرده است
داستان‌های ارتباط‌های عجیب و غریب در تورنتو اکنون با سند و مدرک تفاهم‌نامه اولیه آغاز می‌شوند و برخی از آنها حتی به دادگاه هم کشیده می‌شوند.
این وکیل تورنتویی که با یک دختر رابطه داشته، پس از آنکه متوجه شد این دختر خود را به سرطانی بودن زده و از وی اخاذی کرده، به دادگاه شکایت برد، اما نه فقط با وی، بلکه با دادگاه و جامعه وکلا روبرو شد و از مقام شاکی به مقام متهم افتاد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
وکیل "شوگر ددی" ۳۰ ساله عاشق شده انتاریویی، "شوگر بیبی" ۱۸ ساله که خود را به سرطانی شدن زده بود، در دادگاه سو کرد؛ اما...
در سال ۲۰۱۵، "عظمت رِمال شاه" وکیل ۳۰ ساله تورنتویی در سایت دوستیابی "سیکینگ ارنجمنتز" که یک سایت ارتباط خاص میان "شوگر ددی"ها و "شوگر بیبی"هاست با "کی‌جی" که یک دانشجوی ۱۸ ساله انتاریویی بود ملاقات کرد. آنها پس از چند ملاقات آنلاین، در آن زمان یک قرارداد غیررسمی آنلاین بستند که می‌گفت کی‌جی قبول کرده که بطور "مجازی" همراهی رِمال باشد، به فشارهای عصبی، ناراحتی‌ها و نگرانی‌هایش گوش دهد و با او دوستی کند و در مقابل رِمال او را در هزینه‌هایش کمک می‌کرد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

کی‌جی در دادگاه گفت که پس از مدتی تصمیم گرفت در ازای گفتگوها و عکس‌های زیادی که برای رِمال می‌فرستاد، از وی هدایایی بگیرد. اما وضعیت اینگونه نماند. کی‌جی می‌گوید: "من فکر کردم ما می‌توانیم فقط و فقط یکبار با هم یک قرار ملاقات حضوری خصوصی بگذاریم، اما پس از آن ملاقات، رِمال کلیه مرزها را زیر پا گذاشت و ما مرتب درباره آینده صحبت می‌کردیم، شاید آینده مشترک". طبق شواهد حقوقی دادگاه، مفاد توافق به زودی شروع به محو شدن کردند و رِمال اعتراف کرد که عاشق کی‌جی شده و در مقابل نیز کی‌جی شروع به جعل دروغ‌هایی از جمله تشخیص نادرست سرطان کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در اسناد دادگاه آمده که در مارس ۲۰۱۷، رِمال که بر کی‌جی تسلط پیدا کرده بود، متوجه شد که کی‌جی در پی قطع ارتباط میان آنهاست و مدت کوتاهی پس از آن از ارتباط با او امتناع ورزید. اما سرانجام رِمال از چند روش مختلف متوجه شد که سرطان کی‌جی دروغی بیش نبوده است. زمانی که رِمال متوجه بزرگی دروغ سرطان شد از کی‌جی خواست تا تمام مبالغی را که بعنوان سرطان از او اخاذی کرده که حدود ۲۰,۰۰۰ تا ۳۰,۰۰۰ دلار می‌شد، بازگرداند اما با خودداری کی‌جی از این بازپرداخت کار آنها به تهدیدات دو طرفه کشید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
و در نهایت در سال ۲۰۲۱، رِمال شکایتی به ارزش ۲۲۹ میلیون دلار با ۳۴۰ پاراگراف متن شکوایه علیه کی‌جی و نیز خانواده او را تنظیم کرد و به دادگاه برد و گفت که کی‌جی دانسته وی را فریب داده، برای جلوگیری از تعامل با او، "دروغ" گفته و "جعل" کرده تا از او پول کلاهبرداری کند. رِمال در دادگاه گفت: "در مورد سرطان، صادقانه فکر می‌کردم که دارم به کسی کمک می‌کنم تا با سرطان مبارزه کند، اما او اصلا بیمار نبود".
 
دادگاه و حکم آن
"چارلز بیکر" وکیل کی‌جی و خانواده‌اش با نشان دادن حکم دادگاه گفت که دادگه پس از شنیدن استدلال دو طرف حکم داده که ادعای رِمال "یک مورد عشقی نافرجام است که در آن شاکی حدودا ۳۰ ساله در آن زمان، به هوس یک دختر ۱۸ ساله عاشق شده بود". این شکایت در ژانویه امسال رد شد و دادگاه آن را "سوء استفاده از روند ارتباطی" ارزیابی کرد.
 
پس از دادگاه و حکم تعلیق شوگر ددی
اما دادگاه آخر کار هم نبود، انجمن حقوقی انتاریو به میان این دعوا وارد شد و مجوز رِمال که یک شکایت ناموفق ۲۲۹ میلیون دلاری علیه کی‌جی، "شوگر بیبی" سابق خود تنظیم کرده بود، را به حالت تعلیق درآورد و نقش وی در این دعوای مدنی را به منزله تخلف حرفه‌ای دانست. روز سه‌شنبه گذشته، دادگاه انضباطی انجمن حقوقی انتاریو، نقش رِمال در دعوای مدنی را تخلف حرفه‌ای تشخیص داد و مجوز او را به مدت یک ماه، یعنی تا ۲۵ مه، به حالت تعلیق درآورد. او همچنین باید هزینه‌های دادگاه انضباطی را نیز ۹,۰۰۰ دلار می‌شود پرداخت کند.
دادگاه انضباطی در حکم خود نوشته: "از زمانی که ادعای رِمال رد شده، او اقدامات ملموسی را برای «سر و سامان دادن به زندگی خود» انجام داده، از جمله اینکه وی در نزدیک به ۵۰ جلسه مشاوره شرکت کرده و از هرگونه تماس بیشتر با کی‌جی یا خانواده‌اش اجتناب نموده است. با توجه به شرایط، دادگاه انضباطی دریافت که تعلیق دو ماهه برای رِمال بیش از حد خواهد بود و آن را با تخفیف، به یک ماه کاهش می‌دهد". دادگاه انضباطی می‌گوید که انتظار اعتراض طرفین و در خواست تجدیدنظر احتمالی را نیز دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اما رِمال که در دادگاه انضباطی شرکت نکرده اظهار داشت که وی یک فریب خورده با دروغ‌های کی‌جی است که باعث شده او به وی پول بیشتری بدهد و مورد کلاهبرداری قرار گیرد. وی گفت کل این وضعیت "تاسف بار" شده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, April 28, 2023 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به