اکنون بیش از ۴۰ کشور و ۱۱ نیروی پلیس انتاریو درگیر تحقیقات علیه کنت هستند
پلیس بریتانیا اعلام کرد که در حال بررسی مرگ ۸۸ نفر در بریتانیا است که محصولاتی را از وب‌سایت‌های مستقر در کانادا خریداری کرده‌اند.
پلیس می‌گوید که این وب‌سایت مواد کُشنده را به افرادی که در معرض خطر "آسیب به خود" قرار دارند، عرضه می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
پلیس انگلیس: احتمالا وب‌سایت‌های خودآزاری این کانادایی باعث مرگ ۸۸ نفر شده
این تحقیقات بخشی از تحقیقات بین‌المللی است که با دستگیری "کنت لا" در کانادا در اوایل سال جاری آغاز شد که به دو اتهام مشاوره و کمک به خودکشی متهم شده است. پلیس کانادا می‌گوید کنت، ساکن تورنتو، از مجموعه‌ای از وب‌سایت‌ها برای بازاریابی و فروش "نیتریت سدیم" استفاده می‌کند، ماده‌ای که معمولا برای "سالم کردن" گوشت استفاده می‌شود و در صورت بلعیدن می‌تواند کشنده باشد. از وی فیلم و عکس‌هایی منتشر شده که وی را در لباس "سر آشپز" و در رستوران نشان می‌دهد. پلیس گفت که وی به ارسال حداقل ۱,۲۰۰ بسته از این ماده به بیش از ۴۰ کشور است. مقامات ایالات متحده، ایتالیا، استرالیا و نیوزلند نیز تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده‌اند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
آژانس ملی جرم و جنایت بریتانیا اعلام کرد که ۲۳۲ نفر را در بریتانیا شناسایی کرده که تا آوریل امسال و طی ۲ سال محصولاتی را از این وب‌سایت‌ها خریداری کرده‌اند. از این تعداد ۸۸ نفر آنها فوت کرده‌اند. این آژانس می‌گوید که در حال بررسی است که آیا جرمی در بریتانیا انجام شده یا خیر، اما "در این مرحله اولیه هیچ رابطه تایید شده‌ای بین اقلام خریداری شده از این وب‌سایت‌ها و علت مرگ در هیچ یک از این موارد وجود ندارد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
پلیس منطقه‌ای "پیل" در غرب تورنتو و نیروی پلیس انتاریو که کنت را در ماه مه دستگیر کرد، از پاسخگویی به سؤالات درباره تعداد افرادی که با این تحقیقات مرتبط هستند خودداری کرد. "سارا پتن" افسر پلیس انتاریو در این رابطه گفت: "به منظور محافظت از یکپارچگی این تحقیقات پیچیده که بطور همزمان در چند حوزه قضایی در حال اجراست، ما در حال حاضر نمی‌توانیم جزئیات خاصی را منتشر کنیم. با پیشرفت تحقیقات، زمانی که بازرسان صلاح بدانند، جزئیات بیشتری را در اختیار عموم قرار خواهیم داد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
تحقیقات ماه آوریل توسط تایمز لندن بود که برای اولین بار کنت را در کانون توجه بین‌المللی قرار داد و در نهایت منجر به دستگیری وی توسط پلیس پیل شد. تحقیقات تایمز منجر به کشف سندی شد که در آن کنت در یک فیلم در مورد نحوه استفاده از محصولاتش توصیه‌هایی را ارائه می‌کرد و همچنین به بینندگان اطمینان می‌داد که "بسیاری از افراد" با مصرف نیتریت سدیم جان خود را از دست داده‌اند. کنت بعدا زمانی که تایمز در خارج از یک اداره پُست در می‌سی‌ساگا با او صحبت کرد، این جزئیات را شخصا تایید کرد. وی مدت کوتاهی پس از انتشار این گزارش دستگیر شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


اکنون بیش از ۴۰ کشور و ۱۱ نیروی پلیس انتاریو درگیر تحقیقات علیه کنت هستند. کنت بعدازظهر جمعه در جلسه وثیقه حاضر شد و رسیدگی به پرونده او به ۸ سپتامبر موکول گردید. پیشتر یک مردی هلندی به نام "الکس اس." با اتهامات مشابه‌ای در هلند به سه سال و نیم زندان محکوم شد. الکس، ۳۰ ساله ساکن آیندهوون حداقل ۱,۶۰۰ بار پودری را فروخته بود که به دلیل آن ۱۰ نفر جان خود را از دست داده بودند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, August 26, 2023 - 08:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به