وی نسبت به همه اتهاماتش که مربوط به دهه ۱۹۸۰ تا اواسط دهه ۲۰۰۰ بود، اعلان بی‌گناهی کرده بود
"پیتر نایگارد" که زمانی یک امپراتوری مُد زنان را رهبری می‌کرد، روز یکشنبه در چهار مورد تجاوز جنسی مجرم شناخته شد، اما از پنجمین فقره جرم و همچنین اتهام حبس اجباری تبرئه شد.
وی نسبت به همه اتهاماتش که مربوط به دهه ۱۹۸۰ تا اواسط دهه ۲۰۰۰ بود، اعلان بی‌گناهی کرده بود. "برایان گرینسپن" وکیل او پس از صدور رای هیئت منصفه گفت که وضعیت جسمی و روحی پیتر بسیار وخیم است و او اکنون حکم را بررسی می‌کند تا مشخص کند آیا فرجام‌خواهی خواهد کرد یا خیر.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
پیتر نایگارد غول مُد کانادا در ۴ اتهام تجاوز جنسی در دادگاه مجرم شناخته شد
هیئت منصفه در پنجمین روز رایزنی در تورنتو که پس از ۶ هفته محاکمه صورت گرفت، حکم خود را قرائت کرد. نایگارد ۸۲ ساله در حالی که موهایش را به پشت بسته، یک ژاکت بلند کانادایی روی هودی پوشیده، عینک رنگی زده و روی یک صندلی چرخدار نشسته بود، در حین خوانده شدن هر حکم هیئت منصفه کنار وکلایش ایستاد. پنج زن، که هویت آنها با قانون عدم انتشار اطلاعات منتشر نشده و محفوظ مانده، شهادت داده بودند که وی به بهانه‌هایی از جمله نشان دادن دفتر، اماکن شرکت و مصاحبه شغلی، آنها را به دفتر مرکزی خود به پلاک شماره ۱ خیابان نیاگارا در تورنتو برده و در آنجا به آنها تجاوز جنسی کرده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
هر پنج زن گفتند که ملاقات یا تعامل آنها با نایگارد با فعالیت جنسی به پایان رسید که آنها از این ارتباط جنسی رضایت نداشتند. یکی از شاکیان شهادت داد که نایگارد اجازه نداد او برای مدتی سوئیت خصوصی نایگارد را ترک کند، که منجر به اتهام حبس اجباری شد. دیگران نیز در مورد احساس محبوس شدن در سوئیت شهادت دادند و درهایی را توصیف کردند که باید با وارد کردن کد روی صفحه کلید یا فشار دادن یک دکمه مخفی باز می‌شدند. یک زن نیز شهادت داد که وقتیکه تنها ۱۶ سال داشته با یک مرد مسن که در آن زمان با او قرار ملاقات داشت به دفتر مرکزی نیگارد رفت، و در سوئیت نایگارد مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و پس از تجاوز و هنگام خروج یک زن دیگری به او قرص ضد بارداری اضطراری داده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
این زنان داستان‌های مشابهی از ملاقات خود با نیگارد در هواپیما، روی باند فرودگاه، کلوپ شبانه، دعوت‌نامه برای رفتن به دفتر مرکزی را برای هیئت منصفه تعریف کردند و نایگارد در شهادت دفاعی خود در دادگاه اتهامات هر پنج زن را رد کرد و گفت که حتی به یاد نمی‌آورد که با چهار نفر از آنها ملاقات یا تعاملی می‌داشته است. او اصرار داشت که هرگز دست به رفتاری که به آن متهم شده نمی‌زند و گفت که هیچ‌کس تحت هیچ شرایطی نمی‌توانست در سوئیت خصوصی‌اش حبس شود. این در حالی‌ست که پس از صدور حکم، "کای بیکل نایگارد"، پسر وی که یکی از ده فرزندش است، به خبرنگاران گفت که از سال ۲۰۱۹ در تلاش بوده پدرش را "لو بدهد"، تصمیمی که به گفته او هزینه‌های شخصی زیادی از جمله از دست رفتن شهرت و میراث برایش داشته است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
این پایان کار نیگارد نیست، وی هنوز در سه حوزه قضایی دیگر با اتهامات جنایی روبرو است. او متهم به تجاوز جنسی و حبس اجباری در پرونده‌های جداگانه دیگری در استان‌های کبک و منیتوبا کاناداست که مربوط به دهه ۱۹۹۰ می‌شود. او در ایالات متحده آمریکا نیز با اتهاماتی روبرو است. وی اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ در "وینیپگ" و به واسطه "قانون استرداد مجرم از کانادا به آمریکا" پس از متهم شدن به ۹ فقره اتهام در نیویورک، از جمله اتهامات قاچاق جنسی و دزدی، دستگیر شد. وزیر دادگستری فدرال در آن زمان گفته بود که نایگارد پس از روشن شدن پرونده شکایاتش در کانادا به ایالات متحده مسترد خواهد شد.
 
پیتر نایگارد کیست
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


نایگارد که اصلیت فنلادی کانادایی دارد در سال ۱۹۴۱ در فنلاند بدنیا آمد و با پدر و مادرش در سال ۱۹۵۲ به کانادا مهاجرت کرد. او مدرک لیسانس "بیزینس" از دانشگاه "داکوتای شمالی دارد" و در سال ۱۹۶۷ یک شرکت مُد در شهر وینیپگ تاسیس کرد که در نهایت به "نایگارد اینترنشنال" تبدیل شد و در زمان اوجش ۹۰۰ میلیون دلار می‌ارزید. این شرکت لباس‌های زنانه را با نام‌های تجاری مختلف تولید می‌کرد و دفاتری در کانادا و ایالات متحده زد. وی پس از یورش اف‌بی‌آی و پلیس به دفاترش در شهر نیویورک در فوریه ۲۰۲۰، از سمت ریاست شرکت کنار رفت. از آن زمان، این شرکت اعلام ورشکستگی کرده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, November 12, 2023 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به