چلتنهام بدلندز در نزدیکی تورنتو
رنگ‌های پاییزی در داخل و اطراف تورنتو در همه جا ظاهر می‌شوند اما بسیاری از آنها در خارج شهر قرار دارند و دسترسی به آنها سخت است. ما می‌خواهیم اکنون نقاط دیدنی در اطراف انتاریو که مناظر خیره‌کننده‌ای را در پیش از زمستان دارند به شما معرفی کنیم.
خوشبختانه، برای رسیدن به این نقاط که در فاصله حدود یک ساعتی تورنتو هستند نیاز به داشتن خودرو شخصی ندارید و می‌توانید برخی از رنگ‌های پاییزی اطراف شهر را با اتوبوس، و البته اگر می‌خواهید پیاده شوید و کمی پیاده‌روی کنید، هم نظاره کنید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
ده نقطه پائیزی اطراف تورنتو که با اتوبوس و پیاده می‌توانید بروید
دره هندری:
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این پناهگاه طبیعی ۲۵۰ هکتاری درست پشت آربی‌جی قرار دارد و دو مسیر پیاده‌روی دارد که به چشم‌اندازهای متعددی منتهی می‌شود. در این مسیر چشم‌اندازهای زیبا جای خود را به جنگل و باتلاق برگ‌ریزان رنگارنگ می‌دهند. قطار "لیک‌ شور" غربی "گو" را برای رفتن به "اپپلبی" بگیرید و سپس اتوبوس خط ۱ را برای رسیدن به "پلینز بوتانیکال" سوار شوید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
یادبود بیمر
رسیدن به این منطقه حفاظت‌شده دیگر خیلی آسان است، با اتوبوس‌های "مگاباس" که هر روز سه سرویس دارد به سمت آبشار نیاگارا بروید تا "گریمسزبی" و بعد از آنجا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی کنید، یا اینکه قطار "ویا" را بگیرید. در یادبود بیمر سه نقطه دیدنی وجود دارد.
 
پارک ملی شهری روژ
رسیدن به این زیبایی طبیعی در حومه شهر بیش از یک ساعت (و یک ترانسفر اتوبوس) بیشتر طول نخواهد کشید. حدود هشت مسیر پیاده‌روی در پارک وجود دارد، اما مسیر "ویستا" جایی است که شما را به دو نقطه دیدنی می‌رساند.

گردشگری-تورنتو-دره-بوین
پارک استانی دره بوین
نقطه دیدنی مورفی در پارک بوین مناظر وسیعی از حومه شهر را به شما عرضه می‌کند و فقط زمانی خیلی دیدنی‌ست که رنگ برگ‌ها تغییر کرده است. اتوبوس‌های "کوچ" چهار بار در هفته به "اورنج‌ویل" می‌روند و از آنجا می‌توانید یک اوبر، تاکسی یا اتوبوس بگیرید، بنابراین حتما از قبل برنامه‌ریزی کنید.
 
آبشار آلبیون
این آبشار یکی از زیباترین آبشارهایی است که همیلتون دارد. مسیرهای عبوری در این منطقه چند چشم‌انداز فوق‌العاده را ارائه می‌دهند که از آنجا می‌توانید آبشارهای احاطه شده توسط برگ‌های پاییزی را مشاهده کنید. دو ساعت وقت بگذارید تا با قطار "گو" به همیلتون بروید و سپس از اتوبوس شهری آنجا را بگیرید.
 
چلتنهام بدلندز
تپه‌های شنی قرمز در این جاذبه طبیعی در کالدون در کنار رنگ‌های پاییزی بهترین زیبایی‌ها را ارائه می‌دهند. با قطار "گو" در راه کیتچنر در "مانت پلیزنت" پیاده شوید و از آنجا، فقط باید یک اوبر یا تاکسی بگیرید تا طی ۲۰ دقیقه به جایی برسید که انگار در سیاره دیگری هستید.
 
کوه نمو
قطار "لیک‌شور" غرب "گو" شما را تا ایستگاه اپپلبی می‌برد و سپس یک اوبر یا تاکسی ۱۵ دقیقه‌ای شما را به این مکان می‌رساند. مناظر "اسکارپمنت" نیاگارا و حتی خط افق شهری تورنتو را در یک روز آفتابی از نقطه تماشایی "براک هریس" در منطقه حفاظت شده کوه نمو می‌توانید ببینید.
 
گردشگری-تورنتو-الورا
دره الورا
"پارک‌باس" دسترسی به این منطقه حفاظت شده را که به خاطر تنگه‌های تند و زاویه‌دار و صخره‌های مرتفع شهرت دارد، بسیار آسان می‌کند. این یکی از بهترین مناظر اطراف شهر تورنتو را دارد. اتوبوس پارک‌باس طی یک ساعت و نیم شما را سر ساعت ۱۰ صبح پیاده می‌کند و حدود ساعت ۳ بعدازظهر هم برمی‌گردد.
 
آبشار بال
این نقطه در امتداد "اسکارپمنت" نیاگاراست و دو نقطه دیدنی برای تماشای دو آبشار مختلف دارد. همچنین این نقطه‌ای‌ست که بخاطر سرسبزی خود، هر درختش یک رنگی دارد. برای رسیدن به آن فقط با یکی از سه "مگاباس" روزانه به سنت کاترینز بروید.
 
قله دانداس

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

دید هیچ نقطه‌ای به خوبی قله دانداس در همیلتون نیست. این بلندی تنها یک ساعت از شهر بزرگ تورنتو فاصله دارد و درختانی که از آن بالا دیده می‌شوند هزار رنگ هستند. اگرچه مسیر "پارک‌باس" در حال حاضر برقرار نیست، اما شما همچنان می‌توانید سوار خط ۱۶ اتوبوس "گو" شوید و بعد در شهر همیلتون اتوبوس شهری به سوی دانداس بگیرید، کمتر از دو ساعت به آنجا می‌رسید.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, November 13, 2021 - 08:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به