یک متخصص اقتصادی دانشگاهی در زمینه انتشار کربن در مصاحبه با رسانه‌ها گفت که برنامه دولت فدرال در زمینه انتشار گاز کربن تصمیمی درست است
ترجمه ایران استار - کانادایی‌هایی که در استان‌هایی زندگی می‌کنند که سیستم‌ قیمت‌‌گذاری کربن فدرال را رد کرده‌اند، از سال آینده افزایش قیمت‌ها را در قالب برگشت مالیات جدید به طور مستقیم از اتاوا دریافت خواهند کرد.
جاستین ترودو، نخست وزیر روز سه‌شنبه در تورنتو اعلام کرد: "از سال آینده، شما آزاد نخواهید بود که در کانادا مواد آلاینده تولید کنید". او توضیح داد که چگونه مشوق‌های مالی برای استان‌هایی در نظر گرفته شده است که هنوز در حال تولید آلایندها هستند تا از میزان آلاینده‌هایشان بکاهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
دولت لیبرال 90 درصد درآمد حاصل از مالیات بر سوخت فدرال را به افرادی که در استان‌های "ساسکاچوان"، "انتاریو"، "مانیتوبا" و "نیوبرانزویک" زندگی می‌کنند و سیستم قیمت‌گذاری کربن فدرال را نپذیرفته‌اند را برمی‌گرداند و‌ 10 درصد باقی مانده را نیز به مدارس، بیمارستان‌ها، شهرداری‌ها، مراکز غیر انتفاعی و جوامع بومی اختصاص می‌دهد.
کسانی که در جوامع روستایی و کوچک زندگی می‌کنند، 10 درصد مکمل اضافی دریافت خواهند کرد. افزایش هزینه سوخت فدرال در این استان‌ها از آوریل 2019 اتفاق خواهد افتاد. انتظار می‌رود که هر ساله مبلغ برگشت مالیات افزایش یابد زیرا دولت درصد مالیات خود را نسبت به آلودگی کربن افزایش خواهد داد.
ترودو گفت که هشتاد درصد از خانوارها در استان‌هایی که سیستم قیمت‌گذاری فدرال را قبول نکرده‌اند، پول بیشتری دریافت خواهند کرد تا هزینه‌های افزایش یافته را بپردازند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

یکی از مقامات ارشد در اوتاوا به خبرنگاران گفت: "در فرم‌های مالیات بر درآمد سال 2018 یک خط اضافه خواهد شد که آن نشان‌دهنده مبالغ سالیانه مبارزه با انتشار کربن خواهد بود. بازگشت پول از طریق نظام مالیاتی، ساده‌ترین راه برای پرداخت پول به کانادایی‌ها است. بازگشت مالیات با توجه به تعداد نفرات خانواده و استانی که در آن زندگی می‌کنید متفاوت خواهد بود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
به عنوان مثال، یک فرد بالغ در انتاریو که مالیات خود را پرداخت کرده است انتظار می‌رود 154 دلار به عنوان برگشت مالیات دریافت کند؛ دومین فرد بالغ در یک زوج 77 دلار اضافی دریافت می‌کند. اگر این زن و شوهر یک کودک داشته باشند، آن کودک نیز 38 دلار اضافی دریافت می‌کند و اگر پرونده برای یک خانواده چهار نفره باشد، ‌خانواده جمعا 307 دلار برگشت مالیات خواهند داشت و این پول به صورت پیش‌پرداخت به حساب سال آینده آنها منتقل خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
ساکنان استان‌های"بریتیش کلمبیا"، "آلبرتا"، "کبک"، "نوا اسکوشیا"، "جزیره پرنس ادوارد"، "نیوفاندلند" و "لابرادور" و "مناطق شمال غربی" ‌که در آن قیمت کربن با معیارهای دولت فدرال مطابقت دارد، بازگشت مالیاتی دریافت نمی‌کنند، در عوض، دولت‌های استانی تصمیم می‌گیرند که چگونه از درآمد حاصله در رشد اقتصاد و حفاظت از محیط‌زیست استفاده کنند.
دو بخش برای سیستم قیمت‌گذاری دولت فدرال وجود دارد یکی مالیات بر سوخت مصرفی و دیگری مالیات بر آلودگی ایجاد شده توسط صنعت. مقامات گفتند هدف کلی سیستم قیمت‌گذاری آلودگی کربن، تولید درآمد برای دولت نیست، بلکه نفوذ در تصمیمات دولت‌های استانی و سرمایه‌گذاری برای انتخاب گزینه‌های محیط‌زیست‌دوستانه‌تر است.
مالیات جدید آلودگی از ژانویه 2019 اعمال خواهد شد، میزان آن 20 دلار برای هر تن ‌ و تا سال 2022 هرساله ‌10 دلار افزایش خواهد داشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

یک متخصص اقتصادی دانشگاهی در زمینه انتشار کربن در مصاحبه با رسانه‌ها گفت که برنامه دولت فدرال در زمینه انتشار گاز کربن تصمیمی درست است. او افزود که به نفع خانوارها و استان‌ها خواهد بود اگر در این مسیر با دولت فدرال همکاری بیشتری داشته باشند زیرا بدین ترتیب روند سرمایه‌گذاری در کل کانادا به سوی کاهش مرتب گاز کربن پیش خواهد رفت و همه از افراد تا چرخه اقتصادی بزرگ کشوری بدنبال کم کردن این انتشار و کاستن از هزینه‌های خود برخواهند آمد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, October 24, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به