دو نفر از اعضای شورای شهر، "دیوید وست" و "کارن سیلویتز" با این تغییر موافق نبودند
ترجمه ایران استار - "ریچموند هیل" تبدیل به جدیدترین شهر کانادا شده است. شورای شهر طی جلسه‌ای در روز چهارشنبه با 7 رای موافق در مقابل 2 رای مخالف، تصمیم گرفتند ریچموندهیل از "شهر کوچک" تبدیل به "شهر" شود. در سال‌های گذشته نیز این موضوع چندین بار مطرح شده بود که شهردار بعلت افزایش هزینه‌های این تغییرات، با آن مخالفت کرده بود. بسیاری از اعضای شورا از این حرکت حمایت کردند و گفتند عنوان شهر، وضعیت دقیقتری برای توصیف ریچموندهیل خواهد بود.
در همین حال، نمایندگان شورا گفتند که تغییر نام به طور بالقوه باعث می‌شود ریچموندهیل در زمینه جذب سرمایه‌گذاری و پروژه‌های گسترش مترو حرفی برای گفتن داشته باشد. "جرج بروس"، گفت: "مزایای و منافع بسیاری در تبدیل شدن یک شهر کوچک به شهر وجود دارد که ما‌ در طول سال‌ها از آن سخن گفته‌ایم و این حرکتی به سمت جلو است". بروس در ماه فوریه به عنوان مشاور معاون منطقه‌ای از بخش یک ریچموندهیل نامزد شد و با پیروزی در کسب آرا،  در غیاب شهردار و نمایندگان شورای‌، عهده‌دار مسئولیت شهر خواهد بود. "جو دیپاولا" معاون شهردار گفت: "این یک لحظه هیجان انگیز برای ما است که اکنون ریچموندهیل تبدیل به یک شهر شده است... هم‌اکنون شهر ما مترو ندارند و حالا شهر ریچموندهیل شهری است که نیاز به حمل و نقل عمومی مدرن دارد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
ریچموند هیل، با جمعیتی بیش از 200000 نفر، سومین شهر پرجمعیت منطقه یورک است.
شهردار "دیو بارو" از این حرکت حمایت کرد و خاطرنشان کرد که هیچ مشکلی برای تغییر نام وجود ندارد. او مشخصا اشاره کرد که لوگو و نوشته‌ها قبلا به کلمه‌ی تنهای "ریچموندهیل" (بدون ذکر شهر یا شهرکوچک) تغییر کرده است. بارو گفت: "من می‌دانم این نقطه عطفی در این جامعه است کاملا رک و پوست کنده‌ بگویم ما در حال رشد هستیم. من فکر می‌کنم ما این جهش را در این لحظه انجام دادیم".

دو نفر از اعضای شورای شهر، "دیوید وست" و "کارن سیلویتز" با این تغییر موافق نبودند. سیلویتز گفت: "من در این لحظه اعتقادی ندارم که ریچموندهیل باید تبدیل به یک شهر شود و یک تغییر نام اینچنینی نمی‌توند باعث ایجاد تفاوت فوق‌العاده و انفجاری در سرمایه‌گذاری در شهر شود... من اعتقادی ندارم که با شهر شدن ریچموندهیل خط مترو به آن خواهد آمد".  

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 3, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به