خشونت برای بسیاری از زندانیان آمریکا نیز واقعیت روزانه زندگی است، بطوریکه حدود 19 درصد از زندانیان مرد گفته‌اند که توسط زندانیان دیگر مورد حمله قرار گرفته‌اند.
ترجمه ایران استار - اعتصاب زندانیان آمریکا از روز 21 اوت آغاز می‌شود و انتظار می‌رود تا 20 روز به طول انجامد. این اعتصاب توسط "جیل هاوس لاویر اسپیک" یک گروه از زندانیان برگزار می‌شود و توسط چندین گروه اصلاح‌طلب نیز پشتیبانی می‌شود. این اقدام در اعتراض به شورش ماه آوریل یک زندان دولتی در کارولینای جنوبی که طی آن هفت زندانی کشته شدند انجام می‌گیرد.
از جمله خواسته‌های معترضین، بهبود‌ فوری شرایط زندان از جمله امکان آزادی مشروط برای همه زندانیان و بازگرداندن حق رای آنهاست‌. کسانی که در این اعتصاب شرکت می‌کنند کار کردن را متوقف کرده و اعتصاب غذا خواهند کرد. در این اعتراضات، بیش از 24000 زندانی از دوازده ایالت شرکت می‌کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
شرایط در زندان‌های آمریکا مدتهاست که مورد انتقاد قرار گرفته است. در حال حاضر تقریبا 2.3 میلیون نفر در مراکز مختلف اصلاح و بازداشتگاه‌های در ایالات متحده نگهداری می‌شوند. آمریکا بزرگترین نرخ حبس‌شدگان جهان به نسبت جمعیت را به خود اختصاص داده (السالوادر، ترکمنستان و جزایر ویرجین آمریکا در رده بعدی قرار دارند) بطوریکه 25% آمریکائیان، یا بیش از 65 میلیون نفر پرونده قضایی جنایی دارند که 5% کل افراد جهان را تشکیل می‌دهند. 40% زندانیان آمریکا را سیاهپوستان تشکیل می‌دهند در حالیکه فقط 13% جمعیت آمریکا سیاهپوستند. بیشترین زندانیان آمریکا در لس‌آنجلس و سپس به ترتیب در نیویورک، ایلینویز و تگزاس محبوسند. حدود 90% این افراد مرتکب جنایات خیابانی شده‌اند، 25% مشکل روحی دارند و از همه بدتر اینکه در طی 7 سال 60% به تعداد زندانیان افزوده شده است. آمریکا از نظر تعداد زندانیان هم صدرنشین همه کشورهاست؛ چین، برزیل و روسیه در رده‌های بعدی قرار دارند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


خشونت برای بسیاری از زندانیان آمریکا نیز واقعیت روزانه زندگی است، بطوریکه حدود 19 درصد از زندانیان مرد گفته‌اند که توسط زندانیان دیگر مورد حمله قرار گرفته‌اند. با این حال زندان و "زندان‌داری" بعنوان یک حرفه خصوصی در آمریکا یک کسب و کار سودآور نیز به حساب می‌آید. تحقیقات نشان می‌دهد که خشونت‌های زندانیان در زندان‌های خصوصی به طور قابل توجهی بالاتر است. در سال 2017، وزارت دادگستری اعلام کرد که از امکانات خصوصی برای نگهداری زندانیان فدرال استفاده خواهد کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 22, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به