پرواز این دو خلبان در روز دستگیری‌شان با 250 مسافر انجام نشد
ترجمه ایران استار - دادستانی در انگلیس اتهامات وارده علیه دو خلبان کانادایی که متهم شده بودند قبل از‌ آماده شدن برای پرواز در یک هواپیمای مسافربری نوشیدنی الکلی مصرف کرده بودند را رد کرد. معلوم شد که نمونه خون آن دو نفر "به اشتباه در زندان اسکاتلند نابود شده است".
دادستان گفت: مجازاتی علیه "امیران سید" 39 ساله و "ژان فرانسوا پررو" 41 ساله که در 18 ژوئیه 2016 قبل از پرواز هواپیمای "ایرترانزت" از گلاسکو به تورنتو دستگیر شده بودند انجام نخواهد گرفت. مقامات آزمایش خون سید 49 میلیگرم الکل و پررو‌ 32 میلی‌گرم در 100 میلی لیتر خون الکل داشته است. هر دو نفر این اتهام را رد کرده‌اند. ایرترانزت هر دو خلبان را موقتا تعلیق کرده بود و با اعلان این حکم آنها مجددا به کار باز خواهند گشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
پرواز این دو خلبان در روز دستگیری‌شان با 250 مسافر انجام نگردید. مسافران شب را در هتل گذراندند و روز بعد با گروه پروازی متفاوتی به مقصد تورنتو حرکت کردند. قوانین اتحادیه اروپا حاکی از آن است که یک مسافر حق دارد در صورت لغو پرواز، 600 یورو در حدود 940 دلار کانادا به عنوان غرامت دریافت کند.
سخنگوی هواپیمایی گفت: "ما در چند روز آینده با آنها صحبت خواهیم کرد تا زمان برگشت به کار را برنامه‌ریزی کنیم‌، زیرا هیچ اتهامی علیه آنها وجود ندارد و هیچ شاهدی وجود ندارد که آنها قوانین داخلی ما را نقض کرده‌اند. آنها باید طبق قوانین مجددا آموزش داده شوند و دوباره به کار برگردند‌".
دادستان گفت"اقدامات لازم را برای جلوگیری از پیش آمدن اشتباهات مشابه صورت خواهد گرفت او اضافه کرد ما با پلیس اسکاتلند همکاری می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که پرونده‌ها و نمونه‌های خونی در شرایط مناسبی نگهداری شوند و در هنگام نیاز در دسترس باشند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
این دو خلبان طبق قوانین امنیتی حمل و نقل انگلستان و بخاطر زیادی میزان الکل در خون به دادگاه ارجاع داده شده بودند. طبق مقررات مربوط به حمل و نقل هوایی کانادا نیز نوشیدن الکل تا 8 ساعت قبل از پرواز‌ برای خدمه و خلبان غیر‌قانونی است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 2, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به