هوآوی در سال‌های اخیر تبدیل به بزرگترین شرکت مخابراتی جهان شده است
ترجمه ایران استار – روز چهارشنبه منگ وانژو مدیر امور مالی و دختر موسس شرکت هواوی برای پاسخگویی در مقابل اتهام‌های آمریکا در سرقت اسرار تجاری و نقض تحریم‌های ایران به دادگاه ونکوور در بریتیش کلمبیا رفت. در این دادگاه قاضی تقاضای منگ در تغییر شخص وثیقه‌گذار او را پذیرفت و اتاوا اعلان کرد که اکنون کانادا یک ماه وقت دارد تا تصمیم بگیرد آیا منگ را تحویل آمریکا می‌دهد یا خیر. دادگاه اعلان کرد که نشست بعدی در ششم ماه مارچ برقرار خواهد شد.
دولت کانادا اصرار دارد که این جریان اصلا سیاسی نبوده و جریانی قضایی میان دو کشور آمریکا و کاناداست. در پی این دستگیری چین دو تبعه کانادایی را دستگیر و به یک زندانی کانادایی حکم اعدام داد، کانادا این حرکت چین را گروگان‌گیری خوانده است. منگ، هوآوی و چین نیز گفته‌اند که منگ بی‌گناه بوده و حرکت کانادا و آمریکا سیاسی – اقتصادی است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
آمریکا هواووی را به 23 جرم از جمله سرقت اسرار تجاری و نقض تحریم ایران متهم کرد
 
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پیشتر و همزمان با ادامه جنگ تجاری آمریکا و چین، و دستگیری مدیر مالی شرکت هواووی در کانادا وزارت دادگستری آمریکا دوشنبه شب رسما علیه شرکت هواووی که بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در چین و دومین در جهان است، طرح اتهام کرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دادگستری آمریکا در یک اعلان خبری زنده این شرکت را متهم به "سرقت اسرار تجاری شرکت تی موبایل" آمریکایی کرده و اظهار داشت که این شرکت برای کارکنانی که به فناوری شرکت‌های رقیب دست یابند، پاداش تعیین کرده است. دیگر اتهام مهم این اعلان "فریبکاری بانکی" و چندین مقام آمریکایی از طریق دور زدن تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران، از طریق شرکت اسکای کام می‌باشد، اتهامی که چین آنرا رد می‌کند. جعل تراکنش‌های بانکی اتهام دیگر آمریکا به این شرکت است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
منگ وانژو مدیر امور مالی و دختر موسس شرکت هواوی بیش از یک ماه پیش به درخواست آمریکا، در کانادا دستگیر شده و از آن زمان در حبس خانگی به سر می‌برد. آمریکا از کانادا خواسته این مدیر شناخته‌شده چینی را به واشنگتن تحویل دهد. چین هشدار داده است که چنین کاری می‌تواند برای کانادا و آمریکا تبعات سنگینی به همراه داشته باشد.
 
چین اتهام‌های واشنگتن بر ضد شرکت هواوی را سیاسی‌کاری خواند
چین در پاسخ به اتهام‌های وارد شده آمریکا به این شرکت اعلان کرد که آمریکا از قوا و اختیارات دولتی برای بی‌اعتبار کردن و حمله به برخی شرکت‌های چینی استفاده می‌کند و در این راه همواره تلاش دارد تا سد راه فعالیت‌های مشروع و قانونی این شرکت‌ها شود. چین اتهام های مطرح شده از سوی واشنگتن بر ضد شرکت هواوی مبنی بر نقض تحریم های ایران و تخلف در امور بانکی را رد و آمریکا را به «سیاسی کاری» در این ماجرا متهم کرد و خواست تا آمریکا هرچه سریعتر درخواست استراداد خانم منگ وانژو، مدیر مالی این شرکت را که اکنون در ونکوور آمریکا تحت بازداشت قرار دارد، لغو کند
هوآوی در سال‌های اخیر تبدیل به بزرگترین شرکت مخابراتی جهان شده است و علاوه بر این اتهام، واشنگتن ادعا می‌کند که قطعات و تجهیزات خریداری شده از هواوی و زیر مجموعه‌هایش، از جمله تکنولوژی اینترنت سریع 5جی ممکن است برای جاسوسی مورد استفاده قرار گیرد و بدین ترتیب شرکت‌های دنیا را از معامله با طرف چینی منع می‌کند. هنوز سامسونگ و اپل محصول 5جی به بازار نداده‌اند و متحدان آمریکا، از جمله استرالیا و انگلستان ورود تکنولوژی 5جی چین را ممنوع کرده‌اند.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

دادگاه بررسی این شکایت و تسلیم منگ وانژو به آمریکا باید ظرف 30 روز در کانادا آغاز گردد. این روند تاثیر منفی بین چین و کانادا گذاشته است بطوریکه سفیر کانادا در چین بخاطر اظهاراتش مجبور به استعفا شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 30, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به