با وجود این که خودرو با موفقیت پایین کشیده شد ولی این ابهام کماکان وجود دارد که چه کسی آن را انجام داده است
ترجمه ایران استار - پلیس تورنتو متعجبانه و با چشمانی گرد ماشین خالی سوخته و آویزان شده به پل "لیساید" را می‌نگرد. صبح روز چهارشنبه افراد عبوری از پل متوجه شدند که یک ماشین آبی رنگ با یک کابل از پل آویزان شده است. بعد از تماس عابرین نیروهای امدادی پلیس،آتش‌نشانی و آمبولانس خود را به نزدیک پارک دان والی رساندند و بزرگراه دان‌ولی را بستند. خودرو نه موتور داشت و نه سرنشینی و اطراف نیز با نوار زردی {که مخصوص بررسی پلیس است} بسته شده بود که کار پلیس نبود!
"ویکتور کوونگ" کسی که اولین بار با 911 تماس گرفت می‌گوید پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای پیدا کردن عامل یا عاملین این کار شروع کرده است و مطمئنا جریمه سنگینی برای این موضوع در نظر گرفته شده است، این اصلا موضوعی ساده و معمولی نیست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
کوونگ گفت: "من به اتفاق مادر زنم در حال رفتن به سر کار بودیم که با نگاه کردن به ناحیه دره متوجه آن اتومبیل آویزان شده شدیم من با پلیس تماس گرفتم چون منطقه‌ای که خودرو آویزان شده بود محل عبور افراد و یا حیوانات خانگی‌شان بود".
حدود 8 ساعت صبح‌ پلیس معتقد بود که دلیل این کار را پیدا کرده است و این خودرو برای فیلم‌برداری به این صورت آویزان شده است ولی چند دقیقه بعد این نظریه را رد شد زیرا هیچ مجوزی برای ساخت فیلم در آن منطقه وجود نداشت اهالی منطقه در تعجب هستند‌ که در چه زمانی این خودروی بدون پلاک آویزان شده است.
کاپیتان "آدریان راتشیناک" از آتشنشانی تورنتو گفت: "بدیهی است که کسی عمدا آن را در آنجا قرار داده است‌، زیرا این ‌خودرو به سیستم "وینچ" متصل بود‌. خودروی 4 در به شکل "هوندا سیویک"‌ تا ساعت 10 صبح پایین آورده شد . او اضافه کرد که در طول مدت 30 سال گذشته این اولین باری است که با چنین صحنه‌ای روبرو می‌شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
 
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
با وجود این که خودرو با موفقیت پایین کشیده شد ولی این ابهام کماکان وجود دارد که چه کسی آن را انجام داده است یکی از نظریه‌ها این بود که این کار توسط‌ دانشجویان به عنوان نوعی شوخی انجام گرفته است، یا صحنه یک فیلم بدون مجوز یا یک هنرمند ساختار شکن!
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
قبلا دانشجویان فیلم‌سازی دست به کارهای عجیبی در فضای عمومی شهر زده بودند، اما این نوع کار اصولا به هیچ کار دانشجویی شباهتی ندارد، برای آویزان کردن چنین ماشینی ابتدا باید حساب کنید که چه کابلی برای معلق نگه داشتن این ماشین نیاز دارید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


شهردار تورنتو "جان توری" در یک کنفرانس مطبوعاتی غیررسمی روز چهارشنبه گفت: "من فقط بعضی از عکس‌ها را که امروز صبح از تلویزیون پخش شد دیدم، داستان عجیبی‌ است که چگونه یک ماشین سر از آنجا در می‌آورد"! او اضافه کرد خوشبختانه آن منطقه نزدیک مدرسه و یا پارک نبود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 2, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به