آخرین آمار کرونای انتاریو در روز شنبه، امروز ۳۰ ماه مه نشان می‌دهد این استان برای سومین روز متوالی توانسته روزانه ۱۶۰۰۰ تست کرونا را به انجام برساند. هفته پیش و همزمان با مرحله اول بازگشایی اول این استان به ۹۰۰۰ تست افت کرده بود که باعث عصبانیت مجدد فورد شده بود. روز جمعه انتاریو با ۲۰،۶۴۰ تست همچنان زیر ظرفیت روزانه ۲۵،۰۰۰ تست روزانه خود بوده است.
این استان اکنون ۳۲۳ مورد جدید ابتلا به کوید-۱۹ و ۱۷ مورد مرگ بر اثر آن را گزارش کرده و بدین ترتیب تعداد کل موارد ابتلای استان با افزایش ۱.۲ درصدی نسبت به روز قبل به ۲۷،۵۳۳ نفر رسید؛ در حالیکه تاکنون ۲،۲۴۷ مرگ و میر، و ۲۱۳۵۳ مورد بهبودی نیز گزارش شده است. اکنون در مجموع ۸۰۱ نفر بعلت کوید-۱۹ در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند که ۱۲۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۸۴ نفر در بخش‌های کمک تنفسی بسر می‌برند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
خانه‌های سالمندان
این استان همچنین درگیر شدن پنج خانه سالمندان جدید را تأیید کرد و بدین ترتیب تعداد خانه‌های سالمندان این استان که با کرونا درگیر شده‌اند به به ۳۰۵ خانه رسید. در پنج خانه از این تعداد ارتش بنا به درخواست فورد از ترودو به کمک استان آمده که گزارش هفته پیش ارتش از شرایط وخیم و سوء استفاده و مدیریت در آنها منجر به بدست‌گیری کنترل چهار مرکز توسط انتاریو شد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دولت انتاریو امروز روز شنبه اعلام کرد که بودجه خانه‌های بازنشستگان در موارد اضطراری را افزایش می‌دهد. این بودجه به ساکنان واجد شرایط، برای پرداخت هزینه‌های جابجایی، مسکن جایگزین یا مراقبت موقتی تعلق می‌گیرد. البته این خانه‌ها موظفند شیوع بیماری‌های عفونی را سریعا گزارش دهند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
فورد در بیانیه مطبوعاتی گفت: "ما اطمینان می‌دهیم که سالمندان منابع مالی مورد نیاز خود را در مواقع اضطراری به دست می‌آورند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, May 30, 2020 - 21:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به