امروز یکشنبه (۳۱ ماه مه) دولت استانی انتاریو، اقدامات بسیاری را درباره بازگشایی این استان در روزهای آینده تشریح کرد. فورد علاوه بر تمدید ارزانی برق در زمان‌های پُرمصرف برای خانه‌ها تا سه ماه بعد و بیزینس‌ها تا آخر ماه بعد، اعلان کرد که بنا به شرایط چندین بیزینس دیگر قادر به بازگشایی خواهند بود.
سالن‌های سینمایی که مردم با خودروی خودشان قادر به دیدن فیلم باشند و یا سالن‌هایی که افراد کاملا از دیگری جدا شده باشند در صورتیکه اقدامات رعایت فاصله اجتماعی را به اجرا بگذارند از امروز قادر به بازگشایی خواهند بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
کمپ‌های چادری تابستانی نیز مجاز خواهند بود که با رعایت مقررات مشخصی که قبلا به پارک‌های استان اعلان شده، از فردا (دوشنبه) برقرار شوند. در این مقررات بیش از پنج نفر مجاز به حضور در یک چادر یا یک خانه (یا پلاژ) نیستند ، مگر اینکه همه آنها اعضای یک خانواده باشند.
پارک‌های استانی و شهری نیز قادر خواهند بود تا اجازه پیک‌نیک و گردش حیوانات خانگی را همچنان با رعایت فاصله اجتماعی گسترش دهند.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, May 31, 2020 - 21:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به