دولت جدید بایدن روز چهارشنبه، اخراج مهاجران غیرقانونی به آمریکا، بجز کسانی‌که پس از ۱ نوامبر وارد شده باشند، یا مظنون به تروریسم باشند، یا تهدید کننده امنیت ملی باشند را به مدت ۱۰۰ روز متوقف کرد
دادستان عمومی ایالت تگزاس آمریکا، "کن پکستون" دولت بایدن را بعلت متوقف کردن اخراج مهاجران غیرقانونی به مدت بیش از ۱۰۰ روز، به دادگاه می‌برد.
پکستون ادعا می‌کند که دستور ریاستی بایدن که در روز نخست ریاست جمهوریش امضاء کرده، توافق نامه‌ی دولت مرکز آمریکا با تگزاس و چند ایالت دیگر که در زمان ترامپ با وزارت امنیت داخلی منعقد شده را نقض می‌كند.  این توافقنامه اندکی پیش از مراسم تحلیف بایدن توسط ترامپ منعقد شده بود و می‌گوید که قبل از هر مصوبه‌ای در زمینه مهاجرت، دولت آمریکا "باید" با ایالت‌ها و حوزه‌های قضایی محلی مشورت کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
بایدن در روز دوم ریاست جمهوری توسط دادستان تگزاس سو شد
در شکایت نامه دادستان عمومی تگزاس آمده است: "دولت بایدن در اولین روز حضور خود، قوانین مهاجرتی را کنار گذاشته و اخراج بیگانگان غیرقانونی که به موجب قوانین ایالات متحده آمریکا باید اخراج شوند را به حالت تعلیق درآورد. با این کار، {بایدن} اصول اساسی قانون اساسی را نادیده گرفت و تعهد کتبی خود برای همکاری مشترک با ایالت تگزاس در رفع نگرانی‌های مشترک درباره اجرای قوانین مهاجرتی را نقض کرد".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
دولت جدید بایدن روز چهارشنبه، اخراج مهاجران غیرقانونی به آمریکا، بجز کسانی‌که پس از ۱ نوامبر وارد شده باشند، یا مظنون به تروریسم باشند، یا تهدید کننده امنیت ملی باشند را به مدت ۱۰۰ روز متوقف کرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
طبق گفته دادستان تگزاس، توافق یاد شده فوق "برای اطمینان از داشتن یک سیستم مهاجرتی منصفانه و موثر با تمرکز بر امنیت ملی، مرزها و عموم مردم تنظیم شده است" که هدف ترامپ از امضای آن "دشوار کردن" لغو سیاست‌هایش توسط بایدن بوده تا بنا به فکر خود منافع مرزی آمریکا را حفظ کرده باشد. در توافق آمده است: "وزارت امنیت داخلی تشخیص می‌دهد که این وزارتخانه، مانند سایر ایالت‌ها و شهرداری‌ها، مستقیماً و بطور مشخص تحت تأثیر تغییرات قوانین و سیاست‌های وزارتخانه قرار می‌گیرد، بطوریکه با کاهش قدرت این معاهده، از آرامش و یا محدودیت‌های اجرای قوانین مهاجرت کاسته خواهد شد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
دولت بایدن علاوه بر تعلیق اخراج‌ها، استفاده از بودجه اضطراری برای تأمین هزینه‌های "دیوار مکزیک" که قرار بود کل هزینه‌اش را مکزیک بپردازد را نیز متوقف کرده، و بعلاوه سیاست "باقی ماندن مکزیکی‌ها در خاک مکزیک تا زمان دادگاه" را نیز، پایان داده است. مسئله مهاجرت به آمریکا یکی از مهمترین موضوعات ۱۷ دستورالعمل ریاستی بایدن پس از رسیدن به ریاست جمهوری و طی روز اول خود بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, January 22, 2021 - 18:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به