فورد گفت: وین همیشه حاضر، بسیار مهربان و بسیار مودب بوده و هرگز چیزی را شخصی نگرفته است. فورد پیشتر از نقاشی وین در مجلس رونمایی کرده بود
داگ فورد، نخست وزیر انتاریو روز امروز سه‌شنبه پس از اینکه فهمید "کاتلین وین" نخست وزیر سابق لیبرال انتاریو در انتخابات بعدی خود را نامزد نخواهد کرد، برای احترام به وی، سخنرانی کرد.
فورد در کوئینز پارک، مجلس انتاریو و طی سخنرانی‌اش رو به وین که نخست وزیر قبل از وی در استان بوده گفت: "من حداکثر احترام را برای شما قائل هستم". وی در ادامه افزود: "ما ممکن است در سیاست‌هایمان متفاوت باشیم، ممکن است دیدگاه‌های سیاسی متفاوتی هم داشته باشیم، اما من به عنوان یک فرد نهایت احترام را برای شما قائلم. شما {پیش از من} مدت زیادی در فهمیدن، تجربه کردن و حرکت کردن زحمت کشیده‌اید".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
کاتلین وین از انتخابات انتاریو کنار کشید، فورد برایش سخنرانی کرد
فورد در سخنرانی خود درباره وین گفت: "در طول انتخابات… همه گفتند کاتلین وین به عنوان یک فرد چگونه آدمی است؟ من {همواره} گفتم او فرد بسیار خوبی است". وی در واکنش به سخنان مخالفانش از حزب نیودموکرات گفت: "برخلاف برخی از افراد که می‌توانند پست و بدجنس و شرور باشند؛ من همواره گفته‌ام کاتلین هرگز اینگونه نبوده است. او همیشه حاضر، بسیار مهربان و بسیار مودب بوده و هرگز چیزی را شخصی نگرفته است".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

فورد در ادامه افزود که وین "به عنوان اولین زن برتر و آشکارا همجنسگرا" در مقام نخست وزیری انتاریو افق جدیدی را در انتاریو گشوده و چنین توضیح داد: "تعداد کمی از مردم سنگینی تصمیماتی که نخست وزیرها باید بگیرند را درک می‌کنند، اما وین این را می‌فهمد و من به این خاطر به او احترام می‌گذارم. جدای از اینکه تصمیم‌های او درست یا غلط بوده، او ثابت کرده که یک رهبر است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پاسخ وین به سخنرانی فورد
وین بعدا به خبرنگاران گفت که سخنرانی فورد درباره او "بسیار سخاوتمندانه" بوده و ادامه داد که متوجه شده سبک فورد با آغاز شیوع کرونا کاملا تغییر کرده، و سپس افزود: "او اکنون با روشی متفاوت در حال اداره استان است. من می‌فهمم که ساعت سه صبح که از خواب بیدار می‌شود، بر او چه می‌گذرد... من اثرات اداره دولت را تا زنده هستم با خود دارم".
 
مبارزه فورد و وین
حزب "محافظه‌کاران مترقی" با انتخاب داگ فورد بعنوان رهبر که قبلا نماینده شورای شهر تورنتو بود، موفق شد در سال ۲۰۱۸ با غلبه بر لیبرال‌های حاکم به رهبری کاتلین وین به حکومت برسد. پیروزی محافظه‌کاران در انتخابات آن سال انتاریو باعث شد تا لیبرال‌ها فقط بتوانند به هفت کرسی مجلس برسند، حتی یک کرسی کمتر از حد نصاب ۸ کرسی برای شناخته شدن بعنوان یک حزب رسمی در مجلس انتاریو.
در آن زمان، وین گفته بود که امیدوار است فورد این حد نصاب ۸ کرسی را کمتر کند تا لیبرال‌ها بتوانند از برخی از بودجه‌های دولتی، مانند بودجه تحقیقاتی استفاده کنند. اما در عوض فورد این حد نصاب را تا ۱۲ کرسی بالا برد. سپس وین از رهبریت حزب لیبرال استعفا داد اما همچنان کرسی مجلس خود را نگاه داشت.
او و سیاست‌هایش اغلب در مجلس مورد حمله قرار می‌گرفت، اما در چند ماه گذشته فورد لحن خود را کاملا تغییر داده است. حتی در اواخر ماه سپتامبر فورد گفت که هرگز نمی‌تواند از دست وین ناراحت شود زیرا او "مدت زیادی در فهمیدن، تجربه کردن و حرکت کردن زحمت کشیده است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لازم به ذکر است که دکتر رضا مریدی، وزیر سابق انتاریو، که زمانی وزارت دو وزارتخانه را در کابینه لیبرال کاتلین وین داشت، هفته پیش بطور رسمی اعلان کرد که مایل به شرکت مجدد در انتخابات پیش رو در انتاریو نیست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, October 20, 2020 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به