ترودو: هر تلاش هر فرد در سالم نگه داشتن هوا، بهداشت و محیط برای ما مهم است
طبق برنامه از پیش اعلان شده دولت لیبرال فدرال کانادا، خانواده‌هایی که فرزند خردسال دارند برای مقابله با اثرات کرونا تقویت می‌شوند. خانواده‌های واجد شرایط که از مزایای کودک کانادا (سی‌سی‌بی) بهره‌مند می‌شوند نیز، طبق این برنامه به نام "کمک مکمل کودکان خردسال" (سی‌سی‌بی‌وای‌سی‌اس) از فردا جمعه، پول اضافی دریافت می‌کنند.
بعلاوه، دولت کانادا از امروز برنامه جدیدی را آغاز می‌کند که طبق آن به هر خانواده کانادایی که برای کاهش هزینه‌های سوخت و صرفه‌جویی در انرژی، نوسازی کند، تا ۵,۰۰۰ دلار کمک هزینه ارتقا پرداخت می‌کند. این برنامه نیز از پیش تصویب شده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
از امروز و فردا کانادا به دو طریق پول می‌دهد: ۱,۲۰۰ دلار به بچه‌ها، ۵,۰۰۰ دلار به صرفه‌جویی انرژی
طبق اعلان دولت فدرال، هدف از پرداخت چنین مبلغی به بچه‌ها کمک به خانواده‌های دارای کودک زیر ۶ سال در طی شیوع بیماری کروناست. دولت انتظار دارد خانواده‌ها از این پول اضافی برای خرج‌هایی مانند "هزینه‌های کوتاه مدت، غذای سالم و لباس" استفاده کنند. پرداخت پول اضافی کمک به بچه‌های کانادا، که در سال ۲۰۲۱ بر ۱,۲۰۰ دلار به ازای هر بچه می‌رسد، در طول سال طی چهار قسط پرداخت می‌گردد بطوریکه دو پرداخت اول آن بطور همزمان در ۲۸ مه ۲۰۲۱ انجام می‌شود و دو پرداخت دیگر به ترتیب در ۳۰ ژوئیه و ۲۹ اکتبر ۲۰۲۱ توزیع می‌گردد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

خانواده‌هایی که قبلا "مزایای کودک کانادا" را دریافت کرده‌اند نیازی به انجام هیچ اقدامی برای دریافت این وجه ندارند اما اداره مالیات (آژانس درآمد کانادا) می‌گوید ضروری است که اظهارنامه‌های مالیاتی سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ خود را قبلا پُر کرده باشند زیرا پرداخت‌های انجام شده در ماه مه بر اساس درآمد خالص خانواده در سال ۲۰۱۹، و پرداخت‌های جولای و اکتبر بر اساس درآمد خالص خانواده در سال ۲۰۲۰ انجام می‌شود. اگر یک خانواده یا فرد نتوانسته تاکنون اظهارنامه مالیاتی خود را تکمیل کند، اداره مالیات قادر به محاسبه میزان این پرداخت‌ها نیست و نتیجتا این امر می‌تواند باعث بروز مشکلات و تأخیرهایی در زمان پرداخت گردد. در حالی که مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی کانادا قبلا تمام شده، اداره مالیات می‌گوید که خانواده‌ها همچنان می‌توانند در اسرع وقت اظهارنامه‌های خود را پُر کرده و واجد شرایط دریافت این کمک‌ها گردند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در مصرف انرژی خانه خود صرفه‌جویی کنید و ۵,۰۰۰ دلار بگیرید
دولت فدرال کانادا می‌گوید اگر بتوانید مصرف انرژی خانه خود را کاهش دهید، این دولت تا ۵,۰۰۰ دلار به شما پرداخت خواهد کرد. "جاستین ترودو" نخست وزیر کانادا و "سیموس اورگان" وزیر منابع طبیعی امروز برنامه کمک‌های مالی "خانه سبز" که بودجه آن بالغ بر ۲.۶ بیلیون دلار در طول ۷ سال است را به اجرا می‌گذارند تا به صاحبخانه‌ها کمک کنند تا وسایل گرمایشی کانادایی‌ها به روز شود، پنل‌های خورشیدی نصب کنند و درب و پنجره‌ها را عوض کنند تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری گردد.
ترودو امروز پنجشنبه گفت: "به عنوان یک کشور، هر تلاش هر فرد در سالم نگه داشتن هوا، بهداشت و محیط مهم است. ما می‌دانیم که انجام اینگونه تغییرات {برای کاهش مصرف انرژی}، بعضی از اوقات ممکن است خارج از توان مالی خانواده‌ها باشد، بنابراین دولت ما اکنون انجام این تغییرات را برای کانادایی‌ها مقرون به صرفه‌تر می‌کند". ترودو گفت که کمک‌های مالی حدودا به ۷۰۰,۰۰۰ صاحبخانه کمک می‌کند تا صورتحساب خود را کاهش دهند در عین حالی که در زمستان خانه‌هایشان گرمتر می‌شود.
صاحبخانه‌ها می‌توانند برای نوسازی با هدف کاهش مصرف انرژی در خانه‌هایی که خودشان در آن زندگی می‌کنند، حداکثر ۵,۰۰۰ دلار کمک هزینه ارتقاء و ۶۰۰ دلار نیز هزینه مشاوره برآورد و ارزیابی این تغییرات را دریافت نمایند. مردم در سراسر کشور می‌توانند از امروز از طریق اینترنت درخواست‌های خود را ارائه دهند (دولت می‌گوید امروز صفحه مربوط به دریافت درخواست‌های مردمی، به دلیل تقاضای زیاد، از کار افتاده بود). طبق این طرح، قدم اول با استخدام یک مشاور مجاز شروع می‌شود که با بازدید از خانه متقاضی در ابتدا ارزیابی انرژی مصرفی را انجام داده و تعیین می‌کند که چه اقداماتی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی مناسب است. اگر صاحبخانه از ارزیابی راضی بود و تصمیم به ادامه کار گرفت، وی باید یک پیمانکار مجاز برای انجام کارهای جدید استخدام کند. و قطعا پس از اتمام بازسازی‌ها، از کارهای انجام شده بازرسی شده، و به صاحبخانه مبلغ تعیین شده پرداخت می‌گردد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

تخمین زده شده که خانه‌های شخصی و ساختمان‌ها از بزرگترین منابع انتشار کربن در کانادا هستند که حدود ۱۸ درصد از کل انتشار کشور را تشکیل می‌دهند. هفته گذشته، دولت فدرال اعلام کرد که برای این برنامه حداکثر ۱۰ میلیون دلار برای استخدام، آموزش و مربیگری ۲,۰۰۰ نفر برای انجام بازرسی و ممیزی این تغییرات در سیستم انرژی، فراهم می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, May 27, 2021 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به