شرح عکس: بازتاب خبر دو ایرانی بازداشت در سایت وزارت دادگستری آمریکا
ایران استار: دو ایرانی مقیم انتاریو به درخواست دادستانی آمریکا و به اتهام نقض قانون‌های تحریم آمریکا علیه ایران و ارسال برخی کالاهای ممنوعه بازداشت شده‌اند.
گلوبال نیوز نوشته است که امین یوسفی‌جم و آرش یوسفی‌جم، دو ایرانی مقیم استان انتاریو در کانادا به درخواست دادستانی آمریکا و به اتهام توطئه برای صادرات چند محصول به ایران بر خلاف تحریم‌ها دستگیر شده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
بازداشت امین یوسفی جم و آرش یوسفی جم به اتهام نقض تحریم‌های آمریکا، ۲۵ سال زندان و ۷۵۰ هزار دلار جریمه در انتظار این ایرانیان مقیم انتاریو
امین یوسفی جم ۳۳ ساله که در کانادا دستگیر شد و قرار بود روز چهارشنبه برای انجام مراحل استرداد در دادگاه تورنتو حاضر شود؛ در همین حال، آرش یوسفی جم نیز توسط مقامات ایالات متحده در ۲۳ دسامبر بازداشت شد. برای یک ایرانی دیگر مقیم انتاریو نیز کیفرخواست صادر شده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این افراد متهم هستند علاوه بر نقض تحریم‌های ایران، به قاچاق کالا از ایالات متحده {به ایران} و پولشویی بین‌المللی نیز متهم شده‌اند. مقامات آمریكایی می‎گویند كه مظنونان قصد داشتند كه چند قطعه الكتریكی، میل لنگ راه‌آهن و سایر اقلام را از طریق امارات متحده عربی به ایران بفرستند و "اطلاعات نادرست و گمراه كننده" در مورد استفاده نهایی از این كالاها به مقامات آمریکا ارائه داده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"جان سی دمر"، معاون دادستان کل امنیت ملی آمریکا گفته است: "متهمان شرکت‌های آمریکایی را فریب دادند و به طور غیرقانونی اقلام حساس ایالات متحده را به دست آورده و آنها را از طریق امارات متحده عربی به ایران منتقل کردند". در صورت محکومیت این افراد آنها احتمالا به ۲۵ سال زندان و ۷۵۰ هزار دلار جریمه نقدی محکوم می‌شوند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
۲۵ سال زندان و ۷۵۰ هزار دلار جریمه در انتظار امین یوسفی جم و آرش یوسفی جم؛ آمریکا بدنبال ۲ مظنون دیگر
در همین باره سایت منسوب به وزارت دادگستری آمریکا نوشته است که علاوه بر آرش و امین یوسفی جم، برای عبدالله مومنی روستانی، معروف به عبدالله مومنی و امیر امیری ۴۴ ساله و یک تبعه ایرانی که گمان می رود در ایران زندگی می کند نیز کیفرخواست صادر شده است. طبق کیفرخواست‌هایی که بین ژانویه ۲۰۱۵ و فوریه ۲۰۱۷ ثبت شده، ادعا می‌شود آرش و امین یوسفی جم به همراه عبدالله مومنی تلاش کرده‌اند تا کالاهایی را در ایالات متحده تهیه کنند و به ایران صادر کنند. به طور مشخص، متهمان متهم شده‌اند كه با تقلب و آگاهانه ۹ بورد تخلیه الكتریكی، یک بورد CPU، دو سروو موتور و دو میل لنگ راه‌آهن را از ایالات متحده به ایران ارسال کرده‌اند.
در ادامه کیفرخواست ادعا شده است متهمان و متصدیان آنها در خارج از ایالات متحده یعنی در ایران و کانادا و مکان‌های دیگر برای خرید کالاهای داخل آمریکا برای ارسال به ایران برنامه‌ریزی کرده بودند. در کیفرخواست همچنین ادعا شده است که متهمان از اشخاص ثالث برای ترتیب پرداخت و حمل کالا استفاده کرده‌اند. همچنین ادعا می‌شود که متهمان با ارائه اطلاعات نادرست و گمراه کننده، ماهیت واقعی استفاده نهایی و هویت واقعی کاربران نهایی کالاها را به طور عمد از آمریکایی‌ها پنهان کرده‌اند. سرانجام در کیفرخواست ادعا شده است که متهمان باعث شده‌اند کالاها از آمریکا به اشخاص حقیقی و حقوقی مستقر در ایران از طریق امارات متحده عربی بدون اخذ مجوزهای لازم برسد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در صورت محکومیت، متهمان به طور مشخص با مجازات قانونی حداکثر ۵ سال زندان فدرال و ۲۵۰ هزار دلار جریمه نقض صادرات و قاچاق کالا، به همراه ۲۰ سال زندان فدرال و ۵۰۰ هزار دلار جریمه نقض پولشویی، روبرو خواهند شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 13, 2021 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به