ایران استار: دولت ترودو قصد دارد تمرکز خودش را از ارائه یک طرح برای بهبود اقتصادی بر مدیریت بهداشت عمومی تغییر دهد. منابع رسانه‌ای می‌گویند موارد جدید کرونا در کانادا بر این دستور استراتژیک دولت تاثیر گذاشته است.
جلسات سه روزه کابینه دولت فدرال در حالی امروز به پایان رسید که نخست وزیر جاستین ترودو و وزرایش بر حفظ امنیت کانادایی‌ها در هنگام شیوع کرونا تاکید داشتند. دولت قرار است در سخنرانی مهم روز ۲۳ سپتامبر دستور کار خود را متمرکز و ومشخص کند. در ابتدا ترودو قول داده بود که یک طرح بلند پروازانه بهبود اقتصادی را ارائه خواهد کرد اما امروز گفت که تمرکز فوری دولت بر مدیریت بحران بهداشت عمومی است زیرا موارد کرونا همچنان در حال افزایش است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
ترودو گفته است که این بیماری همه گیر باعث ایجاد شکاف در شبکه ایمنی اجتماعی کانادا شده و دولت برای کمک به کسانی که در معرض ضربه خوردن از این شکاف‌ها هستند، تلاش خواهد کرد. وی افزود: "من فکر می‌کنم که ما قطعاً باید با هم کار کنیم تا اطمینان حاصل شود که ما برای یکدیگر هستیم و از این همه‌گیری کرونا در شرایط بهتری عبور کنیم". نخست وزیر لیبرال کانادا درباره چشم انداز وضعیت اقتصادی کشور نیز گفته است: "همانطور که ما در مورد چگونگی راه‌اندازی مجدد اقتصاد و ایجاد مشاغل خوب در حال حاضر و آینده تأمل می‌کنیم، بدیهی است که بر بخش سبز و مشاغل جدیدتر و نوآوری و فن‌آوری پاک بخشی اساسی برای بهبود بهتر و ایجاد آینده قوی‌تر تمرکز کنیم".
 
ترودو: انتخابات مجدد نه، به دنبال رای اعتماد هستیم
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پس از سخنرانی روز ۲۳ سپتامبر موسوم به ترون اسپیج (throne speech) موضوع رای اعتماد دوباره به دولت مطرح خواهد شد. البته پیشتر صحبت از برگزاری انتخابات زودهنگام مطرح شده اما ترودو گفته ضمن باور داشتن به توانایی انتخابات کانادا برای اداره کشور فعلا یک انتخابات دیگر را نمی‌خواهد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
ترودو گفته است: "من یک انتخابات {جدید و دوباره} نمی‌خواهم و فکر نمی‌کنم کانادایی‌ها نیز یک انتخابات را بخواهند. من فکر می‌کنم کانادایی‌ها می‌خواهند سیاستمداران با هم کار کنند تا به آنها خدمت کنند و آینده بهتری برایشان بسازند و آنها را از کرونا در امان نگه دارند". دولت لیبرال ترودو که دولت اقلیتی است، برای تداوم خودش و گرفتن رای اعتماد در سخنرانی تاج و تخت یا همان ترون اسپیج به حمایت یکی از احزاب مخالف احتیاج دارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
اختصاص ۱۹ میلیارد دلار کمک فدرال برای بازگشایی اقتصادی
این هفته، جگمیت سینگ، رهبر حزب دموکراتیک ملی کانادا گفت که حزب وی بیش از سخنرانی ۲۳ سپتامبر نگران موضوع بودجه است. وی گفت: "آنچه آنها در سخنرانی تاج و تخت می‌گویند واقعاً تأثیر چندانی ندارد و لایحه بودجه راهی برای ارزیابی واقعی درباره جدی بودن دولت در پیگیری وعده‌های خودش است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

ترودو امروز نیز اعلام کرد که ۱۹ میلیارد دلار بودجه فدرال برای کمک به استان‌ها و سرزمین‌ها برای بازگشایی ایمن اقتصاد پس از دریافت نامه‌های هریک از نخست وزیران این مناطق که چگونگی هزینه این پول را نشان می‌دهد، به جریان خواهد افتاد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 16, 2020 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به