اگرچه رسوایی خیریه جنجالی‌ست، اما دولت ترودو با عذرخواهی کردن از سقوط پرهیز خواهد کرد
براساس نظرسنجی یکی از معتبرترین موسسات جمع‌آوری نظرات مردم، علی رغم رضایت مردم از ترودو در مقابله با کرونا، رسوایی اخیر خیریه "وی" از محبوبیت او بسیار کاسته است. نظرسنجی نشان می‌دهد که محبوبیت ۵۵ درصدی ماه می ترودو پس از رسوایی خیره در ۲۳ ژوئیه به ۴۴ درصد کاهش یافته بطوریکه نیمی از مردم گفته‌اند نظرشان درباره ترودو در یک ماه گذشته برگشته است.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
سقوط محبویت ترودو بعلت رسوایی خیریه "وی"
"شوچی کورل"، مدیر اجرایی مؤسسه "انگوس رید" گفت: "پس از ماجرای اس‌ان‌سی در سال گذشته، مردم بازهم برای دومین بار به ترودو رای دادند و محبوبیت ترودو به آرامی در حال پیشرفت بود که با آمدن کرونا در ماه مارس، محبوبیتش بسیار افزایش یافت. اما رسوایی خیریه دوباره باعث کاهش کاهش محبوبیتش شد".
قرار است ترودو در جلسات کمیته امور مالی بعلت مشارکت در رسوایی این خیریه شهادت دهد چرا که او برنامه کمک هزینه ۹۱۲ میلیون دلاری کمک به دانشجویان را به سازمان خیریه "وی" که با خانواده‌اش ارتباط نزدیکی داشت، اعطا کرده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
سقوطی که منجر به سرنگونی دولت اقلیت ترودو نمی‌شود
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
"استفانی پلانت"، مدیر مرکز تحقیقات امنیتی، اطلاعاتی و مطالعات دفاعی در دانشگاه کارلتون گفت: "اگرچه رسوایی خیریه جنجالی‌ست، اما دولت ترودو سابقه خوبی در عبور از رسوایی‌ها دارد. ترودو و لیبرال‌ها در عذرخواهی کردن واقعاً عالی هستند؛ او و وزیرانش آموخته‌اند كه بگویند متاسفند و نتیجه بگیرند".
۵۶ درصد از مردم گفتند که رسوایی خیریه فقط تأثیر جزئی بر دولت ترودو خواهد داشت اما در نهایت حزب زنده خواهد ماند، ۳۲ درصد معتقدند که این مسئله می‌تواند دولت را سرنگون کند و ۱۲ درصد گفتند که این موضوع طی چند هفته فراموش می‌شود. ۴۳ درصد کبکی‌ها و ۳۹ درصد ساسکاتونی‌ها می‌گویند که دولت بر اثر رسوایی در معرض سقوط است؛ در حالیکه استان‌های آتلانتیک (۱۵ درصد) و آلبرتا (۱۴ درصد) معتقدند این رسوایی هیچ تاثیری در دولت نخواهد داشت. ۱۳ درصد ساکنان آتلانتیک معتقد بودند رسوایی خیریه یک "اشتباه ساده" بود اما ۵۸ درصد ساسکاچوانی‌ها معتقدند که این یک موضوع جنایی است و باید توسط پلیس بررسی شود.
در مجموع ۴۰ درصد کانادایی‌ها گفتند که کرونا مسئله اصلی کشور است؛ و ۳۴ درصد اقتصاد، ۳۱ درصد مراقبت‌های بهداشتی، و ۲۷ درصد نیز تغییرات آب و هوایی را مهمترین مسئله کشور نامیده‌اند.
 
تصویب سنا لایحه تمدید پرداخت ماهانه ۲۰۰۰ دلار و یارانه دستمزدها را تبدیل به قانون کرد
بسته‌ لایحه‌ای که هفته گذشته توسط مجلس نمایندگان به تصویب رسید و امروز در سنا نیز تایید شد شامل یکبار پرداخت‌ کمک مالی به معلولان با هزینه‌های بالا، و تمدید مهلت‌های قانونی دادگاه‌ها نیز می‌شد. این مجموعه قوانین تحت عنوان "لایحه سی -۲۰" بدون هیچ تغییری تصویب شد. این ماه (جولای) آخرین ماهی بود که پرداخت کمک‌های دولتی قانونی بود و ادامه آن در ماه‌های آینده نیاز به تصویب در مجلس نمایندگان و سنا داشت که اکنون هر دو مجلس آن را تصویب کرده‌اند.
تمدید پرداخت کمک ماهانه ۲۰۰۰ دلار به مردم بعلت کرونا بهمراه سوبسید دستمزدها اصلی‌ترین برنامه دولت لیبرال برای کمک به اقتصاد در حین و پس از کرونا بوده تا مردم و کارفرمایان بتواند از پس هزینه‌های خود برآیند و کار مجدد آغاز گردد. طبق این لایحه سقف کمک مالی به کارفرمایانی که بیشترین آسیب‌ها را از کرونا خورده‌اند افزایش می‌یابد اما همزمان شروع به کاهش یارانه‌ها می‌کند بطوریکه در ماه دسامبر بتواند آن را قطع نماید.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

در جلسه ویژه امروز سنا، فرصتی نیز برای محافظه‌کاران و سایر سناتورهای منتقد دولت لیبرال بوجود آمد تا انتقادات خود را هم مطرح کنند؛ آنها احتمال بروز تقلب در کمک اضطراری دولت را مطرح کردند، شکایات کارفرمایان مستاجران از صاحبان املاک که با آنها همکاری نکرده‌اند را به میان کشیدند و فرمول پیچیده یارانه دستمزدها را زیر سوال بردند.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, July 27, 2020 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به