غربالگری نشان داده که مرگ و میر را تا ۴۴% کاهش می‌دهد
"سیلویا جونز" وزیر بهداشت انتاریو می‌گوید سن غربالگری سرطان پستان با بودجه عمومی (موسوم به اوهیپ) را از ۵۰ سال به ۴۰ سال کاهش می‌دهد تا به تشخیص زودهنگام کمک کند.
جونز امروز دوشنبه این خبر را اعلام کرد و گفت که این تغییر سن به این معناست که سالانه ۱۳۰,۰۰۰ ماموگرافی اضافی در استان تکمیل می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
انتاریو سن غربالگری منظم برای تشخیص زودهنگام سرطان پستان را به ۴۰ سال کاهش می‌دهد
این اقدام به دنبال پیش‌نویس توصیه‌ای از گروه ویژه خدمات پیشگیرانه ایالات متحده در اوایل سال جاری است که می‌گفت غربالگری‌ها در آن کشور باید به جای ۵۰ سال از ۴۰ سال شروع شود، زیرا شواهد نشان می‌دهد که این امر در کاهش مرگ‌ومیرها سودبخش خواهد بود. این تغییر در انتاریو به این معنی است که از پاییز ۲۰۲۴، زنان واجد شرایط، افراد غیر باینری، ترنس و دو روحیه بین ۴۰ تا ۷۴ سال می‌توانند هر دو سال یکبار برای انجام ماموگرافی به پزشک و سپس به مرکز غربالگری مراجعه کنند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
اگر افراد در معرض خطر بالا باشند، مانند افرادی که سابقه خانوادگی سرطان پستان دارند یا افرادی که حامل ژن‌های خاصی هستند که خطر ابتلا به سرطان پستان را افزایش می‌دهند، می‌توانند غربالگری را در سنین ۳۰ تا ۶۹ سالگی به طور منظم با ماموگرافی و ام‌آر‌ای داشته باشند. این وزارتخانه می‌گوید که از هم‌اکنون تا پاییز آینده، سایت‌هایی که غربالگری سرطان پستان را ارائه می‌دهند، کارکنان جدیدی را استخدام کرده و با دولت برای ایجاد یک سیستم گزارش‌دهی عمومی همکاری خواهند کرد تا بیماران بتوانند کمترین زمان‌های انتظار را در سراسر استان داشته باشند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
جونز در بیانیه‌ای گفت: "سالانه نزدیک به ۱۲,۰۰۰ زن مبتلا به سرطان پستان تشخیص داده می‌شوند و ما می‌دانیم که تشخیص زودهنگام و افزایش دسترسی به مراقبت‌ها باعث نجات جان افراد می‌گردد. به همین دلیل است که دولت ما امروز این گام مهم را برای گسترش برنامه غربالگری پستان انتاریو برمی‌دارد تا یک میلیون زن دیگر را به خدماتی که برای اطمینان از دسترسی به موقع به درمان و نجات زندگی نیاز دارند، تحت پوشش قرار دهد". یکی از سخنگویان جونز گفت وزارت بهداشت انتاریو در حال کار بر روی تعیین تعداد کارمندی است که باید استخدام کند، بنابراین در حال حاضر نمی‌توان گفت چقدر بودجه برای توسعه این پروژه اختصاص خواهد یافت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
"شری ویلکاکس" که در ۴۰ سالگی به سرطان پستان مبتلا شد، می‌گوید که این تغییر مهم است. او در یک نقل قول حمایتی برای همراهی با بیانیه مطبوعاتی جونز نوشت: "من بسیار سپاسگزارم که با این اعلام، زنان دیگر ممکن است مانند من درد ناشی از تشخیص دیر سرطان را تحمل نکنند. تحقیقات نشان می‌دهد که تشخیص زودهنگام سرطان پستان منجر به درمان کمتر و کاهش نرخ مرگ و میر می‌شود؛ این اعلامیه جان انسان‌ها را نجات می‌دهد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


دکتر "مارتین یافه"، یکی از مدیران غربالگری و تصویربرداری در موسسه تحقیقات سرطان انتاریو، گفت که غربالگری نشان داده که مرگ و میر را تا ۴۴% کاهش می‌دهد بعلاوه اینکه برای کل سیستم سلامت مفید است. وی می‌افزاید: "غربالگری بسیار ارزان‌تر است، گاهی اوقات ۲۰ تا ۳۰ برابر کمتر از زمانی که شما سرطان‌های پیشرفته و پیشرفته‌تر را درمان می‌کنید. زندگی انسان‌ها به غربالگری زودهنگام بستگی دارد".

بیشتر بخوانید

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, October 30, 2023 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به