این حکم به نفع جیسون کنی، نخست وزیر محافظه‌کار آلبرتا و جاستین ترودو نخست وزیر لیبرال دولت فدرال کاناداست
ترجمه ایران استار - ‌دادستان کل بریتیش کلمبیا در واکنش به حکم دادگاه گفت: "بریتیش کلمبیا تصمیم دادگاه را محکوم می‌کند،‌ این تصمیم دادگاه بر خلاف قوانین زیست محیطی بریتیش کلمبیا است". این دادستان، "دیوید ابی"  افزود: "ما معتقدیم که حق قانونی برای عدم عبور مواد خطر‌ناک از طریق این استان را داریم". با این حال او اعلام کرد که این استان به دادگاه عالی کانادا درخواست تجدید نظر خواهد داد. وی اضافه کرد: "ما از این تصمیم ناامید شده‌ایم. دولت ما از همان ابتدا اعلام کرد که ما برای حفظ محیط زیست، اقتصاد و سواحل‌مان خواهیم ایستاد". این حکم به نفع جیسون کنی، نخست وزیر محافظه‌کار آلبرتا و جاستین ترودو نخست وزیر لیبرال دولت فدرال کاناداست.
دادگاه تجدید نظر بریتیش کلمبیا روز جمعه استفاده دولت از قوانین زیست محیطی برای محدود و متوقف کردن عبور نفت سنگین از این استان را برخورد مستقیم با صلاحیت دولت فدرال در مورد خطوط انتقال نفت دانسته و آن را مردود تشخیص داد. قضات متوجه شدند قوانین زیست محیطی بریتیش کلمبیا اساسا حقی به هیئت ملی انرژی در تصویب پروژه‌های انرژی نخواهد داد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Design Business 3D, VR, AR, 360° and video
ابی در واکنش به این تصمیم گفت که در اعتراض به این حکم، موضوع را به دادگاه عالی کانادا ارجاع می‌دهد. "جان هورگان" نخست وزیر بریتیش کلمبیا اظهار داشت: "‌دادگاه باید موضوع محیط زیست را نیز در نظر بگیرد". او گفت همیشه بین دولت استانی و‌ فدرال بر سر محیط زیست کشمکش وجود دارد که نهایتا دادگاه عالی باید در مورد آن تصمیم‌گیری کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


موسسه خیریه "اکوجاستیس" سازمان دفاع از محیط زیست نیز از این حکم دادگاه ابراز نا‌امیدی کرد. "کگان پپر اسمیت" وکیل اکوجاستیس گفت: "مسئله این پرونده به مراتب فراتر از یک پروژه خط لوله است، این حکم توانایی دولت در محافظت از محیط زیست و جامعه را زیر سوال می‌برد...‌ دادگاه با این حکم به اتفاق آرا به این نتیجه رسیده‌ است که بریتیش کلمبیا هیچ اختیاری برای ممنوعیت‌ عبور نفت آلبرتا در خط لوله را ندارد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 29, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به