نتایج نظرسنجی اواخر هفته گذشته نیز نشان می‌دهد که وی با اختلاف بسیار زیادی پیشرو دیگران در بین جمهوری‌خواهان است
اگرچه هنوز تا انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا حداقل ۱۱,۱۵۵ روز دیگر باقی مانده، اما "جیسون میلر" یکی از دستیارهای ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا امروز فاش کرد که ترامپ خود را برای نامزدی مجدد در انتخابات پیش رو آماده می‌کند. جیسون می‌گوید: "بین ۹۹ تا ۱۰۰ درصد احتمال دارد که ترامپ خودش را نامزد کند" و افزود: "فکر می‌کنم او قطعا در سال ۲۰۲۴ نامزد می‌شود". از سوی دیگر "جیم جردن" نماینده اوهایو نیز گفت: "من فکر می‌کنم او نامزد می‌شود، من هم می‌خواهم او دوباره پا به انتخابات بگذارد. او ثابت کرده است که می‌تواند بازار انتخابات را گرم کند".
با وجود اینکه نزدیکان ترامپ چنین اظهار نظری کرده‌اند اما خود او به نظر می‌رسد به این نتیجه قطعی نرسیده، اگرچه در مصاحبه‌هایش کاملاً روشن کرده که به دنبال ورود مجدد به عرصه رقابت ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
ترامپ به احتمال ۹۹ یا ۱۰۰ درصد برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد می‌شود
ترامپ درباره حضور مجدد در انتخابات، خطاب به "کندیس اوونز" که یک محافظه‌کار شناخته شده است گفت: "همانطور که می‌دانید، هنوز خیلی زود است، اما فکر می‌کنم وقتی که چیزی را اعلان کنم، مردم خیلی خوشحال خواهند شد". نتایج نظرسنجی اواخر هفته گذشته نیز نشان می‌دهد که وی با اختلاف بسیار زیادی پیشرو دیگران در بین جمهوری‌خواهان است. البته کلیه قرائن نیز نشان می‌دهند که وی بدون اینکه اصراری به اعلان نامزدی داشته باشد، نه تنها در فکر نامزدی‌ست بلکه بسرعت در حال آماده شدن نیز هست. ترامپ و نزدیکانش می‌خواهند همچنان قدرت سیاسی خود را تا آنجا که ممکن است حفظ کنند و ساده‌ترین راه برای انجام این کار این است که چنین سیگنال بدهند که ترامپ نامزد انتخابات ۲۰۲۴ خواهد بود.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
نامزدی انتخابات باعث می‌شود هم او و هم اطرافیانش همچنان مرکز قدرت در حزب جمهوری‌خواهان باقی بمانند و همه دیگر نامزدهای این حزب را برای حضور در رای‌گیری انتخاب کردن نامزد این حزب در سال ۲۰۲۲، مجبور به رفتن به "مارالاگو" و شرفیاب شدن به حضور ترامپ شوند. همین باعث می‌شود کلیه افراد این حزب نیز بطور مستقیم با غیرمستقیم بند ترامپ باشند به نحوی که مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق یا سناتور آرکانزاس در سفرشان به آیووا مجبور شدند اشاره‌ای به ترامپ هم داشته باشند که اشاره به او شانس نامزدی و نیز دیده شدن را بالا می‌برد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
تمایل دو نفر از نزدیکان ترامپ مانند جیسون و جیم به گفتن واضح این موضوع که ترامپ "قطعا" نامزد می‌شود و یا "او قصد دارد نامزد شود"، حداقل به اهل فن نشان می‌دهد که این گفته از سوی خود ترامپ آمده و او واقعا قصد دارد دوباره در سال ۲۰۲۴ خودش را بعنوان نامزد ریاست جمهوری آمریکا اعلان کند. هر دوی این افراد روشن کردند که مرتبا در حال صحبت با ترامپ هستند، به ویژه در روزهای اخیر.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
ترامپ فرد خاصی‌ست، اینکه او پیش از اینکه خودش چیزی بگوید، احتمالا به مشاورانش بگوید که جار بزنید من نامزد می‌شوم، را کاملا باید با دیده شک و تردید نگریست. البته در نظر باید داشت که ترامپ طی یک چشم بر هم زدن هم نظرش را تغییر می‌دهد، اغلب بدون هیچ دلیل یا توضیحی واقعی.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


اما به نظر می‌رسد که ترامپ دست کم، همین امروز سرگرم ادامه دادن فعالیت برای نامزدی مجددش است که این خود تقریبا تضمینی‌ست که باید منتظر رقابت او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ باشیم؛ اگرچه "ملانیا" همسرش می‌گوید که علاقه‌ای به "بانوی اول" بودن آمریکا ندارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, September 7, 2021 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به