این پول به عنوان هزینه کمک آموزشی در نظر گرفته شده است
دولت انتاریو برای بار چهارم‌، دستور پرداخت مستقیم به والدین دانش‌آموزان‌ را صادر می‌کند و آنها را تشویق می‌کند تا از این ۲۰۰ دلار ‌برای کمک به بهبود یادگیری دانش آموزان استفاده کنند، اما در عین حال اذعان می‌کند که با افزایش هزینه‌های زندگی ممکن است این مبلغ‌ برای خانواده‌ها پول زیادی نباشد.
‌دولت محافظه‌کار مترقی، ‌این برنامه را در بودجه پس از انتخابات خود در سال جاری گنجانیده و این پول به عنوان هزینه کمک آموزشی در نظر گرفته می‌شود، اما والدین مجبور نیستند تا ثابت کنند که این پول ‌را در همین راه خرج می‌کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
انتاریو برای چهارمین‌بار به والدین دانش‌آموزان مستقیما پول می‌دهد
"استفان لچه"، وزیر آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای در روز پنجشنبه گفت که استفاده از این مبلغ ‌محدودیتی نخواهد داشت‌ و این پول به والدین کمک می‌کند تا فشارهای مالی رو به افزایش را جبران کنند. او افزود: ‌"ما در تلاشیم تا والدین را تشویق کنیم که روی فرزندانشان سرمایه‌گذاری کنند و به آنها در بهبود یادگیری کمک کنند، و البته به والدین می‌گوییم که ‌اقتصاد ناامن و چالش‌برانگیز جهان‌ را می‌شناسیم و فکر می‌کنیم ‌که با این مساله از والدین به طور مستقیم ‌حمایت می‌کنیم".‌ لچه افزود: "والدین از پول عاقلانه استفاده خواهند کرد. ‌من اعتماد دارم که ‌والدین برای فرزندان خود تصمیمات درستی می‌گیرند و ‌کار درست را انجام خواهند داد زیرا ما قبلا چندین بار این کار را انجام داده‌ایم".‌
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

انتاریو در طول شیوع کووید ۱۹ و قبل از آن در طول برخی اعتصاب‌های معلمان، چندین دور به والدین پرداخت مستقیم داشته است. این پرداخت‌ها در مجموع ۱.۶ بیلیون دلار بوده و دور جدید قرار است مجموعا ۳۶۵ میلیون دلار باشد. والدین می‌توانند از روز پنجشنبه برای گرفتن این مبالغ درخواست دهند. آن‌ها می‌توانند به ازای هر کودک مدرسه‌ای تا ۱۸ سال، تا ۲۰۰ دلار و یا برای کودکان مدرسه‌ای تا ۲۱ سال با نیازهای آموزشی ویژه، ۲۵۰ دلار دریافت کنند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"چاندرا پاسما"، منتقد حزب نیودموکرات درباره آموزش و پرورش گفت که پول باید به سیستم مدارس دولتی اختصاص یابد اما وزارت آموزش و پرورش می‌گوید این پول به همه دانش‌آموزان خواهد رسید و فرقی میان آنها قائل نمی‌شود. روند پرداخت این پول نیز بطور مستقیم به حساب‌ها خواهد بود و دولت می‌گوید با چرخش این پول در میان اتحادیه معلمان یا دیگر اتحادیه‌ها موافق نیست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در ۳ نوامبر، یکی از اتحادیه معلمان به نام اتحادیه کارمندان دولتی کانادا (موسوم به کوپ CUPE) به اعتصاب خواهد رفت. این اتحادیه طی ۴۰ سال گذشته تقریبا هر ۳ سال یکبار اعتصاب کرده است. سه روز مذاکرات ‌این هفته بین دولت و این اتحادیه که با توافق دو طرف با یک میانجی - حکم  بود به دلیل فاصله بسیار زیاد بین ‌نقطه نظرات دو طرف شکست خورد. اتحادیه به دنبال افزایش حقوق سالانه ۱۱.۷ درصدی برای ده سال متوالی‌ست. دولت در واکنش، حقوق کارگرانی را که کمتر از ۴۰,۰۰۰ دلار درآمد دارند سالانه ۲ درصد و برای سایرین ۱.۲۵ درصد افزایش می‌دهد. این اتحادیه روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ‌مبلغی که دولت به والدین می‌دهد معادل افزایش حقوق یک سال کارمندان آن است.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, October 21, 2022 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به