دولت می‌گوید مردم در استفاده از این اماکن نیازی به پرداخت پول ندارند و با ارائه کارت بهداشت کلیه خدماتشان رایگان خواهد بود
انتاریو لایحه موسوم به "اصلاحات سلامت" که اعطاء مجوز به کلینیک‌های خصوصی نیز مشهور است را دو سال پس از اعلان تصویب کرد.
دولت می‌گوید مردم در استفاده از این اماکن نیازی به پرداخت پول ندارند و با ارائه کارت بهداشت کلیه خدماتشان رایگان خواهد بود. انتاریو می‌گوید این کلینیک‌ها هزینه‌هایشان را نه از مردم بلکه مستقیما از دولت خواهند گرفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
انتاریو قانون اعطاء مجوز به کلینیک‌های خصوصی برای جراحی را تصویب کرد
این اقدامات بخشی از برنامه دولت برای کاهش زمان انتظار و کاهش تعداد زیادی از جراحی‌های به تعویق افتاده است که بیش از ۲۰۰,۰۰۰ مورد می‌باشد. این لایحه، در تلاش برای کاهش لیست انتظار طولانی مدت برای استفاده از سیستم درمان و مراقبت، به تعداد زیادتری از کلینیک‌های خصوصی اجازه می‌دهد تا برخی از جراحی‌ها و خدمات مرتبط با بودجه عمومی را ارائه کنند. جراحی‌های آب مروارید، تصویربرداری و آزمایش‌های تشخیصی از جمله خدمات تصویب شده در این لایحه هستند. همچنین دولت یک سیستم کاملا جدید برای انجام جراحی‌های تعویض مفصل ران و زانو ایجاد خواهد کرد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"داگ فورد" نخست وزیر انتاریو در جلسه پرسش و پاسخ مجلس این پرجمعیت‌ترین استان کانادا در روز دوشنبه درست قبل از تصویب این لایحه گفت: "ما می‌خواهیم که لیست انتظار را کوتاه کنیم و مراقبت‌های لازم را به مردم ارائه دهیم". وی در خصوص این مساله که چه کسی کلینیک‌های جدید را تنظیم و یا بازرسی خواهد کرد، صحبتی نکرده است. در حال حاضر حدود ۹۰۰ کلینیک خصوصی در سراسر استان فعال هستند که اکثریت آنها برای تصویربرداری و آزمایش تشخیصی هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
این لایحه موسوم به لایحه ۶۰ یا با عنوان قانون "سلامت شما" که توسط "سیلویا جونز" وزیر بهداشت انتاریو ارائه شده، انتقاد احزاب مخالف را برانگیخته بطوریکه تنها حزبی که از این تغییر در مجلس حمایت می‌کند حزب محافظه‌کار است. "ماریت استایلز" رهبر حزب نیودموکرات که بزرگترین حزب مخالف دولت است گفت: "این قانون زمان‌های انتظار طولانی‌تری ایجاد می‌کند، بخش‌های اورژانس را تعطیل می‌کند و خستگی کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را که از قبل تحت فشار هستند، افزایش می‌دهد". وی گفت پرستاران و پزشکان ترجیح می‌دهند تا با رفتن به این کلینیک‌ها کمتر کار کنند و مزد بیشتری بگیرند و این به معنای فشار بیشتر به سیستم بهداشتی است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
وضعیت و نظر بیمارستان‌ها
بیمارستان‌ها ابراز کرده‌اند که نگران از دست دادن کارمندان خود و رفتن آن‌ها به کلینیک‌های خصوصی هستند. این استان گفته است که کلینیک‌های جدید، باید به عنوان بخشی از برنامه‌های خود برای محافظت از ثبات موقعیت شغلی پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در بیمارستان‌های دولتی، برای مجوز فعالیت و نشان دادن برنامه‌های دقیق کارکنان، اقدام نمایند.
در تابستان گذشته، در سراسر استان، بخش اورژانس بیمارستان‌ها مجبور شدند تا برای ساعت‌ها، روزها و یا هفته‌ها تعطیل شوند. مسئولان بیمارستان، علت این تعطیلی‌ها را کمبود شدید پرستاران عنوان کردند. در پاییز، چهار بیمارستان بزرگ کودکان در انتاریو مجبور شدند تا جراحی‌های خود را به دلیل کمبود و ترک کار کارمندان خود، لغو کنند. حدود ۱۲,۰۰۰ کودک، بخشی از جراحی‌های به تعویق افتاده انتاریو هستند. هیچ یک از اقدامات این لایحه جدید، مربوط به مراقبت از کودکان نیست.
 
پزشکان و پرستاران چه می‌گویند
انجمن پرستاران انتاریو با ۶۸,۰۰۰ پرستار عضو با این طرح مخالف است و در اینباره گفت: "استان باید به جای راه‌اندازی یک سیستم جدید، در بیمارستان‌ها برای انجام جراحی‌های بیشتر سرمایه‌گذاری کند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

انجمن پزشکی انتاریو نیز با پیاده شدن این سیستم مخالفت کرد و گفت که سیستم مشابهی را برای مقابله با عقب‌ماندگی‌های جراحی پیشنهاد کرده بود که در آن سیستم کلینیک‌ها خصوصی نباشند بلکه بصورت و با عنوان غیرانتفاعی فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, May 9, 2023 - 07:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به