مونته گفت که ماه‌هاست درباره این قرارداد در حال صحبت با دولت کانادا بوده تا بتواند بیشتر از سهم معمول هر ساله خود از مهاجرت برخوردار گردد
"مونته مک‌ناتون" وزیر کار انتاریو پنجشنبه شب اعلان کرد که توانسته با دولت فدرال کانادا قرارداد جدیدی را امضاء کند که طی آن این استان بتواند نیروی کار بیشتری را از خارج از کشور تامین نماید.
مونته گفت که ماه‌هاست درباره این قرارداد در حال صحبت با دولت کانادا بوده تا بتواند بیشتر از سهم معمول هر ساله خود از مهاجرت برخوردار گردد. او گفت که مهاجران جدید در بسیاری از رشته‌ها خواهند توانست در رشته‌هایی که در آن تحصیل کرده‌اند مشغول به کار شوند و دیگر با عدم پذیرش مدارکشان روبرو نخواهند بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
انتاریو مهاجران خود را چندین برابر می‌کند و مدارک غیر کانادایی را نیز به رسمیت می‌شناسد
مونته می‌گوید با "شان فریزر" وزیر مهاجرت فدرال کانادا در دو مورد توافق کرده؛ اول آنکه انتاریو بتواند تعداد بیشتری مهاجر را از مهاجران پذیرفته شده دولت فدرال کسب کند و به این شکل سهمیه‌اش در بین استان‌ها که اکنون حدود یکصد هزار نفر در سال است، افزایش یابد؛ و دوم اینکه این استان بتواند بیشتر از گذشته مهاجر استانی بگیرد. او گفت که از شان سپاسگزاری می‌کند و این قرارداد را دو طرف به زودی امضاء خواهند کرد. بنا به آمار، پیشتر سهمیه مهاجران استانی انتاریو حداکثر ۹,۰۰۰ در سال بود که بطور استثنایی در سال گذشته به ۱۶,۰۰۰ نفر افزایش یافته بود. مونته گفت که ما در انتاریو اولین استان در کانادا خواهیم بود که مدارک بین‌المللی مهاجران را تایید خواهیم کرد به همین دلیل مهاجرانی که به انتاریو می‌آیند می‌توانند به محض ورود در رشته‌ای که تحصیل کرده‌اند مشغول کار شوند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

مونته می‌گوید در سال گذشته دولت محافظه‌کار انتاریو توانسته بند "داشتن تجربه کانادایی" را حذف کند که یکی از سدهای بزرگ مشغول به کار شدن مهاجران با مدارک بین‌المللی بوده و چنین افزود: "سال‌هاست که ما شاهدیم چگونه نیروهای بهداشتی، مهندسان، آرشیتکت‌ها و سایر مشاغل از رسیدن به مشاغل‌هایی که در آنها تحصیل کرده‌اند باز مانده‌اند. ما حداقل برای ۱۲ رشته توانسته‌ایم تصویب کنیم که مدارک آن‌ها را به رسمیت می‌شناسیم. این برای همه مهاجران بهتر و دلپذیرتر خواهد بود، در عین حالی که برای بیزینس‌ها و انتاریو وضعیت بهتر می‌شود". او گفت که این تغییر برای بخش بهداشتی نیز خبر خوبی بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
وی در ادامه افزود که ما در انتاریو و در کانادا از کمبود نیروی انسانی رنج می‌بریم. در ماه مارچ ۲۰۲۰ ما حدود ۲۰۰ هزار شغل در انتاریو داشتیم که برایشان نیروی انسانی نداشتیم اما امروز ۳۵۰ هزار شغل بدون نیرو مانده است. نیروی اصلی مورد نیاز کنونی ما متخصصان بهداشتی و متخصصان تجارت هستند. با این توافق جدید ما خواهیم توانست مهاجرانی را که بیشتر نیاز داریم را جذب کنیم که هم برای بیزینس‌ها خوب خواهد بود و هم برای کارمندان و کارگران؛ در نتیجه هم انتاریو سود خواهد برد و هم کانادا. مونته می‌گوید شان توانسته فرمول جدید متوازنی از مهاجران را بوجود آورد که در آن استانی مانند انتاریو که تحت فشار بیشتری‌ست بتواند مشکلاتش را حل کند. حل چنین مشکلاتی در واقع به نفع همه کانادایی‌هاست.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
مونته گفت که چند هفته آینده اعداد جدید تغییر یافته سهمیه انتاریو منتشر خواهد شد و در سال آینده همه می‌توانند شاهد این تغییرات باشند که نیروی جدید کاری طبق برنامه مهاجرت کانادا بیشتر و بیشتر وارد استان گردند. او افزود که ما به دولت کانادا گفته‌ایم که برای کمک به پردازش پرونده‌های تلنبار شده دولت فدرال حاضریم کاملا به دولت فدرال یاری برسانیم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

ایران استار هفته آینده میزگردی با مونته خواهد داشت. ایران استار رسانه مورد اعتماد دولت‌های فدرال و استانی کانادا و تنها رسانه ایرانی‌ست که بطور کاملا مرتب با وزرا مصاحبه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از سری مصاحبه‌های زنده و حضوری ایران استار با وزرای استانی و فدرال کانادا و مک‌ناتون بیشتر بخوانید:

از سری افتضاح در اداره مهاجرت، بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, November 24, 2022 - 22:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به