اشتراوس می‌گوید: لعنتی، هیچکس حاضر نیست کاری انجام دهد در حالیکه می‌داند نسل من هرگز صاحب خانه نخواهد شد
این هفته، هفته شلوغی برای ثبت نام در انتخاب شهردار تورنتو بود.
در حالی که هنوز چند هفته هنوز برای ثبت‌نام باقی مانده، تعداد کاندیداهایی که برای تصدی این شغل شرکت می‌کنند از مرز ۵۰ نفر هم گذشت. با توجه به اینکه نامزدها هنوز تا ۱۲ ماه مه فرصت ثبت نام دارند، کمیته نظارت انتخابات شهرداری تورنتو می‌گوید که انتظار دارد تعداد نامزدان به ۷۰ نفر و یا ۹۰ نفر و یا حتی بیش از یکصد نفر افزایش یابد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
بیش از ۵۰ نفر می‌خواهند شهردار تورنتو شوند، یک جوان ۱۸ ساله با شعار جدید و جملات تند ثبت نام کرد
هنگامی که "میر اشتراوس" در اوایل امسال ۱۸ ساله شد، فقط یک هدیه تولد می‌خواست: اجازه ثبت‌نام به عنوان نامزد شهرداری تورنتو، این درخواستش توسط پدر و مادرش پذیرفته شد. او که هم‌اکنون دانش‌آموز کلاس دوازدهم است می‌گوید: "من فقط می‌خواستم برای شهرداری نامزد شوم. والدینم از من پرسیدند که آیا غیر از شهردار شدن هیچ چیز دیگر مفیدتری برای آینده من وجود ندارد که ممکن است من بخواهم؟ و من به آنها گفتم: نه، این تمام چیزی است که می‌خواهم".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در زمان انتشار این خبر، بیش از ۵۰ نامزد ثبت نام شده برای این برترین شغل در تورنتو رقابت می‌کنند. هر فردی که در لیست نامزدهای شهردار شهر قرار گیرد باید ۲۰۰ دلار هزینه امور اداری را پرداخت کرده باشد، و لیست شرایطی که در شهرداری مشخص شده از جمله داشتن ۱۸ سال یا بیشتر، داشتن شهروندی کانادا، ساکن بودن در شهر تورنتو یا داشتن تملک یک زمین در آن، و مجاز به رای دادن در کانادا، را داشته باشد. استراوس، که در یک مدرسه خصوصی در "نورت‌یورک" تحصیل می‌کند، همه این شرایط را دارد و در اوایل ماه مارس ۱۸ ساله شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
او تصدیق می‌کند که نامزدی‌اش برای شهرداری تا حدی "شوخی" است اما او همچنین امیدوار است از این زمان به عنوان فرصتی برای صحبت در مورد مسائل مهمی که برایش اهمیت دارد استفاده کند. او می‌گوید: "تورنتو به کسی نیاز داریم که در مورد مسائلی که به طور خاص هم سن‌ها و هم نسلی‌های مرا تحت تاثیر قرار داده صبحت کند. برای مثال، لعنتی، هیچکس حاضر نیست کاری انجام دهد در حالیکه می‌داند نسل من هرگز صاحب خانه نخواهد شد، آنها تصمیمی برای رسیدگی به این وضع نمی‌گیرند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
او می‌گوید علاوه بر مسکن، بحران سلامت روان در شهر بیداد می‌کند، بی‌خانمان‌ها و وضعیت آنها بسیار بد و اسفناک شده و شهرداری و مردم حتی حاضر نیستند دستی بالا بزنند. وی می‌افزاید: "من حتی می‌توانم به دانشگاه بروم، من قبولی دانشگاه «کینگز کالج» را دارم که بهترین و اولین انتخاب من بود، ولی الان باید بروم برای انتخابات شهردار شدن و به همین دلیل یک سال از درس کنار می‌روم. ممکن است بعد از این یک سال به دانشگاه بروم یا شاید بخواهم روزنامه‌نگاری کنم، اما واضح است که هدف من شهردار شدن و اداره شهر تورنتو است".
 
تا این لحظه، بیش از پنجاه نفر در رقابت
رقابت شدید امسال درست برعکس سال گذشته است که در آن نظرسنجی‌ها به طور مداوم نشان می‌دادند که "جان توری" شهردار قبلی به راحتی یک دوره دیگر شهردار می‌شود. در سال گذشته مجموعا ۳۶ نفر برای انتخابات ماه اکتبر سال گذشته نام‌نویسی کردند که تقریبا هیچکدام آنها بجز جان توری، از افراد شناخته شده نبودند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

امسال اما همه چیز فرق کرده است. این بار حداقل هشت نامزد وجود دارند که در سطوح شهری، فدرال یا استانی منصب داشته‌اند. این نامزدان از هم‌اکنون درباره محل‌های تزریق امن مواد مخدر، طرح تامین غذا برای خانواده‌های کم‌بظاعت، نظارت بهتر مجرمانی که با قید وثیقه آزاد می‌شوند، ساخت یا عدم ساخت خطوط دوچرخه‌سواری در سطح شهر، حمل و نقل داخل شهری و مشکلات همیشگی آن، مشکلات کمی شدید پارکینگ در شهر، به مجادله پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, April 23, 2023 - 18:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به