این افزایش به میزان ۵۰ سنت خواهد بود تا رقم حداقل دستمزد را به ساعتی ۱۵.۵۰ دلار برساند
طبق برنامه‌ریزی قبلی دولت محافظه‌کار "داگ فورد" در انتاریو، قرار است از فردا صبح یعنی اول اکتبر حداقل دستمزد ساعتی در انتاریو افزایش یابد.
این افزایش به میزان ۵۰ سنت خواهد بود تا رقم حداقل دستمزد را به ساعتی ۱۵.۵۰ دلار برساند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
از فردا اول اکتبر حداقل دستمزد انتاریو افزایش می‌یابد، هر آنچه باید بدانید اینجاست
افزایش حداقل دستمزدها اولین‌بار توسط "مونت مک ناتون" وزیر کار انتاریو در کنفرانس خبری آوریل اعلام شد. وی گفت که این افزایش معادل ۵۰ سنت خواهد بود. در سال ۲۰۱۸، داگ فورد نخست وزیر انتاریو تصمیم گرفت تا افزایش حداقل دستمزدها به ساعتی ۱۵ دلار در ژانویه ۲۰۱۹ را تبدیل به افزایش ۳۵ سنتی به ۱۴.۳۵ دلار در ساعت در تابستان سال بعد (۲۰۲۰) کند. اما پس از شیوع کرونا، در ژانویه ۲۰۲۲، فورد حداقل دستمزدها را با دو سال تاخیر به ۱۵ دلار در ساعت رساند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دانشجویان نیز از اول اکتبر شاهد افزایش ۵۰ سنتی در دستمزدهایشان خواهند بود، از ۱۴.۱۰ دلار به ۱۴.۶۰ دلار در ساعت. دولت می‌شود که دانش‌آموزان در هر سنی (از جمله دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال)، از جمله آنهایی که در خانه درس می‌خوانند یا از خانه کار می‌کنند باید حداقل دستمزد کار خانه را دریافت کنند. کارگران خانه، که دولت انتاریو آن‌ها را به عنوان "کارمندانی که در خانه خود کار با دستمزد انجام می‌دهند" تعریف می‌کند، با افزایش ساعتی ۵۵ سنت، دستمزدشان به ۱۷.۰۵ دلار در ساعت خواهد رسید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
باید اشاره کنیم که از اول ژانویه ۲۰۲۲، نرخ حداقل دستمزد ویژه که قبلا برای برخی از "سرورهای مشروبات الکلی" اعمال می‌شد، حذف گشته و اکنون حداقل دستمزد استانی مبنای محاسبه دستمزدهای آنهاست. استان می‌گوید اگر افزایش دستمزد، وسط قرارداد یا کار شخصی اتفاق بیفتد، پرداخت به وی به دو دوره تقسیم می‌شود: قبل و بعد از تغییر و هر کدام باید جداگانه محاسبه گردد بنابراین هر شخصی از مزایای این افزایش دستمزد از روز اعمال آن در سراسر استان بهرمند خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
آیا حداقل دستمزد انتاریو در سال ۲۰۲۳ افزایش می‌یابد؟ به گفته این استان، نرخ‌های حداقل دستمزد سالانه از اول اکتبر هر سال افزایش می‌یابد. این استان می‌گوید که اگر قرار باشد افزایشی در سال آینده اعمال شود، از اول اکتبر ۲۰۲۳ اجرایی خواهد گشت و آن را در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۳ یا قبل از آن به‌طور عمومی اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, September 30, 2022 - 17:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به