تصویر این خانواده را در مجلس نیوزیلند نشان می‌دهد
جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند امروز یکشنبه گفت که بعلت شیوع موج اومیکرون در کشور عروسی خود را به تعویق می‌اندازد. اکنون روزانه حدود ۷۱ نفر در این کشور کرونا می‌گیرند و موج دلتا از نوامبر تاکنون ۲۰ کشته گرفته اما اومیکرون کشته‌ای برجا نگذاشته است.
نیوزیلند با رهبری جاسیندا یکی از بهترین کشورهای در کنترل کرونا بوده بطوریکه تاکنون در مجموع فقط ۱۵,۵۵۰ مورد کرونا (عمدتا همین اواخر و پس از اجرای سیاست کنار آمدن با کرونا) داشته که حداکثر در اوج ۱۹۷ مورد روزانه را در نوامبر ۲۰۲۱ ثبت کرده است. تعداد کل کشته‌های کرونای این کشور تاکنون فقط ۵۲ نفر بوده است. نیوزیلند ۵,۱۳۷,۲۶۰ نفر جمعیت دارد و توانسته با بستن مرزها، قرنطینه، ماسک و فاصله اجتماعی و بدون نابود کردن اقتصادش کرونا را کاملا مهار کند. نیوزیلند از اواخر سال گذشته میلادی بسرعت شروع به زدن واکسن ضد کرونا کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزیلند عروسی خود را با داشتن یک فرزند به دلیل شیوع اومیکرون لغو کرد
جاسیندا ۴۲ساله است و از سال ۲۰۱۳ "کلارک گیفورد" را به عنوان شریک زندگی خود دارد و جاسیندا در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۸ اولین فرزند دختر خود به نام "ن‌و ت آروها" را در زمانی که نخست وزیر بود به دنیا آورد. آردرن در سال ۲۰۰۵ در سن ۲۵ سالگی کلیسا را ترک کرده و گفته کلیسا با نظرات شخصی او در تضاد بوده است. مراسم جشن عروسی او قرار بود چند هفته بعد انجام گیرد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

آردرن در کنفرانس خبری معمولی خود درباره کووید-۱۹ گفت که مقامات بهداشتی ۹ مورد جدید اومیکرون را در "موتائکا" و در یک خانواده گزارش کرده‌اند که همین خانواده آخر هفته گذشته برای شرکت در یک مراسم عروسی، یک مراسم تشییع جنازه، و نیز تفریحات در یک پارک به اوکلند سفر کرده بودند و این امر باعث شد که کشور اعلان وضعیت قرمز احتمال شیوع کرونا کند. آردرن به خبرنگاران گفت: "عروسی من برگزار نخواهد شد، من نیز هم اکنون مانند بسیاری دیگر از نیوزلندی‌هایی که چنین تجربه‌ای را در نتیجه شیوع بیماری کرونا داشته‌اند، عروسی خود را به تعویق می‌اندازم". وقتی از آردرن پرسیده شد که درباره تصمیمش برای لغو عروسی که قرار بود زمستان امسال (که در نیمکره جنوبی معادل تابستان است) برگزار شود چه احساسی دارد، پاسخ داد: "زندگی همین است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
ماه گذشته، نیوزیلند گفت که به دلیل نگرانی در مورد شیوع اومیکرون بازگشایی مرحله‌ای مرزهای خود را تا پایان فوریه به تعویق می‌اندازد. "کریس هیپکینز"، وزیر کشور که مدیریت مقابله با کووید-۱۹ را نیز دارد گفت: "صبر کردن تا پایان فوریه حفاظت جان نیوزیلندی‌ها را افزایش می‌دهد و گسترش نهایی اومیکرون را کُند می‌کند. بدون شک این ناامید کننده است و بسیاری از برنامه‌های تعطیلات مردم را برهم خواهد زد، اما مهم است که این تغییرات را از امروز به وضوح مشخص کرده و پیاده کنیم تا مردم بتوانند زمان کافی برای بررسی برنامه‌هایشان داشته باشند". وی افزود که کابینه نیوزلند با سایر اقدامات پیشگیرانه از جمله کاهش فاصله بین دوز دوم واکسن کووید-۱۹ و تزریق احتمالی دوزه سوم از شش ماه به چهار ماه و افزایش مدت قرنطینه مسافران نیز موافقت کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
جاسیندا چهلمین نخست وزیر نیوزیلند و رهبر حزب کارگر از سال ۲۰۱۷ بوده است. وی در مدت نخست وزیری خود با دو چالش بزرگ روبرو بود: در مارس ۲۰۱۹، پس از تیراندازی تروریستی در مسجد "کرایست چرچ"، آردرن به سرعت قوانین سختگیرانه اسلحه را در پیش گرفت و اسلحه را در نیوزیلند ممنوع کرد؛ و نیز شیوع کرونا که راه‌حل‌ها و موفقیت‌های وی در سطح دنیا شناخته شده و ستایش شده است. حزب کارگر نیوزیلند بعلت این دو اقدام موفق وی در انتخابات عمومی سال ۲۰۲۰ با کسب ۶۵ کرسی مجلس، با اکثریت به پیروزی رسید که این اولین پیروزی اکثریتی پس از تغییر نوع انتخابات به "تناسبی" از سال ۱۹۹۶ می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, January 23, 2022 - 08:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به