فرگی که با اندرو در خرید یک ویلا در سوئیس شریک است موافقت کرد ۲۲۵,۰۰۰ پوند به سارا همسر سابق اندرو بپردازد و سپس خودش این مبلغ را از پگاسوس دریافت نماید
بنا به افشاگری "نباحت اویاپ ایسبیلن" میلیونر ترکیه‌ای، وی با شاهزاده "اندرو" همراه با دو دخترش پرنسس "بئاتریس" و پرنسس "یوژنی" و نیز همسر سابقش "سارا فرگوسن" در یک پرونده کلاهبرداری درگیر هستند.
این جدیدترین پرونده علیه اندرو می‌باشد که پیشتر پرونده‌ای برای تجاوز جنسی به یک دختر زیر سن قانونی از طریق "جفری اپشتین" در دادگاه داشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
افشای کلاهبرداری پسر و نوه‌های ملکه بریتانیا با یک میلیونر اهل ترکیه در دادگاه عالی
طبق اسناد دادگاه عالی، بئاتریس و یوژنی نیز در رابطه با این پرونده درگیر آخرین رسوایی پدرشان اندرو هستند. این پرونده ادعا می‌کند که نباحت ۶۷ میلیون پوند به مشاور مالی خود "سلمان ترک" سپرده که شامل پرداخت‌های ۱ میلیون پوندی به اندرو، ۲۲۵,۰۰۰ پوندی به سارا و ۲۵,۰۰۰ پوندی به دخترش پرنسس یوژنی بوده است. این شکایت، همچین شامل پرداخت مبلغ ۷۵۰,۰۰۰ پوندی دیگر در نوامبر ۲۰۱۹ به اندرو پسر ملکه الیزابت می‌شود که چند روز پس از برنده شدن ترک در مسابقه "شاهزاده اندرو شارک تنک استایل‌ات پیچ پَلَس" که ویژه کارآفرینان است می‌شود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

نباحت می‌گوید که این مبلغ برای مساعدت اندرو برای دریافت پاسپورت جدید انگلیسی پس از فرار او از کشور، جایی که شوهرش در آن زندانی است، بوده است. با این حال، ظاهراً دفتر ترک و اندرو بعدا به بانکداران وی گفته‌اند که این مبلغ "هدیه عروسی بئاتریس" است که در ژوئیه ۲۰۲۰ با "ادواردو ماپلی موزی" ازدواج کرد. کاخ سلطنتی باکینگهام بریتانیای کبیر هیچ اظهار نظری در این رابطه نکرده، در حالی که نماینده اندرو دوک یورک می‌گوید که آن‌ها نمی‌توانند در مورد یک پرونده حقوقی در حال پیگیری اظهار نظر کنند. گفته می‌شود که بئاتریس و یوژنی هیچ اطلاعی از معامله والدین خود با ترک نداشته‌اند و آگاهانه با او مکاتبه نکرده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
یوژنی گفت: "در ۳۱ مارس ۲۰۲۲ نامه‌ای از وکیل پیترز و پیترز، به نمایندگی از موکلش نباحت دریافت کردم که در آن، ایشان علیه آقای سلمان ترک و شرکت‌های مختلف اقامه دعوی کرده بودند. من نه نباحت و نه آقای ترک را می‌شناسم و نه جزئیات دیگری را می‌دانم و از دریافت این نامه متعجب شدم. از من خواسته شد در مورد دو پرداخت انجام شده به حساب بانکی‌ام در اکتبر ۲۰۱۹ توضیح دهم، که فهمیدم هدیه یک دوست قدیمی خانوادگی برای کمک به هزینه جشنِ سورپرایزیِ تولدِ شصت سالگیِ مادرم سارا دوشس یورک است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
وی در ادامه می‌افزاید: "در اوایل اکتبر ۲۰۱۹ یک تماس از دوست خانوادگی‌مان داشتم که می‌گفت می‌خواهد برای جشن تولد مادرم کمک مالی کند تا در هزینه‌های پذیرایی مشارکت داشته باشد. من پیشنهاد کردم که می‌توان هر کمکی را مستقیما به کیترینگ‌ها انجام داد، اما در حساب و کتاب‌های جشن جزئیات حسابم نشان داد که مبلغ ۲۵,۰۰۰ پوند به آن واریز شده بود. سپس من آن مبلغ را به شرکتی که جشن مادرم را برگزار می‌کرد منتقل کردم. من اکنون در حال مشورت با وکلای خود هستم و از آن‌ها خواسته‌ام به پیترز و پیترز از طرف من پاسخ دهند تا در تحقیقات آن‌ها کمک کننده باشند". هنوز مشخص نیست که هزینه این جشن تولد چند صد هزار پوند بوده است.
فرگی که به عنوان سفیر برند برای یک شرکت انرژی سبز به نام پگاسوس کار می‌کرد در بیانیه‌ای می‌گوید: "یوژنی کاملاً از اتهاماتی که از آن زمان علیه آقای ترک مطرح شده بی‌اطلاع بوده و طبیعتا برای آنچه که اکنون علیه او ادعا شده نگران است". فرگی شخصی‌ست که موافقت کرد ۲۲۵,۰۰۰ پوند به سارا پرداخته شود. در ابتدا قرار بود این پرداختی بصورت چند پرداخت در طی مدت باشد اما سارا ترجیح داد یک مبلغ مقطوع را تقریبا یکجا دریافت کند. نماینده فرگی گفت که ترک که یک بانکدار بود، توسط اندرو به سارا معرفی شد و پذیرفت که به طور موقت این مبلغ را به سارا پرداخت کند و سپس خودش این مبلغ را از پگاسوس دریافت نماید.
 
فسادهای پیچیده ملکه و خانواده سلطنتی بریتانیای کبیر
افشای کنونی این مطلب افشایی از روابط پیچیده و بده بستان‌های عجیب زیر میزی میان خانواده سلطنتی با انواع بانک‌ها و نهادهای بریتانیا را نشان می‌دهد. پیشتر در اسناد پاناما نام ملکه انگلیس و پسر بزرگش "چارلز" که قرار است پس از وی پادشاه بریتانیای کبیر شود نیز به چشم می‌خورد. این آخرین رسوایی جدید شاهزاده اندرو است.
 
تجاوز جنسی زیر سن قانونی
وی در ماه فوریه امسال سرانجام توانست پرونده تجاوز جنسی به "ویرجینیا گیفر" آمریکایی را در خارج از دادگاه رفع رجوع کند. مبلغ پرداختی نهایی اندرو افشا نشده اما گیفر می‌گوید که جفری اپشتین قاچاقچی سکس برای مقامات بزرگ دنیا در سه نوبت در زمانی که او ۱۷ساله بوده وی مجبور به رابطه جنسی با شاهزاده اندرو دوک انگلستان کرده است. اندرو این ادعا را رد می‌کند اگرچه از وی همراه با گیفر چندین عکس دست در کمر منتشر شده است. بیانیه مشترک نهایی وکلای گیفر و اندرو به موضوع مسئولیت اندرو اشاره نکرده اما نوشته: "شاهزاده اندرو قصد دارد برای حمایت از حقوق قربانیان تجاوز جنسی، کمک مالی قابل توجهی به خیریه خانم گیفر بپردازد. شاهزاده اندرو هرگز قصد توهین به شخصیت خانم گیفر را نداشته و می‌پذیرد که خانم گیفر در نتیجه حملات عمومی ناعادلانه به عنوان یک قربانی شناخته شده و آسیب دیده است".

خرید و فروش ملک در سوئیس
پرونده دیگر امسال اندرو، داستان خرید یک اقامتگاه اسکی و استراحتگاه در "وربیر" سوئیس است. "ایزابل دو روور" طی شکایتی در دادگاه گفت که این خانه را در سال ۲۰۱۴ به شاهزاده اندرو و فرگی فروخته، اما آن‌ها پرداخت نهایی خود را انجام نداده‌اند. طبق اسناد دادگاه سرانجام امسال اندرو مبلغ باقیمانده بعلاوه بهره آن که مجموعا ۹ میلیون دلار می‌شد را به ایزابل در خارج از دادگاه پرداخت کرد. در این پرونده میان اندرو و فرگی در میزان پرداختی اختلاف وجود داشت.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, April 5, 2022 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به