اتحادیه معلمان ابتدایی، متوسطه، کاتولیک انگلیسی و فرانسوی در حال تهیه مقدمات اعتصاب و تعطیلی مدارس هستند
بیشتر معلمان ابتدایی انتاریو در تلاش برای پیشبرد چانه‌زنی برای حقوق و شرایط بهتر با دولت استانی، خواستار اعتصاب در پاییز هستند. در کنار آنها معلمان متوسطه هم در حال آماده شدن برای اعتصابات امسال خود می‌باشند. در چهارده سال گذشته فقط یک سال انتاریو شاهد اعتصاب معلمان نبوده و در همین حین حقوق متوسط معلمان از حدود سالی سی هزار دلار به بیش از نود هزار دلار رسیده است.
در بیانیه‌ای که امروز دوشنبه منتشر شد، فدراسیون معلمان ابتدایی انتاریو که نماینده حدود ۸۳,۰۰۰ معلم مدارس دولتی و همچنین پرسنل پشتیبانی است، گفت که برای این اعتصاب از اعضاء خود رای خواهد گرفت و زمان رای‌گیری را نیز بین اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر تعیین کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
معلمان انتاریو با شروع مدارس برای چهاردهمین سال متوالی برای افزایش حقوق اعتصاب می‌کنند
اعضای این اتحادیه می‌گویند که قراردادشان با دولت سال پیش تمام شده و صبرشان لبریز گشته است. "کارن براون" رئیس این اتحادیه در بیانیه‌ای گفت: "ما از دولت (داگ) فورد می‌خواهیم که چانه‌زنی را جدی بگیرد و طبق قانون با حسن نیت عمل کند. هدف ما دستیابی به توافقات منصفانه و معقول بدون نیاز به اعتصاب و تعطیلی مدارس است. ما به توجه کامل دولت نیاز داریم تا بتوانیم به نگرانی‌های مبرم آموزشی رسیدگی کنیم". معلمان خواستار حقوق بیشتر، کمتر شدن تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌ها، میزان بالای خشورنت در مدارس و نیازهای آموزشی ویژه هستند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
یک منبع از داخل اتحادیه گفت که فدراسیون معلمان مدرسه متوسطه انتاریو نیز یادداشتی را برای اعضای خود ارسال کرده که نشان می‌دهد آنها ممکن است خواستار رای‌گیری مشابهی شوند: رای‌گیری برای اعتصاب. هزاران نفر از کارکنان آموزش و پرورش سال گذشته پس از آنکه دولت انتاریو قانونی را گذراند که می‌گفت اعتصابات معلمان غیرقانونی‌ست، بر خلاف قانون عمل کرده و اعتصاب کرده و مدارس را تعطیل نمودند. حدود یک ماه بعد که منجر به تعطیلی مدارس در سراسر استان شده بود، دو طرف به توافق رسیدند. اتحادیه کارمندان آموزش و پرورش نیز دو سال پیش بطور جداگانه‌ای اعتصاب کرده و مدارس را درست در هنگام بازگشایی پس از کرونا تعطیل کرده بودند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
کارن می‌گوید که اتحادیه در پایان این ماه دو تاریخ چانه‌زنی با استان داشته، اما دولت "با قصد جدی پای میز مذاکره نیامده است". اتحادیه از دولت به اداره کار شکایت کرده و می‌گوید باید اعتصاب کند چون دولت دانش‌آموزان سال دوم مهدکودک تا کلاس ۲ را زودتر از زمان تکمیل غربالگری کرونا به سر کلاس‌ها باز گردانده و حسن نیت نداشته و می‌گویند که بر خلاف شرایط قرارداد قبلی، آنها حق انتخاب نداشته‌اند و بصورت تحمیلی به‌وظایف خود عمل کرده‌اند که این قوانین آموزشی را نقض کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
از سوی دیگر "کارن لیتل وود" رئیس اتحادیه معلمان متوسطه نیز می گوید که از ژوئیه ۲۰۲۲ به مدت ۱۷ روز برای اعضایش به چانه‌زنی در مقابل دولت پرداخته‌اند که نتیجه‌بخش نبوده است. او تاکید کرد که هیچ اعتصابی برای سپتامبر و زمان آغاز مدارس هنوز برنامه‌ریزی نشده و افزود: "این اعتصاب واقعا مربوط به دولت است و اراده آنها برای آمدن به سر میز مذاکره با ما، اگرچه دولت ما را ناامید کرده است".
دو اتحادیه دیگر معلمان که نماینده معلمان کاتولیک انگلیسی و فرانسوی هستند، هر کدام تایید کردند که سه تاریخ برنامه‌ریزی شده برای مذاکره با دولت تا پایان این ماه دارند اما حاضر نشدند که درباره اعتصابات احتمالی توضیح دهند. اتحادیه‌ها هرگونه هماهنگی با یکدیگر در رابطه با اعتصابات سالیانه را رد می‌کنند. معلمان چندین اتحادیه دارند که هر ساله حداقل یکی از آنها عمدتا برای حقوق بیشتر اعتصاب و نتیجتا بیشتر مدارس را تعطیل می‌کنند.
 
دولت انتاریو چه می‌گوید
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


"استفان لچه" وزیر آموزش و پرورش در بیانیه‌ای گفت که دفتر وی بیش از ۱۷۰ بار با اتحادیه‌های آموزش و پرورش ملاقات کرده و هر بار "خواستار تضمین یک توافقنامه دو طرفه" بوده است. وی گفت: "تهدید به اعتصاب مجدد و ایجاد تشویش برای والدین و دانش‌آموزان تنها چند هفته قبل از شروع سال تحصیلی غیرضروری و غیرمنصفانه است. معلمان حتی میانجیگری خصوصی را نیز رد کردند. در حالیکه ما هر روز برای مذاکره در مورد توافقی که جلوی تعطیلی مدارس را می‌گیرد تلاش می‌کنیم تا وضعیت دانش‌آموزان بهتر شود با تهدید به اعتصاب روبرو هستیم".

بیشتر بخوانید:


لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, August 14, 2023 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به