نام مشتریان، شماره‌های بیمه اجتماعی (شماره ملی) و آدرس‌های شخصی، بخشی از اطلاعات دزدیده شده هستند
طبق گزارشات رسیده، نام مشتریان، شماره‌های بیمه اجتماعی (شماره ملی) و آدرس‌های شخصی، بخشی از اطلاعات دزدیده شده از یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری کاناداست.
"مک‌کنزی اینوستمنت" مستقر در تورنتو تایید کرد که یک شرکت فروش خارجی به نام "اینوستور کام" توسط یک حادثه امنیت سایبری در طی تامین انتقال داده‌ها توسط نرم‌افزار "گو-انی‌ور" مورد هک قرار گرفته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
اطلاعات شخصی مشتریان یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری کانادا هک شد
بر اساس نامه‌ای به تاریخ ۲۷ آوریل که برای مشتریان ارسال شده مک‌کنزی اینوستمنت این موضوع را در ۲۸ مارس متوجه شده و آن را به اطلاع مشتریانش رسانده است. این نامه توسط "لوک گولد" رئیس و مدیر اجرایی مک‌کنزی اینوستمنت، امضا شده است. در نامه‌های اطلاع دهنده به مشتریان آمده که شماره حساب، نام، آدرس و شماره بیمه اجتماعی آنها بخشی از اطلاعات دزدیده شده می‌باشد. برای وضوح بیشتر، این نامه می‌گوید که اطلاعات مالی، مانند دارایی مشتری و مانده حساب دزدیده نشده است. همچنین مهم است که توجه داشته باشیم که دارایی‌های سرمایه‌گذاران در صندوق‌های مکنزی تحت تاثیر قرار نگرفته و این شرکت گفته که "سیستم‌های ما در معرض خطر قرار نگرفته است".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

به گفته این شرکت، هکرها از یک آسیب‌پذیری روز صفر در سیستم انتقال فایل استفاده کرده و در پایان ژانویه به داده‌های مشتریان دسترسی پیدا کردند. سازمان‌های سراسر جهان از جمله "پروتکتور اند گمبل"، "روبریک" و "شهرداری تورنتو" نیز تحت تاثیر این حمله قرار گرفته‌اند. این شرکت می‌گوید: "پس از دریافت اطلاعیه از اینوستور کام، ما اقدامات فوری را برای شروع تحقیقات کامل قانونی انجام دادیم. ما از طریق تحقیقات خود، اخیرا برخی از اطلاعات شخصی سرمایه‌گذاران فعلی و برخی سرمایه‌گذاران سابق که دزدیده شده بودند را کشف کردیم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
این سخنگو گفت در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر سوء استفاده از داده‌ها وجود ندارد و این شرکت علاوه بر کمیسیون‌های حریم خصوصی استانی، این حادثه را به کمیسر حریم خصوصی فدرال نیز گزارش کرده و برای کمک به مشتریان آسیب دیده هشدارهای نظارت بر اعتبار، خدمات حفاظت از سرقت هویت، کمک به قربانیان کلاهبرداری و بیمه سرقت هویت را ارائه می‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
و سرانجام، شرکت مکنزی اینوستمنت می‌گوید که حریم خصوصی و حفاظت از داده‌ها را بسیار جدی می‌گیرد و می‌افزاید: "ما متعهد به محافظت از محرمانه بودن تمام اطلاعات شخصی مشتریمان هستیم. ما از هرگونه نگرانی یا ناراحتی که این حادثه ممکن است برای مشتریان ارزشمند ما ایجاد کند بسیار متاسفیم".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, May 7, 2023 - 22:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به